leuke kerstset !!quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
Leuk kussentje!
En nog leukere kat eigenlijk!
Even snel een fotootje van mn moeders kerstsetje:
[ link | afbeelding ]
Ik vind ze best schattig alleen het engeltje kijkt een beetje evil.
En er staat nog een kralenbak op de fotoeen andere hobby.
Verder heb ik alweer bijna een katje af.
En heb misschien een plekje waar we dingetjes kunnen verkopen
Ja, het is een kussen van 5 euro van de Leenbakker en ik heb dit er gewoon opgenaaidquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:58 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik heb een haaknaaldEindelijk!
Ik kan beginnen
![]()
Heb net al een beetje zitten spelen, morgenavond ga ik verder want ben helemaal kapot.
Maar ik zag een superleuk kussen net! Inu mooi! Leuke kleurtjes:). Heb je er een al bestaand kussen ingedaan? Daar lijkt het namelijk op.
En dat aapje, wat een schatje
. Jammer dat hij geen nekje heeft, anders was ie nog leuker geweest!
iets met telefoon, niet thuis zijn wegens enkel en dus geen camera ter beschikkingquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:04 schreef trui het volgende:
pfoeh wat een werk, ynske! en een onscherpe foto, dat zijn we niet van je gewend!!!
ravelry?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:20 schreef Swietje het volgende:
[inbreekt]
Weet iemand waar ik een haakpatroon voor een Sinterklaas poppetje o.i.d. kan vinden? Een beetje een grote Sinterklaas? Nu moet ik er echt aan gaan geloven voor m'n surprise
[/inbreekt]
Op Ravelry kan ik niets vinden, maar misschien zoek ik niet goed?quote:
Kwam er toevallig vandaag 1 tegen, tis wel een kleintjequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:30 schreef Swietje het volgende:
[..]
Op Ravelry kan ik niets vinden, maar misschien zoek ik niet goed?
Ja, die had ik ook gevonden. Die vind ik liefquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kwam er toevallig vandaag 1 tegen, tis wel een kleintje![]()
http://www.amigurumis.nl/sinterklaas.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |