abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87399980
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef trui het volgende:
dat doe je in een grote zak die je eraan vast bindt. :+
:+ Goed plan!
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_87400689
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:43 schreef trui het volgende:
dat heb je snel gedaan dan, inu! ^O^
en pannenkoeken, succes! (ik ben wel benieuwd wat jij in een kussenhoes zou stoppen trouwens! :+ ).
Daar ben ik ook benieuwd naar ;) .

Achteraf is het echt een suffe vraag idd :') .
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:29:22 #78
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87401488
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Swietje het volgende:
:+ Goed plan!
of je stopt er een klein briefje in waarop staat waar hij/zij 't kadootje moet gaan zoeken. maar ja, dan moet de sint wel opengemaakt worden, toch jammer. :)
in de haak.
pi_87402404
ik kan je fotootje niet zien Ynske, jammer, was wel benieuwd naar je orchidee...

:o zijn er al lootjes getrokken voor sint-surprises? wow...
  zondag 10 oktober 2010 @ 23:00:48 #80
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_87402844
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:56 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ja, die had ik ook gevonden. Die vind ik lief O+ Maar wat doe ik dan met het cadeautje want dat kan daar niet in....
Ik weet niet hoe groot het kadootje is maar zijn lijfje kan je best wat groter maken hoor! En misschien lukt het als je het geheel met een grotere naald maakt? Moet je nl geen voetbal(oid) als kado hebben :D
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_87403587
Dankjewel voor alle ideeën :D Daar kan ik wel wat mee! Ik denk dat ik het zonde vind als ie kapot moet... hmm.. misschien hang ik er een lintje met een hint aan waar het kado gevonden kan worden...
  zondag 10 oktober 2010 @ 23:24:37 #82
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87403726
en daar verstop je dan een gehaakte piet, met een hint waar 't volgende pakje ligt.... :+
in de haak.
pi_87404380
Hahahaha, ik heb geen pietjespatroon :'( :P
pi_87410356
hier is nog een linkje met een zwarte piet en sinterklaas, maar daar moet je voor betalen -O-

Hier nog een gratis patroontje voor de zak van zwarte piet, die kan je misschien gebruiken om open te maken.

Ze zijn wel leuk :o
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:18:19 #85
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87410383
ze zijn zeker leuk! ^O^
in de haak.
pi_87410390
Mijn eerste cupcake is bijna af :D
Nouja, hij ligt in stukjes op tafel
Ik heb alleen een probleem het met laatste deel van het patroon van de frosting, weet niet wat 't betekend:

Skip one st, 5 dc into next st, skip one st, sl st* around

dus 1 steek voerslaan, 5x double crochet in de volgende, en dan weer een overslaan en dan wat? Slow stitch? (dat bestaat toch heulemaal niet? :D) Helaas biedt het sterretje achter het woord nergens uitleg.

't gaat over die bobbeltjes/golfjes aan de rand trouwens, dit gedeelte van het patroon.
pi_87410405
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:05 schreef trui het volgende:

en whoopdidoo, leuk kerststel. waar ga je ze verkopen, dan?
Uhm nou, we hebben nog een wol/hobbywinkeltje hier in een winkelcentrum, echt inimini hoor. En mn moeder ging daar langs omdat ze een belletje nodig had voor t elfje(is toch een elfje, zon groen ding van de kerstman?) Nou en toen vroeg ze of ze ook dingen verkochten van mensen. En toen zeiden ze ja. Dus we moeten even kijken wat de mooiste zijn (en ik ben helemaal niet zon toffe konijn snel aan t afmaken nu). En dan gaat ze woensdag even langs, en bepalen ze samen de prijs. En dan kijken of t loopt. En als t niet loopt krijgen we ze gewoon weer terug. Maar als we er wel een paar kwijt raken en de kosten er uit kunnen halen zou dat echt onwijs fijn zijn. Want anders lezen jullie over een paar maanden in de krant: "Moeder en dochter uit huis gedreven door een overschot aan gehaakte poppetjes".

Dus vandaar :)

Maar t moet ook wel want we zijn nu 5 weken terug van vakantie en er staan alweer een stuk of 8 dingen op de tafel.
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:19:53 #88
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87410422
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:18 schreef kirsten. het volgende:
Mijn eerste cupcake is bijna af :D
Nouja, hij ligt in stukjes op tafel
Ik heb alleen een probleem het met laatste deel van het patroon van de frosting, weet niet wat 't betekend:

Skip one st, 5 dc into next st, skip one st, sl st* around

dus 1 steek voerslaan, 5x double crochet in de volgende, en dan weer een overslaan en dan wat? Slow stitch? (dat bestaat toch heulemaal niet? :D) Helaas biedt het sterretje achter het woord nergens uitleg.

't gaat over die bobbeltjes/golfjes aan de rand trouwens, dit gedeelte van het patroon.
slip stitch betekent dat, dat zijn halve vasten. dus insteken, omslaan, en meteen door beide lusjes halen zodat je weer 1 lusje op de naald hebt.

wat leuk, whoopdidoo, dat die winkel daaraan mee wil werken! strijken zij dan ook een deel van de winst op?
in de haak.
pi_87410687
Ja een percentage.
Maarja wij hoeven er ook niet echt winst op te maken, ok een klein beetje is leuk natuurlijk, maarja anders komen we echt om in de poppetjes, en het kost natuurlijk geld.

Ik heb gewoon te veel vrije tijd.

En ik heb geen zin om naar de uni te gaan.
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:32:35 #90
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87410731
wat studeer je whoopdidoo?
in de haak.
pi_87410747
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:30 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja een percentage.
Maarja wij hoeven er ook niet echt winst op te maken, ok een klein beetje is leuk natuurlijk, maarja anders komen we echt om in de poppetjes, en het kost natuurlijk geld.

Ik heb gewoon te veel vrije tijd.

En ik heb geen zin om naar de uni te gaan.
Ik ook niet :'( Maar ik moet virussen gaan tellen en onderscheiden.. Wat een rotpractica zijn dat zeg. Wat doe jij eigelijk voor studie, Whooptidoo?
pi_87410914
Pedagogische wetenschappen O+
Maar t vak van vandaag is echt niet fijn gewoon, over onderzoek doen, oftewel wiskundig, en laat ik nou niet zo wiskundig zijn. En eigenlijk verteld ie weinig meer dan de sheets, en aangezien t ook nog helemaal in Leiden is, is de motivatie af en toe niet zo enorm, maarja ben te lui om op kamers te gaan.

Maar heb wel een leuk boek om te lezen in de trein, over een gezin met een kind met autisme.

Dit is trouwens het toffe konijn:

Virussen gaan tellen? Wat doe jij dan?
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:49:41 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87411178
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:16 schreef Lyssa het volgende:
hier is nog een linkje met een zwarte piet en sinterklaas, maar daar moet je voor betalen -O-

[ afbeelding ]

Hier nog een gratis patroontje voor de zak van zwarte piet, die kan je misschien gebruiken om open te maken.

[ afbeelding ]

:o DIE WIL IK!!! O+ O+

Alhoewel ik eigenwijs genoeg ben om dat eens zonder patroon te proberen oO<
Kan ik daarna altijd nog betalen!
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:55:26 #94
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87411352
inderdaad, dat moet ook zelf wel te maken zijn waarschijnlijk! succes!
in de haak.
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:08:49 #95
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87411710

O+
pi_87413063
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:16 schreef Lyssa het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ HEB HEB HEB HEBBUH! O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_87413671
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
Pedagogische wetenschappen O+
Maar t vak van vandaag is echt niet fijn gewoon, over onderzoek doen, oftewel wiskundig, en laat ik nou niet zo wiskundig zijn. En eigenlijk verteld ie weinig meer dan de sheets, en aangezien t ook nog helemaal in Leiden is, is de motivatie af en toe niet zo enorm, maarja ben te lui om op kamers te gaan.

Maar heb wel een leuk boek om te lezen in de trein, over een gezin met een kind met autisme.

Dit is trouwens het toffe konijn:
[ afbeelding ]

Virussen gaan tellen? Wat doe jij dan?
Biomedische wetenschappen, ook in Leiden! :D
Maar ik zit nu in Zweden dus voor een half jaartje op uitwisseling. Alwaar ik net voor de 10e keer met Tele2 aan de lijn heb gehangen omdat ik geen internet heb ( ze weten niet dat ik op de wireless van iemand anders kan maar dat is supertraag enzo). Ze zijn echt een stelletje incompetente grindtegels daar zeg... Krijg ik een sms; Your problem has been solved. Dus ik kijk; nog steeds geen internet. Ga ik bellen; 'my problem HAS NOT been solved, vraagtie of ik nog eens een keer mijn verhaal wil vertellen ( vorige keer duurde het bijna een uur voordat ik het had uitgelegd). Zeg ik; 'The last person I told it to noted it in your system, if she didn't that's quite stupid', toen werd die gast nog pissig ook. Nou ik was al helemaal over de rooie want ik zit nu al 6 weken zonder internet, nee dat gaat lekker ik ben zwaar gestresst

Ik heb wel mijn cupcake bijna af though :D Dat laatste randje kan ik zo 123 niet zelf uitvogelen, dus vanavond weer even naar de Zweedse crochet-guru toe of ze me er eentje voor kan doen en dan ga ik foto's maken en showen ;)
pi_87413694
EN @ de plaatjes hieboven:

CUUUUTE, echt superleuk! Als ik iets beter ben ga ik die ook proberen :P
Mijn cupcake lijkt momenteel nog op een eikeltje met een hoedje maar dan in het wit/roze. :D

Ik heb trouwens wel een leuk idee wat ik hierna wil gaan maken; een dromenvanger. Ik zit alleen met een technisch probleem, ik wil zegmaar een paar rondjes in elkaar laten hangen (als in een rondje in een rondje, en dan gewoon vastnaaien zoals het web van een dromenvanger oid). Maar is er een manier om die rondjes stevig te houden? Moet je ze dan om ijzerdraad heen haken ofzo, of is er iets beters wat mooi rond blijft?
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:21:06 #99
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87413841
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:13 schreef kirsten. het volgende:
Ik heb wel mijn cupcake bijna af though :D Dat laatste randje kan ik zo 123 niet zelf uitvogelen, dus vanavond weer even naar de Zweedse crochet-guru toe of ze me er eentje voor kan doen en dan ga ik foto's maken en showen ;)
heu, zelfs niet met mijn fantastische uitleg? -O-

er zijn in hobbywinkels wel ringen waar je omheen kunt haken. inu (toch?) heeft wel eens sieraden gemaakt van omhaakte ringen bijvoorbeeld. erg leuk! maar even goed zoeken naar de juiste maat.
in de haak.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 oktober 2010 @ 12:23:16 #100
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87413906
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:39 schreef -Bubbles- het volgende:
Ben heel benieuwd hoe de meet was! Balen dat ik niet kon, maar er volgen er vast meer.

Ik ben gek van orchideeen, dus ben erg benieuwd waar je het patroon vandaan hebt Ynske. Lijkt me erg leuk om een gehaakte orchidee te maken.
uit een duits haaktijdschriftje

hij is ook leuk :Y moet alleen nog kijken of ik de stammen ergens kan vinden, die van de Xenos vind ik niet zo mooi. misschien die van bij de sligro eens gaan bekijken en anders maar vanuit denemarken over laten komen. daar verkopen ze ze iig :D

tis wel even wennen als je grotere naalden gewend bent (vanaf 3 naar hoger)
om nu met een 1.25 bezig te zijn :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')