abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87344035

Pauw & Witteman is een dagelijks programma met de urgentie van de actualiteit, de waan van de week en het gesprek van de dag. Van Bach tot Bauer, van terreur tot tv, van voetbal tot verkiezingen: alles komt aan bod en niets blijft onbesproken. De live uitzending begint om 23.00 uur en is rond de klok van 00:00 afgelopen.

De presentatoren van P&W zijn:
Jeroen Pauw was vaak te zien als journalist/presentator van de dagelijkse nieuwsbulletins voor het RTL Nieuws, samen met Loretta Schrijver. Daarnaast presenteerde Jeroen voor RTL4 het culturele praatprogramma Studio Rembrandt. En het succesvolle programma Een Kwestie Van Kiezen. Eind 2002 wordt Jeroen Pauw, naast zijn BNN-werkzaamheden, presentator van NOVA. Vervolgens heeft hij in het seizoen 2005/2006 het praatprogramma Woestijnruiters voor de VARA/NPS gespresenteerd samen met Paul Witteman. Tot op heden is hij bezig met het late-nightprogramma "Pauw&Witteman" dat hij ook met Paul Witteman presenteert.

Paul Witteman o.a. bekend van Barend&Witteman, Het Lagerhuis en Woestijnruiters en is al sinds 1986 actief op tv. Naast Televisieprogramma's is hij ook actief in de VARA-gids en in de Volkskrant. Ook schreef hij in 2006 het boekenweekessay "Erfstukken". Net als Jeroen is Paul tot op heden te zien op Nederland 1 bij het kijkcijferkanon Pauw&Witteman.

Kijk alle mooie momenten van Pauw&Witteman terug op het kanaal van P&W !
Deze is hier te vinden.

De Homepage van P&WWikipedia over P&W
Uitzending P&W gemist
Pauw & Witteman #118; babbelen over het regeerakkoord

De OP, zet aub het oude topic er in ;)

know'm sayin?
word? word.
pi_87344073
Ik mis iets leuks volgens mij maar VI loopt een beetje uit. Zo de herhaling maar kijken.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:44:37 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_87344101
Uhhhhh, die kant op :D
pi_87344113
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
pi_87344120
Goede TT.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_87344125
Ik hoop dat ie zo nog ff terug komt! haha
pi_87344126
wat een held.

en Raven_, lullo, je maakt de hele layout kapot
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:45:27 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87344129
Waar is hier de nooduitgang :?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87344161
Die gast heeft z'n 10 seconds of fame gehad :D
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:46:27 #10
862 Arcee
Look closer
pi_87344163
Zal wel een weddenschapje zijn geweest. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_87344177
Die gast heeft vast een weddenschap met zijn maten afgesloten oid.
Currency War, Trade War, Real War
pi_87344179
Als die maar niks heeft achtergelaten wat kan ontploffen :P
pi_87344186
Heb dat gemist. Even kijken op de herhaling.
pi_87344225
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef Arcee het volgende:
Idd ja :D
pi_87344227
Overhandig URL naar filmpje.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:48:30 #17
215 misterDre
Paint it black!
pi_87344239
pi_87344244
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef Arcee het volgende:
Ja, alhoewel hij ook wel redelijk droog/serieus klonk. Net of hij er al een tijdje mee zat. :')

Trouwens Scheffer had wel een aardig verhaal. Maar ik had wel wat oplossingen/toekomstscenarios willen horen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:49:20 #19
67174 Dos37
Come on Twente
pi_87344264
Geniaal die knakker die komt vragen waar het toilet is :D
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_87344313
TOFFFFFFFF!! Blair & Bos. _O_
pi_87344334
Lijkt me interessant, Blair en Bos :Y. Vooral Blair dan :P
pi_87344372
Heeft iemand uberhaupt geluisterd naar het verhaal pro-china van hoeheetzeookweer?
pi_87344424
ik vind die Lulu Wang wel een beetje eng hoor ....

al had Fritsie wel een beetje ongelijk dat "met het communisme al de armoede begon" ... de jaren voor het communisme ging het ook al niet heel erg lekker met China
pi_87344442
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:51 schreef Toad het volgende:
Lijkt me ook interessant :Y
know'm sayin?
word? word.
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:55:55 #25
236264 crew  capricia
pi_87344456
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:51 schreef Toad het volgende:
Wat? Wanneer? En waar?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87344466
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat? Wanneer? En waar?
13 oktober
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:56:23 #27
862 Arcee
Look closer
pi_87344474
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_87344504
overigens wat was dat voor logica van Witteman dat Lulu Wang een soort band met die schrijver zou moeten hebben omdat ze zelf ook schrijfster is ...

Anne Frank en Adolf Hitler hebben ook beide boeken geschreven.
pi_87344527
quote:
O ja, dat is wel een vriendendealtje geweest. Ik had gehoopt dat het serieus was. :')
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:58:24 #30
236264 crew  capricia
pi_87344556
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:56 schreef Klaudias het volgende:

[..]

13 oktober
Op tv?
( heb het niet gezien )
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87344585
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Op tv?
( heb het niet gezien )
ja bij pauw en witteman
pi_87344605
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:57 schreef Toad het volgende:

[..]

O ja, dat is wel een vriendendealtje geweest. Ik had gehoopt dat het serieus was. :')
vriendendealtje?
pi_87344625
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:00 schreef Klaudias het volgende:

[..]

vriendendealtje?
Weddenschap, bedoel ik. :P
pi_87344669
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:00 schreef Toad het volgende:

[..]

Weddenschap, bedoel ik. :P
zoiets zou kunnen inderdaad, maar toch lef dat hij het durft :D
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 00:03:59 #36
236264 crew  capricia
pi_87344759
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:59 schreef Klaudias het volgende:

[..]

ja bij pauw en witteman
Thanks, heb het meteen in mij agenda gezet!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87345098
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef Klaudias het volgende:
ik vind die Lulu Wang wel een beetje eng hoor ....

al had Fritsie wel een beetje ongelijk dat "met het communisme al de armoede begon" ... de jaren voor het communisme ging het ook al niet heel erg lekker met China
Dat vond ik ook een rare opmerking.

Sowieso kan ik er niet zo goed tegen als we onze maatschappij gaan afzetten tegenover de Chinese. Die kennen een hele geschiedenis van staatscontrole met als hoogtepunt de Qin dynastie.

Hier hebben we gestaag een discussie/salon cultuur ontworpen tijdens de Verlichting, wat ons land één van de meest democratische ter wereld maakt. Dat kennen ze in China inderdaad (nog) niet, het land lag tijdens de laatste Qing dynastie alweer een paar 100 jaar lang te slapen zonder enige vooruitgang en enorme armoede.

Tel daar nog eens bovenop dat wij als Westerse mogendheden zo tegen het eind van de 19e eeuw ons kolonialisme gingen uitbreiden naar China toe en je legt de evolutie gewoon helemaal stil.

Wat moet je dan doen als land als je de controle weer herovert? Juist, je moet je wapenen tegen de grootmachten in de wereld om dit een tweede maal te voorkomen en een sterke staatscontrole zorgt voor de snelste vooruitgang. Dat bleek nu ook wel. In minder dan een eeuw is China gegroeid van, zoals Lulu het al zegt, een land dat nog niet eens spijkers kon produceren tot de nieuwe wereldmacht.

Dan kan je ook niet verwachten dat ze ook nog even op sociaal vlak zich gaan spiegelen aan ons. Ze zien het al gebeuren, al de jaren van opbouw en de lange-termijnsdoelen in rook opgaan door een aantal grote revoluties als mensen eindelijk mogen spreken. Daar hebben ze daar in de regering weinig trek in.

Ze doen wat ze kunnen, op een uiterst conservatieve manier de kwaliteit van leven verbeteren. Kapitalisme heb je al in China, oost-China blaast Nederland weg wat betreft innovatie en infrastructuur.

Maar nee, wij gaan maar gewoon kritiek leveren op het ondemocratische systeem daar. Newsflash, democratisch zijn ze in China nog nooit geweest, is waarschijnlijk ook geen uiterste noodzaak daar. :W

Andere werelden enzo.
Ron Paul 2012
pi_87345374
gr gr
pi_87345724
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:13 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat vond ik ook een rare opmerking.

Sowieso kan ik er niet zo goed tegen als we onze maatschappij gaan afzetten tegenover de Chinese. Die kennen een hele geschiedenis van staatscontrole met als hoogtepunt de Qin dynastie.

Hier hebben we gestaag een discussie/salon cultuur ontworpen tijdens de Verlichting, wat ons land één van de meest democratische ter wereld maakt. Dat kennen ze in China inderdaad (nog) niet, het land lag tijdens de laatste Qing dynastie alweer een paar 100 jaar lang te slapen zonder enige vooruitgang en enorme armoede.

Tel daar nog eens bovenop dat wij als Westerse mogendheden zo tegen het eind van de 19e eeuw ons kolonialisme gingen uitbreiden naar China toe en je legt de evolutie gewoon helemaal stil.

Wat moet je dan doen als land als je de controle weer herovert? Juist, je moet je wapenen tegen de grootmachten in de wereld om dit een tweede maal te voorkomen en een sterke staatscontrole zorgt voor de snelste vooruitgang. Dat bleek nu ook wel. In minder dan een eeuw is China gegroeid van, zoals Lulu het al zegt, een land dat nog niet eens spijkers kon produceren tot de nieuwe wereldmacht.

Dan kan je ook niet verwachten dat ze ook nog even op sociaal vlak zich gaan spiegelen aan ons. Ze zien het al gebeuren, al de jaren van opbouw en de lange-termijnsdoelen in rook opgaan door een aantal grote revoluties als mensen eindelijk mogen spreken. Daar hebben ze daar in de regering weinig trek in.

Ze doen wat ze kunnen, op een uiterst conservatieve manier de kwaliteit van leven verbeteren. Kapitalisme heb je al in China, oost-China blaast Nederland weg wat betreft innovatie en infrastructuur.

Maar nee, wij gaan maar gewoon kritiek leveren op het ondemocratische systeem daar. Newsflash, democratisch zijn ze in China nog nooit geweest, is waarschijnlijk ook geen uiterste noodzaak daar. :W

Andere werelden enzo.
hehe, dat wilde ik maar zeggen, je hebt gelijk!
pi_87345739
Wat een leuke vraagjes stelt Pauw
pi_87345751
Natuurlijk kan je beide systemen wel tegen elkaar afzetten. Waaruit je kan concluderen dat China zeer armoedig is en alle kenmerken van een dictatuur heeft - waardoor je inderdaad sneller op landsniveau beslissingen kan maken.

Met armoedig bedoel ik overigens de inwoners, niet de communistische top die heel communistisch alle rijkdom bezit.
pi_87345895
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:31 schreef jrrnkstr het volgende:
Natuurlijk kan je beide systemen wel tegen elkaar afzetten. Waaruit je kan concluderen dat China zeer armoedig is en alle kenmerken van een dictatuur heeft - waardoor je inderdaad sneller op landsniveau beslissingen kan maken.

Met armoedig bedoel ik overigens de inwoners, niet de communistische top die heel communistisch alle rijkdom bezit.
De inwoners worden de laatste jaren ook steeds rijker anders ...

Over dat dictatuur heb je natuurlijk helemaal gelijk.
pi_87345937
Lulu is wel een strenge marteltante
pi_87346185
Ik ga liever onder een chinees regime leven dan een regide islamolieregime, het westen moet china omarmen ipv afwijzen.
pi_87346309
Ik wil het allebei niet ;(
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 00:49:19 #46
236264 crew  capricia
pi_87346400
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:43 schreef Euridice het volgende:
Ik ga liever onder een chinees regime leven dan een regide islamolieregime, het westen moet china omarmen ipv afwijzen.
Lijkt me een moeilijke discussie. Liever beiden niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87346498
Wanneer komt de man met hoge nood?
pi_87346596
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Lijkt me een moeilijke discussie. Liever beiden niet.
Ons voorbeeld Amerika dreigt als een luchtbel uit elkaar te klappend en we decennia achterna gehold zijn, die vorm van maatschappij raakt letterlijk en figuurlijk failliet.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 oktober 2010 @ 00:54:52 #49
862 Arcee
Look closer
pi_87346605
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer komt de man met hoge nood?
Aan het einde, maar hier het fragment:

pi_87346624
Nee nee nog geen spoiler-filmpjes, ik wil het 'live' zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')