quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef trui het volgende:
dat doe je in een grote zak die je eraan vast bindt.
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:43 schreef trui het volgende:
dat heb je snel gedaan dan, inu!![]()
en pannenkoeken, succes! (ik ben wel benieuwd wat jij in een kussenhoes zou stoppen trouwens!).
of je stopt er een klein briefje in waarop staat waar hij/zij 't kadootje moet gaan zoeken. maar ja, dan moet de sint wel opengemaakt worden, toch jammer.quote:
Ik weet niet hoe groot het kadootje is maar zijn lijfje kan je best wat groter maken hoor! En misschien lukt het als je het geheel met een grotere naald maakt? Moet je nl geen voetbal(oid) als kado hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:56 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook gevonden. Die vind ik liefMaar wat doe ik dan met het cadeautje want dat kan daar niet in....
Uhm nou, we hebben nog een wol/hobbywinkeltje hier in een winkelcentrum, echt inimini hoor. En mn moeder ging daar langs omdat ze een belletje nodig had voor t elfje(is toch een elfje, zon groen ding van de kerstman?) Nou en toen vroeg ze of ze ook dingen verkochten van mensen. En toen zeiden ze ja. Dus we moeten even kijken wat de mooiste zijn (en ik ben helemaal niet zon toffe konijn snel aan t afmaken nu). En dan gaat ze woensdag even langs, en bepalen ze samen de prijs. En dan kijken of t loopt. En als t niet loopt krijgen we ze gewoon weer terug. Maar als we er wel een paar kwijt raken en de kosten er uit kunnen halen zou dat echt onwijs fijn zijn. Want anders lezen jullie over een paar maanden in de krant: "Moeder en dochter uit huis gedreven door een overschot aan gehaakte poppetjes".quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:05 schreef trui het volgende:
en whoopdidoo, leuk kerststel. waar ga je ze verkopen, dan?
slip stitch betekent dat, dat zijn halve vasten. dus insteken, omslaan, en meteen door beide lusjes halen zodat je weer 1 lusje op de naald hebt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:18 schreef kirsten. het volgende:
Mijn eerste cupcake is bijna af
Nouja, hij ligt in stukjes op tafel
Ik heb alleen een probleem het met laatste deel van het patroon van de frosting, weet niet wat 't betekend:
Skip one st, 5 dc into next st, skip one st, sl st* around
dus 1 steek voerslaan, 5x double crochet in de volgende, en dan weer een overslaan en dan wat? Slow stitch? (dat bestaat toch heulemaal niet?) Helaas biedt het sterretje achter het woord nergens uitleg.
't gaat over die bobbeltjes/golfjes aan de rand trouwens, dit gedeelte van het patroon.
Ik ook nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:30 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja een percentage.
Maarja wij hoeven er ook niet echt winst op te maken, ok een klein beetje is leuk natuurlijk, maarja anders komen we echt om in de poppetjes, en het kost natuurlijk geld.
Ik heb gewoon te veel vrije tijd.
En ik heb geen zin om naar de uni te gaan.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:16 schreef Lyssa het volgende:
hier is nog een linkje met een zwarte piet en sinterklaas, maar daar moet je voor betalen![]()
[ afbeelding ]
Hier nog een gratis patroontje voor de zak van zwarte piet, die kan je misschien gebruiken om open te maken.
[ afbeelding ]
Ze zijn wel leuk
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:16 schreef Lyssa het volgende:
hier is nog een linkje met een zwarte piet en sinterklaas, maar daar moet je voor betalen![]()
[ afbeelding ]
Hier nog een gratis patroontje voor de zak van zwarte piet, die kan je misschien gebruiken om open te maken.
[ afbeelding ]
Ze zijn wel leuk
Biomedische wetenschappen, ook in Leiden!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
Pedagogische wetenschappen![]()
Maar t vak van vandaag is echt niet fijn gewoon, over onderzoek doen, oftewel wiskundig, en laat ik nou niet zo wiskundig zijn. En eigenlijk verteld ie weinig meer dan de sheets, en aangezien t ook nog helemaal in Leiden is, is de motivatie af en toe niet zo enorm, maarja ben te lui om op kamers te gaan.
Maar heb wel een leuk boek om te lezen in de trein, over een gezin met een kind met autisme.
Dit is trouwens het toffe konijn:
[ afbeelding ]
Virussen gaan tellen? Wat doe jij dan?
heu, zelfs niet met mijn fantastische uitleg?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:13 schreef kirsten. het volgende:
Ik heb wel mijn cupcake bijna af thoughDat laatste randje kan ik zo 123 niet zelf uitvogelen, dus vanavond weer even naar de Zweedse crochet-guru toe of ze me er eentje voor kan doen en dan ga ik foto's maken en showen
uit een duits haaktijdschriftjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:39 schreef -Bubbles- het volgende:
Ben heel benieuwd hoe de meet was! Balen dat ik niet kon, maar er volgen er vast meer.
Ik ben gek van orchideeen, dus ben erg benieuwd waar je het patroon vandaan hebt Ynske. Lijkt me erg leuk om een gehaakte orchidee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |