Leuk, heeft mn broer ook 3 jaar gedaan(de eerste 2 jaar)quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:13 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Biomedische wetenschappen, ook in Leiden!![]()
Maar ik zit nu in Zweden dus voor een half jaartje op uitwisseling. Alwaar ik net voor de 10e keer met Tele2 aan de lijn heb gehangen omdat ik geen internet heb ( ze weten niet dat ik op de wireless van iemand anders kan maar dat is supertraag enzo). Ze zijn echt een stelletje incompetente grindtegels daar zeg... Krijg ik een sms; Your problem has been solved. Dus ik kijk; nog steeds geen internet. Ga ik bellen; 'my problem HAS NOT been solved, vraagtie of ik nog eens een keer mijn verhaal wil vertellen ( vorige keer duurde het bijna een uur voordat ik het had uitgelegd). Zeg ik; 'The last person I told it to noted it in your system, if she didn't that's quite stupid', toen werd die gast nog pissig ook. Nou ik was al helemaal over de rooie want ik zit nu al 6 weken zonder internet, nee dat gaat lekker ik ben zwaar gestresst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnen welquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:28 schreef mijsje het volgende:leuk Nectarientje, die winterset! heeft TD heel mooi gemaakt! lekker warm?
Die gedachte kreeg ik ook al toen ik het topic doorlas.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:56 schreef B.ertha het volgende:
Het is trouwens heul asociaal, maar we kunnen het sinterklaaspatroon ook samen kopen en delen?
ik heb gisteren van mijn zweedse crochet-guru gehoord: blocking of zoiets. Dingetje nat maken (wel eerst checken of de kleuren niet in elkaar overlopen, zoals mijn roze bijna in het wit deed), dan in de vorm 'kneden' die je het wil laten hebben ( misschien een soort van om een beker heen leggen, en aan de 2 uiteindes er iets tegenaan zodat het een kromming krijgt (niet al te erg?), en dan laten drogen. Dat scheelt al een stuk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:01 schreef EsseEi het volgende:
Een bal!![]()
Het patroon doet niks, dat is het probleemkon ook nergens een patroon vinden van een gekromde banaan :S
Maar ik heb zelf wat gefrutst met vulling enzo, en door het boven en onderkantje lijkt het toch best op een banaan. Na een nachtje slapen zag ik het mandje met spullen en de banaan bovenop en ik dacht: dat ziet er toch best leuk uit en de banaan lijkt ook wel een banaan
(maar als iemand nog een goede tip heeft: GRAAG! want bananen zijn krom)
In t boekje van christel krukkert zit ook een banaan bij Jip.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:01 schreef EsseEi het volgende:
Een bal!![]()
Het patroon doet niks, dat is het probleemkon ook nergens een patroon vinden van een gekromde banaan :S
Maar ik heb zelf wat gefrutst met vulling enzo, en door het boven en onderkantje lijkt het toch best op een banaan. Na een nachtje slapen zag ik het mandje met spullen en de banaan bovenop en ik dacht: dat ziet er toch best leuk uit en de banaan lijkt ook wel een banaan
(maar als iemand nog een goede tip heeft: GRAAG! want bananen zijn krom)
bij katoen is 't weer wel zinvol.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:48 schreef Inu het volgende:
Heb je echte wol dan? Blocking werkt niet zo goed met acryl namelijk....
En dan deel je die site niet eens?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:42 schreef Ynske het volgende:
fijn whoop dat je pakketje eraan komt
hier gister nog een leuke site met patroontjes gevonden, en met service tot vertalen van japan naar engels. erg handig
ben nu eventjes bezig met een tussendoor projectje.
dat gaat nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
En dan deel je die site niet eens?
Ik ga even dingen voor de verkoop bij elkaar zoeken
Linkje naar de shop?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Pff kom ik net via dat linkje voor de wedstrijd op een site van iemand met een webshop.
En die vraagt gewoon 10 tot 12 euro voor nog vrij kleine gehaakte diertjes.
Vond ik eigelijk best duur. Aangezien het ook niet heel bijzondere dingen zijn maar gewoon van patronen uit boekjes enzo. en dan staat dit er ook nog"unieke betaalbare knuffels" nou sorry maar ik vind ze best duur, uniek ook niet echt, en ook niet super mooi gehaakt.
Zal wel aan mij liggen dan misschien, maar je moet ook weten wat je verkoopt denk ik. Kijk als t dan nog heel veel werk is ofzo, maar dit zijn echt van die 2 dagen poppetjes.
Maar afijn, wie zegt dat ze ze verkoopt.
Mn bolletjes zijn trouwens binnen, zit een hele mooie kleur blauw bij.
Nee dat is gemeenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:39 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Linkje naar de shop?
Fijn dat je bolletjes binnen zijn trouwens!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ik ben dom, ik las iets met proefpakketten zpagetti, ik denk wat moet je nou met een proefpakket (als in: 3 rijen haken om te kijken of je t lekker vind ofzo?)
Maar t waren dus poefpakketten...
En morgen gaan er dus een zooi knuffels weg, tenminste hopelijk, want je weet maar nooit of ze t uberhaupt wel wil hebben. Maar toch als t wel zo is, soort van snik, mn kindjes.
als je er 2 dagen over doet is 12 euro toch niet zo ontzettend duur? trek materiaalkosten eraf en er blijft misschien 4 euro per dag! over aan 'winst'. dat komt niet in de buurt van 't minimum loon hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Pff kom ik net via dat linkje voor de wedstrijd op een site van iemand met een webshop.
En die vraagt gewoon 10 tot 12 euro voor nog vrij kleine gehaakte diertjes.
Vond ik eigelijk best duur. Aangezien het ook niet heel bijzondere dingen zijn maar gewoon van patronen uit boekjes enzo. en dan staat dit er ook nog"unieke betaalbare knuffels" nou sorry maar ik vind ze best duur, uniek ook niet echt, en ook niet super mooi gehaakt.
Zal wel aan mij liggen dan misschien, maar je moet ook weten wat je verkoopt denk ik. Kijk als t dan nog heel veel werk is ofzo, maar dit zijn echt van die 2 dagen poppetjes.
awwwquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef trui het volgende:
ik heb gisteravond een mand gehaakt van zpagetti. was bedoeld om bolletjes wol in te bewaren, maar Gijsje dacht daar een beetje anders over:
[ afbeelding ]
hij heeft er echt de hele middag in doorgebracht.zie voor meer foto's mijn flickr-account.
Hey, dat lijkt op die manden die ze bij IKEA (?) verkopen toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:26 schreef trui het volgende:
ik zag later andere zpagetti-manden waarbij de bovenkant omgeslagen is, zie hier. dat maakt de vorm nog wat steviger denk ik, en is ook mooi (kost wel meer garen.) ook hebben ze daar de overgang naar het verticale gedeelte wat scherper gemaakt door op die plaats 1 ronde alleen in 't achterste lusje te haken. het overwegen waard.
Twáálf mm??!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef trui het volgende:
als de naalden maar dik genoeg zijn, ladyblack. dan maakt 't verder niet uit waar je ze koopt. ik heb er een van 12mm voor gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |