abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87335981
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:32 schreef Donovans het volgende:
Hallo.
Mijn dochter van zestien heb ik altijd al vrij opgevoedt, heb ook nooit echte problemen gehad etc. Alleen volgens mij heeft ze nu een vriendje waar ze mee aan het klooien is. Mede-vaders kennen het vast wel, heel je leven niks begrijpen van overbezorgdheid die sommige mensen hebben maar nu het zover is ben je dat zelf ook. Ik wil gewoon niet dat iemand met z'n poten aan haar zit, en zeker niet op de manier waar ik nu zeker van ben dat het gebeurd. De jongen in kwestie heb ik nog nooit gezien dus nog nooit kunnen aanspreken of zo, ze doen het heel slim qua tijden aangezien ik werk en m'n vrouw ook.

Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:37 schreef DuTank het volgende:
Hoe is het avondeten gegaan?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_87336051
Waarom mag het niet.. Op een gegeven moment moet je je dochter loslaten, ze is geen 9 meer.
pi_87336250
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Waarom mag het niet.. Op een gegeven moment moet je je dochter loslaten, ze is geen 9 meer.
Precies, 16 lijkt me ook een vrij normale leeftijd ervoor.

Probleem is denk ik dat de jongen in kwestie nog niet bij de ouders langs is geweest?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:56:17 #4
320136 Minister_Magier
Ik ben de weg en de waarheid
pi_87336298
Dit is de liefde van een vader voor zijn dochter, dat is opzich heel positief. Een vader hoort en voor zijn dochter te zijn en voor haar op te komen, dit is dus volkomen normaal en begrijpelijk gedrag.
Hoewel 16 jaar wel de leeftijd is om je eigen keuzes te maken en op ontdekkingstocht te gaan.
De fase waarin iemand zijn eigen keuzes wil maken en zich meer los wil koppelen van zijn ouders gaat soms ook gepaard met onenigheid of ruzie, maar dit is een proces op weg naar volwassenheid.
De ene keer hebben ze zoiets van rot op, en de andere keer heeft ze zoiets van; houd me vast.

Ook dit proces moet je toestaan, en ze zal vroeg of laat weer bij je terugkomen als ze het moeilijk heeft of als ze gekwetst is, of als ze advies heeft hoe met deze jongen om te gaan. Zolang je hierin openlijk met haar kunt communiceren zal ze je ook meer vertellen en jou als vader meer in haar emotionele leefwereld betrekken.
we communiceren op meerdere niveaus
pi_87337696
Een vader die het niet kan handelen dat zijn dochter volwassen wordt en haar eigen pad gaat :')
5 Ferrari's op videoband!
pi_87338372
Ik ben benieuwd hoe het gezellige familiediner verliep :') Oorspronkelijke TS, laat je horen!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:43:10 #7
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_87338646
Ze is 16 en heeft zich vast al laten penetreren door verschillende tongen, vingers en/of lullen, misschien dat laatste zelfs in haar mond en slikt ze ook nog. Op die leeftijd weet je het maar nooit.
pi_87338773
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Een vader die het niet kan handelen dat zijn dochter volwassen wordt en haar eigen pad gaat :')
Iets wat totaal begrijpelijk is :*

Alleen moet je wel los leren laten.
compact en kleverig.
pi_87339213
Lang avondeten zeg? Ik krijg een beetje het idee dat het allemaal nep is :P.
pi_87339422
Fuck it like Thomas did.
pi_87339510
Zo we hebben hem ontmoet hoor. Hij kwam binnen, kale kop (was geen verrassing) oorbel in. Enfin we gingen eten. En het gesprek kwam niet echt op gang. Dus ging me vrouw van die onzin vragen stellen als wat is je lievelingskleur etc :N Toen begon hij zelf te praten dat hij Emilie (ja zo heet me dochter) heel bijzonder vond etc etc ik vond het maar onzin-slijmpraat maargoed kon wel waarderen dat hij probeerde het gesprek op gang te laten komen. Qua kleding zag ie er redelijk normaal uit. En qua praten ook hij heeft geen dialect of zo of een 'ordinair straatdialect' (omdat we in omg Den Haag wonen). Moeilijk om er echt een oordeel aan te geven na één avond.

Nu zitten ze samen boven op de kamer.
pi_87339543
Beetje vreemd dat je zegt dat je dochter vrij is opgevoed en ze toch niet met die jongen thuis durft te komen. Je kan het beter toestaan, dan heb je meer invloed.
Whatever...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:01:41 #13
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87339592
Toch wel met de deur open he? :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_87339642
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Catkiller het volgende:
Toch wel met de deur open he? :P
Weet ik niet haar kamer is boven.
Maargoed dan nog ben ik van mening dat hij met zijn poten van d'r moet afblijven.
pi_87339693
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef Donovans het volgende:
Zo we hebben hem ontmoet hoor. Hij kwam binnen, kale kop (was geen verrassing) oorbel in. Enfin we gingen eten. En het gesprek kwam niet echt op gang. Dus ging me vrouw van die onzin vragen stellen als wat is je lievelingskleur etc :N Toen begon hij zelf te praten dat hij Emilie (ja zo heet me dochter) heel bijzonder vond etc etc ik vond het maar onzin-slijmpraat maargoed kon wel waarderen dat hij probeerde het gesprek op gang te laten komen. Qua kleding zag ie er redelijk normaal uit. En qua praten ook hij heeft geen dialect of zo of een 'ordinair straatdialect' (omdat we in omg Den Haag wonen). Moeilijk om er echt een oordeel aan te geven na één avond.

Nee, raar hè? Die jongen is ook verlegen en heeft natuurlijk al lang vernomen van z'n vriendinnetje dat papa wat minder ruimdenkend is als hij denkt.

Man, laat ze toch. Tenzij je graag ruzie met je dochter hebt.
pi_87339830
Ik heb haar toen hij naar het toilet was gevraagd of ze sex hebben gehad. Ze zei dat ze de waarheid wou spreken als ik er daarna niet meer over zou beginnen. Het antwoord was ja.. was op dat moment wel geschrokken maar ze is teminste wel eerlijk.
pi_87339866
_O-
pi_87339867
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Donovans het volgende:

[..]

Maargoed dan nog ben ik van mening dat hij met zijn poten van d'r moet afblijven.
Heb jij pech dat het haar lichaam is en dat ze dat toch niet doen.

Ruimdenkend en vrij opgevoed, yeah right :')
pi_87339883
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Donovans het volgende:
Ik heb haar toen hij naar het toilet was gevraagd of ze sex hebben gehad. Ze zei dat ze de waarheid wou spreken als ik er daarna niet meer over zou beginnen. Het antwoord was ja.. ze is teminste wel eerlijk.
En nu ga je stampend en briesend naar boven? :')
pi_87339939
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Heb jij pech dat het haar lichaam is en dat ze dat toch niet doen.

Ruimdenkend en vrij opgevoed, yeah right :')
Dat dus. Je zult haar toch haar gang meoten alten gaan. Je kunt beter geen clonflicten opzoeken, maar er zijn voor als ze steun nodig heeft. Want het gaat vast wel weer een keertje uit.
Whatever...
pi_87339949
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En nu ga je stampend en briesend naar boven? :')
Dat kan ik niet maken.. ze is lid van dit gezin en heeft zodoende ook recht op privacy dus ga ik niet zomaar haar kamer binnen.
pi_87339951
quote:
Ik heb haar toen hij naar het toilet was gevraagd of ze sex hebben gehad. Ze zei dat ze de waarheid wou spreken als ik er daarna niet meer over zou beginnen. Het antwoord was ja.. was op dat moment wel geschrokken maar ze is teminste wel eerlijk.
:')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:08:52 #23
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_87339982
Lijkt goed te gaan, je moet het maar accepteren en verder gaan. Ik mag hopen dat mijn dochter ook tenminste tot haar 16e zich koest houdt! Nog 14 jaar te gaan :P
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_87340023
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Donovans het volgende:

[..]

Dat kan ik niet maken.. ze is lid van dit gezin en heeft zodoende ook recht op privacy dus ga ik niet zomaar haar kamer binnen.
Buiten dat, het is een puber dus het is ook gewoon doodnormaal. Een beetje vader zorgt dat zijn dochter dan de pil gaat slikken en geeft haar geld voor condooms. ^O^
pi_87340171
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Buiten dat, het is een puber dus het is ook gewoon doodnormaal. Een beetje vader zorgt dat zijn dochter dan de pil gaat slikken en geeft haar geld voor condooms. ^O^
Condooms zijn er, ze weet ook waar die liggen. Heb twee jaar geleden gezegd van dat ik het liever niet heb maar mocht het je weet wel... dan liggen ze daar.

Ik maak me alleen grote zorgen want ze weigert de pil te slikken.
pi_87340247
Probeer je even in haar te verplaatsen. Denk aan hoe je zelf was op die leeftijd?
Of was je er 1 die voor z'n vrouw nog nooit een meisje had aangeraakt? Als je werkelijk ruimdenkend bent, zal dat niet het geval zijn.

Daarnaast, wat heeft je opfucken erover voor zin? je kan er toch niet verbieden hem te zien. Probeer je dat, zal je dochter je NOOIT meer vertrouwen en achter je rug om dingen doen, met alle gevolgen van dien. Wat heb je liever, dat ze het ergens in een onveilige omgeving doet, of boven op haar kamer?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:15:05 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87340317
quote:

Hey, cut him some slack. Hij was ook nerveus blijkbaar. Al met al positief toch? So what dat hij een kalz kop heeft, dat zegt echt zo weinig over iemand.
Resistance is futile.
pi_87340351
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef Donovans het volgende:

[..]

Condooms zijn er, ze weet ook waar die liggen. Heb twee jaar geleden gezegd van dat ik het liever niet heb maar mocht het je weet wel... dan liggen ze daar.

Misschien iets om aan je vrouw over te laten, een gesprek over de pil...
Whatever...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:16:52 #29
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87340414
quote:

Nou, al met al niet slecht. Goed dat je in ieder geval niet bent gaan klagen. En dit hele gedoe was een examen dat jij/jullie aan de koters hebben opgelegd, dus geef je dochter ook het respect dat ze het 'volgens het boekje' heeft gespeeld. En houd eventuele negatieve opmerkingen over het uiterlijk, school, hobby's van de boy liever voor jezelf, dat reflecteert slecht op jou en ze mag haar eigen meningen vormen. Met de volgende sta je er vast een stuk relaxter in. :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:19:02 #30
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87340523
quote:
Leuk he, vragen stellen waar je eigenlijk maar 1 antwoord op wilt horen, die je 9 van de 10 keer niet krijgt :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_87340580
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hey, cut him some slack. Hij was ook nerveus blijkbaar. Al met al positief toch? So what dat hij een kalz kop heeft, dat zegt echt zo weinig over iemand.
Ja gister had hij nog haar maar dat lag ineens in de badkamer omdat ze het grappig vonden om t bij hem af te scheren :?
pi_87340654
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef Donovans het volgende:

[..]

Ja gister had hij nog haar maar dat lag ineens in de badkamer omdat ze het grappig vonden om t bij hem af te scheren :?
:') _!
Je hebt een monster van je dochter gemaakt. Respect. ^O^
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_87340696
:')
pi_87340699
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef Donovans het volgende:

[..]

Ze weigert de pil te slikken? :? Waarom dat?
pi_87340840
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:22 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ze weigert de pil te slikken? :? Waarom dat?
Dat weet ik niet, me vrouw heeft het er al meerdere malen met haar over gehad maar ze blijf weigeren.
pi_87341029
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef Donovans het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, me vrouw heeft het er al meerdere malen met haar over gehad maar ze blijf weigeren.
En daar heb jij het nooit over met je vrouw?

Daar zou ik me meer zorgen over maken dan over dat vriendje.
pi_87341080
Binnenkort opa Donovans :')
life goes by...
pi_87341135
Wel apart dat je zegt dat je je dochter een vrije opvoeding geeft/hebt gegeven, maar ineens wel zo ontzettend moeilijk doet om iets doodnormaals is voor meisjes van haar leeftijd :?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:31:24 #39
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_87341146
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef Donovans het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet vreemd hoor. Mijn partner weigert ook de pil te slikken. Ze wil gewoon niet met haar hormonen rommelen. Er zijn vele andere mogelijkheden voor anticonceptie (condooms zijn daar 1 van).
Aan de andere kant moet je misschien wel blij zijn als je dochter geen pil wil slikken. Weet je in ieder geval zeker (tenminste als ze een beetje verstand heeft), dat ze het veilig doet...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_87341203
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En daar heb jij het nooit over met je vrouw?

Daar zou ik me meer zorgen over maken dan over dat vriendje.
Jawel maar m'n vrouw kan er beter met haar praten dan ik zelf. Heb t er vaak genoeg over maar ze wil het gewoon niet en zegt dat ze bijverschijnselen krijgt. Zelfs al een gesprek met een expert er over gehad maar ze blijft nee zeggen. Kan haar amper vastbinden en die pil toedienen.
pi_87341245
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:32 schreef Donovans het volgende:

[..]

Jawel maar m'n vrouw kan er beter met haar praten dan ik zelf. Heb t er vaak genoeg over maar ze wil het gewoon niet en zegt dat ze bijverschijnselen krijgt. Zelfs al een gesprek met een expert er over gehad maar ze blijft nee zeggen. Kan haar amper vastbinden en die pil toedienen.
Dan moet ze dus naar de huisarts en een andere pil.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:34:11 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87341289
quote:

[..]

:') . So much voor ruimdenkendheid.
Resistance is futile.
pi_87341350
Even slikken en weer doorgaan, dat doet zij ook vanavond
Whatever...
pi_87341376
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dan moet ze dus naar de huisarts en een andere pil.
Dat wil ze niet. Ze wil geen pillen etc slikken ervoor.
pi_87341475
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

:') . So much voor ruimdenkendheid.
Papa vindt zichzelf vooral ruimdenkend, ik heb de indruk dat dat best tegenvalt.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:38:22 #46
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_87341485
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:36 schreef Donovans het volgende:

[..]

Denk eens wat ruimer man. De pil is een keuze (en lang niet altijd een gezonde), zolang ze een condoom gebruikt is dat toch in zijn geheel geen probleem? Als er dan nog iets mis gaat is er altijd nog een morning after pil die ze zonder dat jij er vanaf weet gewoon bij de apotheek kan halen (en ja dat weet je dochter ook wel). Dus ik zie geen probleem...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_87341499
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:36 schreef Donovans het volgende:

[..]

Dan maak je haar duidelijk dat ze absoluut condooms moet gebruiken.
pi_87341555
quote:

[..]

Hoezo? Nee echt, waarom? Omdat jij het onprettig vindt, het idee? :')
pi_87341567
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Papa vindt zichzelf vooral ruimdenkend, ik heb de indruk dat dat best tegenvalt.
Ze is heel vrij opgevoed ivm haar vriendinnen en andere kinderen die ik ken. Dit is alleen een punt wat me als vader gevoelig ligt, daarom is ze niet opeens niet meer vrij opgevoed vind ik.. om een punt..
Maargoed dat is mijn mening jullie mogen je eigen hebben, jullie weten voor de rest niks over hoe ze opgevoed is dus lijkt me moeilijk oordelen.
pi_87341606
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Misschien iets om aan je vrouw over te laten, een gesprek over de pil...
Inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')