Ja, ze geeft een of andere puisterige krantenbezorger twee tientjes om te komen eten en te doen alsof hij haar vriendje is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef Donovans het volgende:
[..]
Die stekels had en Thomas heet? Ze zei dat hij 17 is.
En hierom was ze waarschijnlijk niet zo scheutig met info over het nieuwe vriendje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Donovans het volgende:
Oke het is nu definitief geregeld, hij komt om zes uur eten.
Komt ze ook weer meteen naar me toe: 'gedraag je wel normaal voor de verandering'
Verkeerde kopieer een plak actiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef Re het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen wat doet die golden rule er nou toe
Dit is overigens alleen van toepassing op homoseksuele puisterige krantenbezorgers, natuurlijk, anders voldoet de Vanoudsch Roomsch-Katholieke "consumptieprostitutie" natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, ze geeft een of andere puisterige krantenbezorger twee tientjes om te komen eten en te doen alsof hij haar vriendje is.
Jezus man, beetje naief dat je dat niet inziet...
Deze figuur heet ook Thomas.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef Donovans het volgende:
[..]
Die stekels had en Thomas heet? Ze zei dat hij 17 is.
Dat heb ik allemaal niet. Dus ik ben niet hip (genoeg) dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
Doe dan gelijk die sandalen met geitewollensokken erbij.
dan wel onder een broek met hoogwaterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe dan gelijk die sandalen met geitewollensokken erbij.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef kingmob het volgende:
Eens, dit is de taak van de vader. En dan mag je als meisje weer boos worden en bij vriendlief uithuilen. Die je daarna bedriegt met 'die slet'. Waarop je bij papa uithuilt die je niet herinnert aan het feit dat hij het allemaal al aan zag komen. En dan is de cirkel rond en alles zoals het hoort
Ik zeg skinny jeans en naveltrui.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:37 schreef ElectricEye het volgende:
Wel lachen idd om dochter en vriendje een beetje op te fokken met ietwat afwijkend gedrag en kleding!
Inderdaad. Maar mijn zoons zijn ook niet snel onder de indruk... dus maakt niets uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:35 schreef Techno het volgende:
Dat heb ik allemaal niet. Dus ik ben niet hip (genoeg) dan?
Dat is een must natuurlijk.quote:
Jij vlakt het effect van oma uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:37 schreef speknek het volgende:
[..]
.
Naast dat het een mooie traditie is, is het ook een goede traditie, imo. Er moet een zekere 'angst' zijn of het vriendje wel goed genoeg is voor je pappa, opdat ze zelf ook de hoge standaarden hanteert bij het uitzoeken van vriendjes. Anders wordt het zo'n slet.
met een extra sok in de broek a la The Stones, popreferenties zijn helemaal de bom namelijk daar breek je echt wel een potje mee. Dan denkt hij, goh die kerel weet wel waar hij het over heeft.quote:
Idd, niet te vroeg, zeker niet te laat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef Alec690 het volgende:
Laat gelijk ff de afloop weten vanavond.
17 jaar, Thomas. Je dochter is 16, prima toch?
Again: let us know! En je dochter handelt wat mij betreft prima.
*zucht* en croqs hebben ze ook al nergens in mijn maat. Of zijn die alweer uit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:40 schreef Bengeltje het volgende:
Inderdaad. Maar mijn zoons zijn ook niet snel onder de indruk... dus maakt niets uit.![]()
Gruwelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:36 schreef Synthesist het volgende:
16 jarige meisjes, daar smikkel ik ook nog graag van![]()
en ze zijn ook zo makkelijk. gewoon wat kleine cadeautjes geven![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef addie84 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)et-vrije-voeten.html
Ik denk dat het etentje toch uitgesteld gaat worden!
En dan? Het is jammer maar helaas, je dochter gaat een eigen leven lijden. En dat gaat met vallen en opstaan. Daarin kun je haar wel willen beschermen maar die fouten moet ze echt zelf maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Donovans het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wie die jongen nou precies is. Als je weet wat je in huis hebt sta je al duidelijker. Als het gewoon een normale jongen is die er te vertrouwen uit ziet, oke ik keur het niet goed maar dan ben ik nog een beetje gerustgesteld? Dalijk is het een marokkaan of zo of iemand anders raars. Je hoort en ziet genoeg verhalen..
