Komt zo direct al, dacht ik...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Nee nee nog geen spoiler-filmpjes, ik wil het 'live' zien.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:54 schreef Euridice het volgende:
[..]
Ons voorbeeld Amerika dreigt als een luchtbel uit elkaar te klappen en we decennia achterna gehold zijn, die vorm van maatschappij raakt letterlijk en figuurlijk failliet.
Je houdt ervan om je eigen krom geformuleerde zinnen te quoten?quote:
nee, verkeerd gebruik knopjes, krom zijn de zinnen zeker, maar ja, het gaat om de inhoud, niet om de stijl..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Je houdt ervan om je eigen krom geformuleerde zinnen te quoten?
LOL, voedselschaarste waar Mao voor had gezorgd?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:20 schreef Euridice het volgende:
[..]
nee, verkeerd gebruik knopjes, krom zijn de zinnen zeker, maar ja, het gaat om de inhoud, niet om de stijl..
Het feit dat de leiders van China al decennia geleden wisten dat de enige mogelijkheid tot binding was dat er geen voedselschaarste zou ontstaan
ja, tof, 1-kind-politiek ... ouders die hun dochters in een rivier gooien omdat ze liever een zoon hadden gehad als enig kindquote:door het beleid uit te zetten van minder bevolkingsgroei op hun continent is op zn minst visionair geweest.
quote:Daarnaast hebben ze heel goed bekeken hoe de westerse macdonaldmaatschappij zich ging ontwikkelen en hebben ze zich daarop geëmancipeerd op een intelligente manier. met bloed aan hun handen
Ontneem haar Nederlanderschap, rechts kabinet!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Lulu Wang
Zij leek nog wel zo redelijk tot zij in dat programma op de Belgische TV met vuur in haar ogen de bezetting van Tibet stond te verdedigen.
Een vreemde geïndoctrineerde vrouw.
Wat een maffe actie zeg. Dit is natuurlijk olie op het vuur gooien voor andere stumpers die dit ook gaan flikken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aan het einde, maar hier het fragment:
quote:- Colombiadeskundige Liduine Zumpolle over de FARC als terroristische organisatie en de ontwikkelingen rond FARC-strijdster Tanja Nijmeijer.
- Van de beoogde ministers voor het kabinet Rutte-Verhagen zitten er maar twee vrouwen. Oud-minister Ella Vogelaar en directeur van de SEO Barbara Baarsma gaan hierover in debat.
- Vorige week werd juwelier Hund neergeschoten tijdens een overval in zijn winkel in Amsterdam-West. Stadsdeelvoorzitter Martien Kuitenbrouwer over de maatregelen die worden genomen om de veiligheid te verbeteren.
Ik sla over.quote:Vanavond gaan oud-minister van de PvdA Ella Vogelaar en SER-kroonlid Robin Linschoten in debat over de onderbezetting van vrouwen op de te verdelen ministerposten.
Klopt...daarvoor moet je aan 2 voorwaarden voldoen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef DrDentz het volgende:
Ella Vogelaar is toch geen uithangbord voor "de vrouwelijke politicus"?
Ah, Robin Linschoten, onze DSB-coryfee.quote:
Daar neig ik ook naar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |