Binnen welquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:28 schreef mijsje het volgende:leuk Nectarientje, die winterset! heeft TD heel mooi gemaakt! lekker warm?
Die gedachte kreeg ik ook al toen ik het topic doorlas.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:56 schreef B.ertha het volgende:
Het is trouwens heul asociaal, maar we kunnen het sinterklaaspatroon ook samen kopen en delen?
ik heb gisteren van mijn zweedse crochet-guru gehoord: blocking of zoiets. Dingetje nat maken (wel eerst checken of de kleuren niet in elkaar overlopen, zoals mijn roze bijna in het wit deed), dan in de vorm 'kneden' die je het wil laten hebben ( misschien een soort van om een beker heen leggen, en aan de 2 uiteindes er iets tegenaan zodat het een kromming krijgt (niet al te erg?), en dan laten drogen. Dat scheelt al een stuk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:01 schreef EsseEi het volgende:
Een bal!![]()
Het patroon doet niks, dat is het probleemkon ook nergens een patroon vinden van een gekromde banaan :S
Maar ik heb zelf wat gefrutst met vulling enzo, en door het boven en onderkantje lijkt het toch best op een banaan. Na een nachtje slapen zag ik het mandje met spullen en de banaan bovenop en ik dacht: dat ziet er toch best leuk uit en de banaan lijkt ook wel een banaan
(maar als iemand nog een goede tip heeft: GRAAG! want bananen zijn krom)
In t boekje van christel krukkert zit ook een banaan bij Jip.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:01 schreef EsseEi het volgende:
Een bal!![]()
Het patroon doet niks, dat is het probleemkon ook nergens een patroon vinden van een gekromde banaan :S
Maar ik heb zelf wat gefrutst met vulling enzo, en door het boven en onderkantje lijkt het toch best op een banaan. Na een nachtje slapen zag ik het mandje met spullen en de banaan bovenop en ik dacht: dat ziet er toch best leuk uit en de banaan lijkt ook wel een banaan
(maar als iemand nog een goede tip heeft: GRAAG! want bananen zijn krom)
bij katoen is 't weer wel zinvol.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:48 schreef Inu het volgende:
Heb je echte wol dan? Blocking werkt niet zo goed met acryl namelijk....
En dan deel je die site niet eens?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:42 schreef Ynske het volgende:
fijn whoop dat je pakketje eraan komt
hier gister nog een leuke site met patroontjes gevonden, en met service tot vertalen van japan naar engels. erg handig
ben nu eventjes bezig met een tussendoor projectje.
dat gaat nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
En dan deel je die site niet eens?
Ik ga even dingen voor de verkoop bij elkaar zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |