Hey, cut him some slack. Hij was ook nerveus blijkbaar. Al met al positief toch? So what dat hij een kalz kop heeft, dat zegt echt zo weinig over iemand.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef Donovans het volgende:
Zo we hebben hem ontmoet hoor. Hij kwam binnen, kale kop (was geen verrassing) oorbel in. Enfin we gingen eten. En het gesprek kwam niet echt op gang. Dus ging me vrouw van die onzin vragen stellen als wat is je lievelingskleur etcToen begon hij zelf te praten dat hij Emilie (ja zo heet me dochter) heel bijzonder vond etc etc ik vond het maar onzin-slijmpraat maargoed kon wel waarderen dat hij probeerde het gesprek op gang te laten komen. Qua kleding zag ie er redelijk normaal uit. En qua praten ook hij heeft geen dialect of zo of een 'ordinair straatdialect' (omdat we in omg Den Haag wonen). Moeilijk om er echt een oordeel aan te geven na één avond.
Nu zitten ze samen boven op de kamer.
Misschien iets om aan je vrouw over te laten, een gesprek over de pil...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef Donovans het volgende:
[..]
Condooms zijn er, ze weet ook waar die liggen. Heb twee jaar geleden gezegd van dat ik het liever niet heb maar mocht het je weet wel... dan liggen ze daar.
Ik maak me alleen grote zorgen want ze weigert de pil te slikken.
Nou, al met al niet slecht. Goed dat je in ieder geval niet bent gaan klagen. En dit hele gedoe was een examen dat jij/jullie aan de koters hebben opgelegd, dus geef je dochter ook het respect dat ze het 'volgens het boekje' heeft gespeeld. En houd eventuele negatieve opmerkingen over het uiterlijk, school, hobby's van de boy liever voor jezelf, dat reflecteert slecht op jou en ze mag haar eigen meningen vormen. Met de volgende sta je er vast een stuk relaxter in.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef Donovans het volgende:
Zo we hebben hem ontmoet hoor. Hij kwam binnen, kale kop (was geen verrassing) oorbel in. Enfin we gingen eten. En het gesprek kwam niet echt op gang. Dus ging me vrouw van die onzin vragen stellen als wat is je lievelingskleur etcToen begon hij zelf te praten dat hij Emilie (ja zo heet me dochter) heel bijzonder vond etc etc ik vond het maar onzin-slijmpraat maargoed kon wel waarderen dat hij probeerde het gesprek op gang te laten komen. Qua kleding zag ie er redelijk normaal uit. En qua praten ook hij heeft geen dialect of zo of een 'ordinair straatdialect' (omdat we in omg Den Haag wonen). Moeilijk om er echt een oordeel aan te geven na één avond.
Nu zitten ze samen boven op de kamer.
Leuk he, vragen stellen waar je eigenlijk maar 1 antwoord op wilt horen, die je 9 van de 10 keer niet krijgtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Donovans het volgende:
Ik heb haar toen hij naar het toilet was gevraagd of ze sex hebben gehad. Ze zei dat ze de waarheid wou spreken als ik er daarna niet meer over zou beginnen. Het antwoord was ja.. was op dat moment wel geschrokken maar ze is teminste wel eerlijk.
Ja gister had hij nog haar maar dat lag ineens in de badkamer omdat ze het grappig vonden om t bij hem af te scherenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hey, cut him some slack. Hij was ook nerveus blijkbaar. Al met al positief toch? So what dat hij een kalz kop heeft, dat zegt echt zo weinig over iemand.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef Donovans het volgende:
[..]
Ja gister had hij nog haar maar dat lag ineens in de badkamer omdat ze het grappig vonden om t bij hem af te scheren
Ze weigert de pil te slikken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef Donovans het volgende:
[..]
Condooms zijn er, ze weet ook waar die liggen. Heb twee jaar geleden gezegd van dat ik het liever niet heb maar mocht het je weet wel... dan liggen ze daar.
Ik maak me alleen grote zorgen want ze weigert de pil te slikken.
Dat weet ik niet, me vrouw heeft het er al meerdere malen met haar over gehad maar ze blijf weigeren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze weigert de pil te slikken?Waarom dat?
En daar heb jij het nooit over met je vrouw?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef Donovans het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, me vrouw heeft het er al meerdere malen met haar over gehad maar ze blijf weigeren.
Dat is helemaal niet vreemd hoor. Mijn partner weigert ook de pil te slikken. Ze wil gewoon niet met haar hormonen rommelen. Er zijn vele andere mogelijkheden voor anticonceptie (condooms zijn daar 1 van).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef Donovans het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, me vrouw heeft het er al meerdere malen met haar over gehad maar ze blijf weigeren.
Jawel maar m'n vrouw kan er beter met haar praten dan ik zelf. Heb t er vaak genoeg over maar ze wil het gewoon niet en zegt dat ze bijverschijnselen krijgt. Zelfs al een gesprek met een expert er over gehad maar ze blijft nee zeggen. Kan haar amper vastbinden en die pil toedienen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En daar heb jij het nooit over met je vrouw?
Daar zou ik me meer zorgen over maken dan over dat vriendje.
Dan moet ze dus naar de huisarts en een andere pil.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:32 schreef Donovans het volgende:
[..]
Jawel maar m'n vrouw kan er beter met haar praten dan ik zelf. Heb t er vaak genoeg over maar ze wil het gewoon niet en zegt dat ze bijverschijnselen krijgt. Zelfs al een gesprek met een expert er over gehad maar ze blijft nee zeggen. Kan haar amper vastbinden en die pil toedienen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Donovans het volgende:
[..]
Weet ik niet haar kamer is boven.
Maargoed dan nog ben ik van mening dat hij met zijn poten van d'r moet afblijven.
Dat wil ze niet. Ze wil geen pillen etc slikken ervoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet ze dus naar de huisarts en een andere pil.
Denk eens wat ruimer man. De pil is een keuze (en lang niet altijd een gezonde), zolang ze een condoom gebruikt is dat toch in zijn geheel geen probleem? Als er dan nog iets mis gaat is er altijd nog een morning after pil die ze zonder dat jij er vanaf weet gewoon bij de apotheek kan halen (en ja dat weet je dochter ook wel). Dus ik zie geen probleem...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:36 schreef Donovans het volgende:
[..]
Dat wil ze niet. Ze wil geen pillen etc slikken ervoor.
Dan maak je haar duidelijk dat ze absoluut condooms moet gebruiken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:36 schreef Donovans het volgende:
[..]
Dat wil ze niet. Ze wil geen pillen etc slikken ervoor.
Hoezo? Nee echt, waarom? Omdat jij het onprettig vindt, het idee?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Donovans het volgende:
[..]
Weet ik niet haar kamer is boven.
Maargoed dan nog ben ik van mening dat hij met zijn poten van d'r moet afblijven.
Ze is heel vrij opgevoed ivm haar vriendinnen en andere kinderen die ik ken. Dit is alleen een punt wat me als vader gevoelig ligt, daarom is ze niet opeens niet meer vrij opgevoed vind ik.. om een punt..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Papa vindt zichzelf vooral ruimdenkend, ik heb de indruk dat dat best tegenvalt.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Misschien iets om aan je vrouw over te laten, een gesprek over de pil...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |