abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87461378
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Pff kom ik net via dat linkje voor de wedstrijd op een site van iemand met een webshop.
En die vraagt gewoon 10 tot 12 euro voor nog vrij kleine gehaakte diertjes.
Vond ik eigelijk best duur. Aangezien het ook niet heel bijzondere dingen zijn maar gewoon van patronen uit boekjes enzo. en dan staat dit er ook nog"unieke betaalbare knuffels" nou sorry maar ik vind ze best duur, uniek ook niet echt, en ook niet super mooi gehaakt.

Zal wel aan mij liggen dan misschien, maar je moet ook weten wat je verkoopt denk ik. Kijk als t dan nog heel veel werk is ofzo, maar dit zijn echt van die 2 dagen poppetjes.

Maar afijn, wie zegt dat ze ze verkoopt.

Mn bolletjes zijn trouwens binnen, zit een hele mooie kleur blauw bij.
Linkje naar de shop? O-)

Fijn dat je bolletjes binnen zijn trouwens! *O*
pi_87461654
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:39 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Linkje naar de shop? O-)

Fijn dat je bolletjes binnen zijn trouwens! *O*
Nee dat is gemeen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok ik ben dom, ik las iets met proefpakketten zpagetti, ik denk wat moet je nou met een proefpakket (als in: 3 rijen haken om te kijken of je t lekker vind ofzo?)
Maar t waren dus poefpakketten...

En morgen gaan er dus een zooi knuffels weg, tenminste hopelijk, want je weet maar nooit of ze t uberhaupt wel wil hebben. Maar toch als t wel zo is, soort van snik, mn kindjes.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:59:53 #153
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_87462220
Ik heb ff gekeken. Als ik iets moois gehaakt wil koop ik het liever van de dames hier.....
pi_87462992
Gelukkig.

mwah slecht 27 dingen neemt mn moeder morgen meer _O-
pi_87464301
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:15 schreef Inu het volgende:
Kussentje is ingepikt :o

[ afbeelding ]

:D
POES O+ O+
pi_87467868
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:57 schreef Lyssa het volgende:

[..]

POES O+ O+
Zullen we m katnappen? En dan delen?

Flip,flap en flop zijn klaar:

Beetje mislukte totoro ook:

En rood katje:
pi_87467880
Yoko heeft mijn bolletje wol van Lyssa vast gehad en het is niet meer te gebruiken ;( Hij heeft ook mijn WIP van mijn tas vast genomen, gelukkig zijn er maar een 6-tal stokjes eruit. Al moet ik hem nu wel in de wasmachine smijten voor ik mijn tas ooit kan gebruiken. Soms hé :( :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:50:08 #158
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_87468438
Leuke dingen weer, Whoopdidoo!

Ik heb even n haakpauze.. paar dagen geen zin.. misschien morgen weer.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:37:10 #159
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87470670
Leuk idee van Christel!

Ik kam via twitter ook nog iets tegen:
http://www.bijsaartje.nl/ zij zoekt dus mensen die mee willen haken aan een groot project! :D dus als je interesse hebt ;)

Zijn duur he, gehaakte dingen als je weet hoe je ze maakt??
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:33:01 #160
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_87473293
Bedankt voor de tip EsseEi! Ik heb een mailtje gestuurd, ook omdat ik nieuwsgierig ben natuurlijk en even afhankelijk van het project (vind ik het leuk) en de tijd die er voor staat wil ik wel mee doen.
Die wedstrijd die hiervoor werd genoemd vind ik ook wel cool, ik wilde al bijna een patroontje bestellen toen ik bedacht dat het vanaf morgen ingaat :D .

Ik heb de buik van de draak af (ik snapte eerst echt niet hoe dat zat) en nu begonnen met een achterpoot, maar ik begin de draak beu te raken, hij mag wel eens af zijn ... en sorry geen WIP foto's nu, volgende keer beter :P .
klerkje
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:41:26 #161
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87473783
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Pff kom ik net via dat linkje voor de wedstrijd op een site van iemand met een webshop.
En die vraagt gewoon 10 tot 12 euro voor nog vrij kleine gehaakte diertjes.
Vond ik eigelijk best duur. Aangezien het ook niet heel bijzondere dingen zijn maar gewoon van patronen uit boekjes enzo. en dan staat dit er ook nog"unieke betaalbare knuffels" nou sorry maar ik vind ze best duur, uniek ook niet echt, en ook niet super mooi gehaakt.

Zal wel aan mij liggen dan misschien, maar je moet ook weten wat je verkoopt denk ik. Kijk als t dan nog heel veel werk is ofzo, maar dit zijn echt van die 2 dagen poppetjes.
als je er 2 dagen over doet is 12 euro toch niet zo ontzettend duur? trek materiaalkosten eraf en er blijft misschien 4 euro per dag! over aan 'winst'. dat komt niet in de buurt van 't minimum loon hoor.
in de haak.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:03:21 #162
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87478317
ik heb gisteravond een mand gehaakt van zpagetti. was bedoeld om bolletjes wol in te bewaren, maar Gijsje dacht daar een beetje anders over:

hij heeft er echt de hele middag in doorgebracht. :D zie voor meer foto's mijn flickr-account.
in de haak.
pi_87479628
O+ ah, Gijsje, wat is het toch een bengel! O+
en die mand Trui, die is ook helemaal leuk! :) dat is van die klos die je zaterdag liet zien, nietwaar?

ik heb de site van saartje ook een mail gestuurd, ik ben ook wel nieuwsgierig... :)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 07:04:58 #164
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87484877
Mooie mand! Mooie kleuren!! :D:D
En GIJSJE!!!! :D O+ (jaloezie allom :P)

Als je gehaakte dingen inderdaad omrekend naar loon, is de prijs helemaal begrijpelijk, of zelfs nog goedkoop.
Maar het voelt duur ofzo....
pi_87485072
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef trui het volgende:
ik heb gisteravond een mand gehaakt van zpagetti. was bedoeld om bolletjes wol in te bewaren, maar Gijsje dacht daar een beetje anders over:

[ afbeelding ]

hij heeft er echt de hele middag in doorgebracht. :D zie voor meer foto's mijn flickr-account.
awww O+ Gijsje! O+ Wat een superleuke foto's! Het is echt een boefje idd! De mand is ook erg leuk geworden! Dat is 1 bol geweest? Vrolijke kleurtjes :D
pi_87485125
Oh Trui, ik heb net echt met veel oh's en ah's je flickr zitten doorkijken... geweldig leuk al die projecten (en kinderen en Gijsje..) Jij bent gewoon mijn nederlandse Lucy! O+
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:27:29 #167
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87486486
haha lijnloos, dank je wel! *; maar dat compliment verdien ik niet helemaal hoor, lucy verzint al die patronen zelf, en ik maak gewoon dingen van anderen na. 8-)

lyssa, dat was ongeveer 1 bol inderdaad. ik heb nog een klein beetje over, waar ik eerst nog een soort hengsel over de mand mee gemaakt had. maar dat werd toch niet echt mooi dus dat heb ik weer uitgehaald.
in de haak.
pi_87487029
Hoe haak je zo'n mand nou? Gewoon een cirkel amigurumistyle (ronde 1: 6, ronde 2: 12, ronde 3: 18 etc, tot 48 of zo)??? En dan recht omhoog, een paar rondes van 48? Ik gok dat het zo moet, maar het ziet er spectaculairder uit :D
pi_87487363
Haha, die Gijs! :D En hij heeft nog gelijk ook. Als ik een katje was dan zou ik ook denken vinden dat zo'n mand speciaal voor mij was gemaakt. 8-)

Ik vind de mand erg leuk. Dat spul is er ook erg geschikt voor, zo te zien. Want hij blijft toch gewoon goed staan, denk ik? (Of is dat juist de functie van Gijs? :+ )
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:14:27 #170
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87487517
hij is inderdaad van zichzelf stevig genoeg om rechtop te blijven staan. en ja arual, ik heb gewoon eerst een platte cirkel gemaakt, door te meerderen volgens een zelfde schema als jij daar noemt, daarna even wat minder gemeerderd (als je begrijpt wat ik bedoel) per toer, en tot slot recht omhoog. als laatste heb ik een ronde halve vasten gehaakt, dat geeft een iets mooier randje vind ik.
in de haak.
pi_87487679
Ik vind hem echt tof die mand... dit zou mij echt bijna overhalen om toch ook maar es wat van dat spul te kopen en zoiets als een mand te maken... maar gelukkig heb ik weinig centen op het moment dus dat houd wel genoeg tegen... eerst maar es alle lopende zaken haken...
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:23:43 #172
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87487731
Mooie foto's Trui _O_ en wat een hilarische kat heb jij toch O+

De kleurtjes zijn niet helemaal mijn smaak, maar ik vind zo'n zpagettimand wel cool :Y
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:26:38 #173
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87487793
ik zag later andere zpagetti-manden waarbij de bovenkant omgeslagen is, zie hier. dat maakt de vorm nog wat steviger denk ik, en is ook mooi (kost wel meer garen. :+ ) ook hebben ze daar de overgang naar het verticale gedeelte wat scherper gemaakt door op die plaats 1 ronde alleen in 't achterste lusje te haken (geloof ik). het overwegen waard. :)
in de haak.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:28:23 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87487846
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:26 schreef trui het volgende:
ik zag later andere zpagetti-manden waarbij de bovenkant omgeslagen is, zie hier. dat maakt de vorm nog wat steviger denk ik, en is ook mooi (kost wel meer garen. :+ ) ook hebben ze daar de overgang naar het verticale gedeelte wat scherper gemaakt door op die plaats 1 ronde alleen in 't achterste lusje te haken. het overwegen waard. :)
Hey, dat lijkt op die manden die ze bij IKEA (?) verkopen toch?

Misschien dat ik dat wel ga proberen! :o Ik heb een kastje waar ik nog manden in wil, maar ik kan geen leuke vinden..... *idee* :D
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:34:22 #175
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87488007
ze zijn wel wat dikker dan de ikea-manden. die vind ik ook erg mooi inderdaad. maar als je ze zelf maakt, kun je ze precies zo groot maken als je wil natuurlijk.
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')