quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:32 schreef Donovans het volgende:
Hallo.
Mijn dochter van zestien heb ik altijd al vrij opgevoedt, heb ook nooit echte problemen gehad etc. Alleen volgens mij heeft ze nu een vriendje waar ze mee aan het klooien is. Mede-vaders kennen het vast wel, heel je leven niks begrijpen van overbezorgdheid die sommige mensen hebben maar nu het zover is ben je dat zelf ook. Ik wil gewoon niet dat iemand met z'n poten aan haar zit, en zeker niet op de manier waar ik nu zeker van ben dat het gebeurd. De jongen in kwestie heb ik nog nooit gezien dus nog nooit kunnen aanspreken of zo, ze doen het heel slim qua tijden aangezien ik werk en m'n vrouw ook.
Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
quote:
Precies, 16 lijkt me ook een vrij normale leeftijd ervoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Waarom mag het niet.. Op een gegeven moment moet je je dochter loslaten, ze is geen 9 meer.
Iets wat totaal begrijpelijk isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Een vader die het niet kan handelen dat zijn dochter volwassen wordt en haar eigen pad gaat
Weet ik niet haar kamer is boven.quote:
Nee, raar hè? Die jongen is ook verlegen en heeft natuurlijk al lang vernomen van z'n vriendinnetje dat papa wat minder ruimdenkend is als hij denkt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef Donovans het volgende:
Zo we hebben hem ontmoet hoor. Hij kwam binnen, kale kop (was geen verrassing) oorbel in. Enfin we gingen eten. En het gesprek kwam niet echt op gang. Dus ging me vrouw van die onzin vragen stellen als wat is je lievelingskleur etcToen begon hij zelf te praten dat hij Emilie (ja zo heet me dochter) heel bijzonder vond etc etc ik vond het maar onzin-slijmpraat maargoed kon wel waarderen dat hij probeerde het gesprek op gang te laten komen. Qua kleding zag ie er redelijk normaal uit. En qua praten ook hij heeft geen dialect of zo of een 'ordinair straatdialect' (omdat we in omg Den Haag wonen). Moeilijk om er echt een oordeel aan te geven na één avond.
Nu zitten ze samen boven op de kamer.
Heb jij pech dat het haar lichaam is en dat ze dat toch niet doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Donovans het volgende:
[..]
Weet ik niet haar kamer is boven.
Maargoed dan nog ben ik van mening dat hij met zijn poten van d'r moet afblijven.
En nu ga je stampend en briesend naar boven?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Donovans het volgende:
Ik heb haar toen hij naar het toilet was gevraagd of ze sex hebben gehad. Ze zei dat ze de waarheid wou spreken als ik er daarna niet meer over zou beginnen. Het antwoord was ja.. ze is teminste wel eerlijk.
Dat dus. Je zult haar toch haar gang meoten alten gaan. Je kunt beter geen clonflicten opzoeken, maar er zijn voor als ze steun nodig heeft. Want het gaat vast wel weer een keertje uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb jij pech dat het haar lichaam is en dat ze dat toch niet doen.
Ruimdenkend en vrij opgevoed, yeah right
Dat kan ik niet maken.. ze is lid van dit gezin en heeft zodoende ook recht op privacy dus ga ik niet zomaar haar kamer binnen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En nu ga je stampend en briesend naar boven?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Donovans het volgende:
Ik heb haar toen hij naar het toilet was gevraagd of ze sex hebben gehad. Ze zei dat ze de waarheid wou spreken als ik er daarna niet meer over zou beginnen. Het antwoord was ja.. was op dat moment wel geschrokken maar ze is teminste wel eerlijk.
Buiten dat, het is een puber dus het is ook gewoon doodnormaal. Een beetje vader zorgt dat zijn dochter dan de pil gaat slikken en geeft haar geld voor condooms.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Donovans het volgende:
[..]
Dat kan ik niet maken.. ze is lid van dit gezin en heeft zodoende ook recht op privacy dus ga ik niet zomaar haar kamer binnen.
Condooms zijn er, ze weet ook waar die liggen. Heb twee jaar geleden gezegd van dat ik het liever niet heb maar mocht het je weet wel... dan liggen ze daar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Buiten dat, het is een puber dus het is ook gewoon doodnormaal. Een beetje vader zorgt dat zijn dochter dan de pil gaat slikken en geeft haar geld voor condooms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |