Linkje naar de shop?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Pff kom ik net via dat linkje voor de wedstrijd op een site van iemand met een webshop.
En die vraagt gewoon 10 tot 12 euro voor nog vrij kleine gehaakte diertjes.
Vond ik eigelijk best duur. Aangezien het ook niet heel bijzondere dingen zijn maar gewoon van patronen uit boekjes enzo. en dan staat dit er ook nog"unieke betaalbare knuffels" nou sorry maar ik vind ze best duur, uniek ook niet echt, en ook niet super mooi gehaakt.
Zal wel aan mij liggen dan misschien, maar je moet ook weten wat je verkoopt denk ik. Kijk als t dan nog heel veel werk is ofzo, maar dit zijn echt van die 2 dagen poppetjes.
Maar afijn, wie zegt dat ze ze verkoopt.
Mn bolletjes zijn trouwens binnen, zit een hele mooie kleur blauw bij.

Nee dat is gemeenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:39 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Linkje naar de shop?
Fijn dat je bolletjes binnen zijn trouwens!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ik ben dom, ik las iets met proefpakketten zpagetti, ik denk wat moet je nou met een proefpakket (als in: 3 rijen haken om te kijken of je t lekker vind ofzo?)
Maar t waren dus poefpakketten...
En morgen gaan er dus een zooi knuffels weg, tenminste hopelijk, want je weet maar nooit of ze t uberhaupt wel wil hebben. Maar toch als t wel zo is, soort van snik, mn kindjes.

als je er 2 dagen over doet is 12 euro toch niet zo ontzettend duur? trek materiaalkosten eraf en er blijft misschien 4 euro per dag! over aan 'winst'. dat komt niet in de buurt van 't minimum loon hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Pff kom ik net via dat linkje voor de wedstrijd op een site van iemand met een webshop.
En die vraagt gewoon 10 tot 12 euro voor nog vrij kleine gehaakte diertjes.
Vond ik eigelijk best duur. Aangezien het ook niet heel bijzondere dingen zijn maar gewoon van patronen uit boekjes enzo. en dan staat dit er ook nog"unieke betaalbare knuffels" nou sorry maar ik vind ze best duur, uniek ook niet echt, en ook niet super mooi gehaakt.
Zal wel aan mij liggen dan misschien, maar je moet ook weten wat je verkoopt denk ik. Kijk als t dan nog heel veel werk is ofzo, maar dit zijn echt van die 2 dagen poppetjes.

awwwquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef trui het volgende:
ik heb gisteravond een mand gehaakt van zpagetti. was bedoeld om bolletjes wol in te bewaren, maar Gijsje dacht daar een beetje anders over:
[ afbeelding ]
hij heeft er echt de hele middag in doorgebracht.zie voor meer foto's mijn flickr-account.

Hey, dat lijkt op die manden die ze bij IKEA (?) verkopen toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:26 schreef trui het volgende:
ik zag later andere zpagetti-manden waarbij de bovenkant omgeslagen is, zie hier. dat maakt de vorm nog wat steviger denk ik, en is ook mooi (kost wel meer garen.) ook hebben ze daar de overgang naar het verticale gedeelte wat scherper gemaakt door op die plaats 1 ronde alleen in 't achterste lusje te haken. het overwegen waard.

Twáálf mm??!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef trui het volgende:
als de naalden maar dik genoeg zijn, ladyblack. dan maakt 't verder niet uit waar je ze koopt. ik heb er een van 12mm voor gebruikt.

Leuk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef trui het volgende:
ik heb gisteravond een mand gehaakt van zpagetti. was bedoeld om bolletjes wol in te bewaren, maar Gijsje dacht daar een beetje anders over:
[ afbeelding ]
hij heeft er echt de hele middag in doorgebracht.zie voor meer foto's mijn flickr-account.

Meer geknoopt volgens mij eigenlijk...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:28 schreef trui het volgende:
schön! maar gebreid of gehaakt? en welke steek, denken jullie? ik had een poefje gekocht via marktplaats, maar we waren zondag net iets later dan de afgesproken tijd om 'm op te halen, en toen was er niemand meer thuis.op mijn excuses-mail geen reactie meer gehad dus ik neem aan dat ik op zoek kan naar een andere poef.

Ja, dat heb ik ook vaak! Vind het ook altijd verbazend dat die haren dan zo vast zittenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:59 schreef Eska het volgende:
Oh, wat flauw zeg, van die verkopende partij. Dat ze dan helemaal niet meer reageren op jouw mail naderhand.
Hebben jullie (nou ja, de langharige dames vooral) ook dat je regelmatig een haar meehaakt? Losse haren bedoel ik hè. Niet die nog vast zitten.
Ik kom er dan pas na een paar steken achter, probeer 'm los te trekken en uiteraard breekt 'ie dan af. Wordt het wel een uniek item natuurlijk, zo met extra eigen input.

Yepquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:59 schreef Eska het volgende:
Oh, wat flauw zeg, van die verkopende partij. Dat ze dan helemaal niet meer reageren op jouw mail naderhand.
Hebben jullie (nou ja, de langharige dames vooral) ook dat je regelmatig een haar meehaakt? Losse haren bedoel ik hè. Niet die nog vast zitten.
Ik kom er dan pas na een paar steken achter, probeer 'm los te trekken en uiteraard breekt 'ie dan af. Wordt het wel een uniek item natuurlijk, zo met extra eigen input.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |