abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87554021
EsseEi wat een leuke dingen! Krijg er spontaan trek in ijs met vruchtensalade van O+
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:12:27 #277
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87554685
eska, hihi een heuse dustbunny! :D volgens mij moet dat wel te doen zijn hoor! zeker als 't niet superprecies komt met het model (hoe taps het hoofd toeloopt etc).

essei, wat een leuke fruit-ijsjes-&gebaks-schaal! :9~ :)
in de haak.
pi_87555177
Geen dustbunny....een raving rabbid, dear. 8-)
Mja, en hij moet best wel kloppen dan, vind ik. Om te voorkomen dat 'ie niet herkend wordt, zeg maar. :+
Net als kirsten hoopte/dacht ik stiekem ook wel dat dat aardig te doen moet zijn, met e.o.a. basispatroon er naast of zo. Maar misschien overschat ik mezelf wel dan. Naja, er is uiteindelijk maar 1 manier om daarachter te komen natuurlijk. :P
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:27:35 #279
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87555278
ohja, daar vertelde m'n zoon toevallig vandaag over! (ze stonden in zijn eigen krant, de kidsweek, en hij kende ze weer van de DS van een vriendje). :o maar goed, hij heeft wel een stoffer in z'n hand, toch? ik vind 't toch ook een dustB. :P

en je kunt 't altijd proberen toch? er is zo'n geinig programmaatje om amigurumi's patronen te maken, misschien heb je daar wat aan?

yachiru, ken je die etsy shop ook van pomadour24? zoveel mooie japanse boekjes, ziet er echt geweldig uit allemaal. maar ik ben toch te bang dat ik niks met die japanse patronen kan, dus ik laat 't voorlopig nog even aan me voorbij gaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door trui op 14-10-2010 23:35:51 ]
in de haak.
pi_87555641
Zijn eigen krant?? :o En nee, geen stoffer, maar een plopper :7 Wij hebben 'm op de Wii. En ik moet altijd erg om die dingen lachen. :+
Maar ik zal idd eens wat gaan proberen met het geinige programmaatje. :D

-edit- Ah, met een linkje nu. Dank!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:09:45 #281
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87559717
Bedankt voor de complimentjes ^^

Dat konijn lijkt zonder die mond en ogen best wel wat op mijn 22 jaar oude knuffel ;) (je weet wel, je favo knuffel van baby af aan waar je altijd mee sliep enzo)

Nog maar halve dag werken en dan heb ik weekend! :D:D:D
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:22:19 #282
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_87559783
Leuke fruitschaal EsseEi :)
Ik heb ook een zwak voor die haas, vet schattig.
En ja eska, kids hebben tegenwoordig ook eigen wekelijkse kranten. Hier liggen ze ook (kidsweek en sevendays)
pi_87560721
Haha EsseEi, ik hoop idd dat jouw konijn een iets toegankelijker gezichtje heeft. ;)

En die kinderkrant (oi, moet ik ineens aan eo's kinderkrant van vroeger denken :+ ), is dat wat? Ik heb 2 kinders, maar ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk.

Komend weekend hopelijk gelegenheid om de amigurumi-wereld te gaan ontdekken. Eerst moet nog m'n deken af. Ben nu met de rand er omheen bezig. Eind in zicht dus. :)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:05:55 #284
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_87560771
Ja de kidsweek is voor jongere kinderen en sevendays voor de rest (pubers)
Heel veel nieuwtjes met genoeg achtergrond :)
pi_87560902
Mijn jongens zijn 7 & 12. Misschien van beide kranten eens een proefexemplaar aanvragen dan. Eens zien wat ze er van vinden. :)
Kunnen ze lekker lezen als ze met de gehaakte dekens op de bank zitten. Om het maar weer ontopic te sturen. :P
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:30:12 #286
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87561237
Willem kreeg een abonnement op de Kidsweek van z'n oma, voor z'n 7e verjaardag. hij leest niet altijd alles, en zeker voor hem alleen is 't nog wat lastig om de artikeltjes goed te lezen, maar we gaan er regelmatig samen even voor zitten en hij vindt 't wel heel leuk! vooral de moppenpagina :+ maar ook het belangrijkste nieuws staat er in begrijpelijke taal uitgelegd.

amigurumi-ze!! :+
in de haak.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:50:25 #287
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87561769
zo laatste dag hier op t werk vandaag
gisteravond nog even lekker opgeschoten met t huidige projectje, overigens is de sokkenwol van de lidl erg zacht O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:58:39 #288
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87561986
wat maak je ermee, ynske? succes, je laatste dag! :*
in de haak.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:43:47 #289
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_87563210
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:15 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Ow en de mensen die met zpagetti hebben gehaakt, is het uit te halen? als het niet goed gaat bv, valt t daarna nog normaal te gebruiken?

Volgens de dames waarbij ik een zpagettiworkshop heb gevolgd wel...

Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd uit te halen, ik wacht nog op nieuwe zpagetti in het dessin van mijn kussen, ik had net te weinig en heb een deel van de kussenhelften met zwart aan elkaar gemaakt (grrrr), en dat moet er zo weer een keer uit... :{
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_87563595
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:50 schreef Ynske het volgende:
zo laatste dag hier op t werk vandaag
gisteravond nog even lekker opgeschoten met t huidige projectje, overigens is de sokkenwol van de lidl erg zacht O+
Ik vond die sokkenwol zoo vervelend. Ook veels te dun. Volgens mij heeft Mijsje het meeste van mij mee naar huis genomen. Maak je er sokken mee?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:54:43 #291
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87563597
jahoor, het kan prima uitgehaald en opnieuw gebruikt worden.
in de haak.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:02:51 #292
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87563855
ik wil met sokkenwol graag gauw eens deze maken. O+ O+ O+ 85 vierkantjes, maar ik vind 'm zo mooi! O+ ik had me alleen vergist, ik dacht dat 'lace' hetzelfde of zelfs dunner was dan 'sokkenwol'. maar dat blijkt niet het geval. (een halve tot hele haaknaaldmaat dikker zelfs).
in de haak.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:12:40 #293
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87564167
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Ik vond die sokkenwol zoo vervelend. Ook veels te dun. Volgens mij heeft Mijsje het meeste van mij mee naar huis genomen. Maak je er sokken mee?
ik heb niet die hele dunne, maar wat dikkere. wel iets dunner dan die van bv de wibra.
vervelend valt wel mee, ben nu met een 4 naald ermee bezig.
kan niet aangeven wat aan t maken, iets met meelezers O-)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:28:46 #294
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87564715
ah wat lief, maak je iets voor mij! O+ *;
in de haak.
pi_87565111
Zpagetti is prima uit te halen hoor!

Ik had ruzie met een van mijn bollen en kwam er nu achter dat de stroken 2x zo dik waren als de andere bol. Ik ben dus de hele avond bezig geweest met het doorknippen ervan... Daarna schiet het wel lekker op zeg! :Y
pi_87565172
Voor de laatste keer: Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat ik het persoonlijk geen goede reden vind. Zijn we nu klaar?

En jullie zijn te snel gegaan want ik kan noooit allemaal onthouden wat ik wilde zeggen.
Maarrr Arual, als het inderdaad werk wordt voor je gevoel, dan is het ook niet leuk. Dat willen wij ook absoluut niet, omdat het dan een soort moeten wordt, en de meeste dingen die je MOET doen, zijn altijd minder leuk om te doen.

Zie je nu ben ik de rest alweer vergeten.

De kinderen moesten gister meteen naar bed dus heb 3 uur zitten haken en tv gekeken(tegelijkertijd natuurlijk) En nog geld verdient ook _O-
En vet enthousiast aan mn teuntje begonnen, kom ik bij de veren, is mn groen zowat 2x zo dik ofzo. Terwijl het dezelfde soort en alles is, iemand enig idee hoe dat kan?

En heb uit mn hoofd een mini katje gemaakt, maar die moet nog in elkaar, misschien leuk voor een sleutelhanger ofzo. Met die soft van de zeeman gedaan, is dunner maar er staat ook naald 3-4 op, ik snap er af en toe niets van, maar dus met een 3 gedaan, terwijl ik normaal altijd alles met een 3.5 doe omdat een 3 niet lekker haakte vond ik, maar nu dus weer wel.

Oja de raving rabbid O+ zo leuk die wil ik ook, maarja, geld enzo.
En bah het regent.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:50:42 #297
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87565487
je hebt toch niet op zitten passen om er geld mee te verdienen hoop ik!!? wat een stomme reden zeg (maar goed, da's mijn persoonlijke mening maar hoor! :P :P :P
in de haak.
pi_87565865
Nee joh ik heb zitten oppassen zodat er een volwassene(ok iemand van boven de 18 tenminste) aanwezig is als er iets met die kinderen gebeurd.

Ze sponsoren mij gewoon omdat ik een arme student ben.

En ben ik nou dom of kan ik vrijwel geennieuwe boekjes vinden om yesasia?
pi_87566933
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
Nee joh ik heb zitten oppassen zodat er een volwassene(ok iemand van boven de 18 tenminste) aanwezig is als er iets met die kinderen gebeurd.

Ze sponsoren mij gewoon omdat ik een arme student ben.

En ben ik nou dom of kan ik vrijwel geennieuwe boekjes vinden om yesasia?
Als je op Amigurumi zoektkrijg je toch een aardige lijst. Weet natuurlijkniet welke jij al kent en welke niet maar ik zie regelmatig nieuwe die ik er op Picasa niet tussen heb zien staan.
Ik zal trouwens ook eens in dat Etsy winkeltje kijken Trui, dank voor de tip! :) Alleen mag ik voorlopig geen boekjes kopen van mezelf :@ Maar alleen kijken is ook leuk! :)
pi_87567510
Wat een leuke dingen allemaal op de vorige pagina! Aardbeitjes en cactusmonstertjes <3 En die vogel!

Verdubbelen van de cradle purse wil nog aardig! Alleen probleem; wil 'm meenemen op familietrip aankomende week, maar de kindjes waar ze voor worden, gaan ook mee... en hun moeder, en die wil ik ook verrassen natuurlijk :P Even zien of ik er dan überhaupt aan toe kom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')