Ook met normen en waarden kun je je kinderen vrij opvoeden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn nog geen 16 nee, maar mooi wel dat ik niet aan vrije opvoeding doe. Ik geef mijn kinderen liever normen mee. Zoals de fatsoensnorm om op fatsoenlijke wijze met je ouders te communiceren als je een vraag stelt.
Gezien je posts kan ik je dochter geen ongelijk geven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Donovans het volgende:
Komt ze ook weer meteen naar me toe: 'gedraag je wel normaal voor de verandering'
Ahum, proest!.....kots...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:21 schreef kleinuuh het volgende:
Een Marokkaan heet geen Thomas en een gabber zoals je aangaf ook niet.
Top kerel dus
Oke Thomas is homo, je hoeft je geen zorgen meer te makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ahum, proest!.....kots...
[ afbeelding ]
Geen kinderen nemen, huilerd. Of heb jij nooit doktertje gespeeld met meisjes toen je jong was? Ik wel!quote:
Die heet geen Thomas, maar Chielquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ahum, proest!.....kots...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef Lariekoek het volgende:
Ik zou maar eens als ik jou was, voor het slapen gaan, met een ultraviolet lamp over je lakens schijnen.
Lauwe shit! Volgens mij stammen die al uit 1985 ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef eleusis het volgende:
Vergeet niet om tijdens het diner woorden als "blits" en "vet gaaf" te gebruiken. Zo kom je jonger over.
Of niet en dan speelt ze over twee jaar onder dwang van haar vriendje Ali in "I'm Only Squirteen 24"...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef eleusis het volgende:
En weet je wat, ze leert er van en groeit er wel weer overheen, en straks als ze groot is zal ze keurig een baantje en een rijtjeshuis en 1.5 kinderen nemen met een rustige boekhouder.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:36 schreef DeWaasheid het volgende:
16 en al een vriendje, ik zou haar een goed pak rammel geven zodat ze wacht tot ze 30 is zoals normale mensen.
Niet iedereen doet dat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Geen kinderen nemen, huilerd. Of heb jij nooit doktertje gespeeld met meisjes toen je jong was? Ik wel!
Zolang zij minderjarig is en in jouw huis woont, en jij voor haat zorgt, en misschien ook een heeel piepkleinbeetje omdat je haar vader bent, gaat jou dat zeker aan!!quote:
Ik heb een universitair diploma en ook gemillimeterd haar, er is nog hoop voor je dochter.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef Donovans het volgende:
[..]
Ik heb de hele jongen in kwestie nog niet gezien. Als ik hem nou ken of zo misschien is hij wel gewoon normaal? Maar afgeschoren haren... nu krijg ik zo'n hardcore-sjonnie gevoel..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb een universitair diploma en ook gemillimeterd haar, er is nog hoop voor je dochter.
daarom, prijs hem de hemel in en je hebt gegarandeerd succesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:47 schreef Xennia het volgende:
Onthoud 1 ding: hoe harder jij hem afkeurt, hoe meer ze hem wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom gaat het jou wat aan wat ze met wie doet? Tuurlijk ze kan wel vertellen dat ze een vriendje heeft genaamd Klaas en wat achtergrondinfo, als ze dat wil. Maar je gaat dat toch niet forceren? En al helemaal niet of de twee al seks hebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Oneens, zeker als ze minderjarig zijn en/of nog thuis wonen.
Ben je net iets te obsessief bezig met of je dochter nou wel of geen seks heeft gehad?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:16 schreef Donovans het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk bijna zeker van wel![]()
Als ze ook al van die spelletjes spelen als iemand kaal scheren.. en het bed zag er net iets té netjes uit.
Veelzeggend.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Donovans het volgende:
Natuurlijk gaat hem dat wat aan, ben je zelf 16 of zo? Wettelijk, moreel, en zelfs existentieel is hij verantwoordelijk voor haar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom gaat het jou wat aan wat ze met wie doet? Tuurlijk ze kan wel vertellen dat ze een vriendje heeft genaamd Klaas en wat achtergrondinfo, als ze dat wil. Maar je gaat dat toch niet forceren? En al helemaal niet of de twee al seks hebben.
True thatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:47 schreef Xennia het volgende:
Onthoud 1 ding: hoe harder jij hem afkeurt, hoe meer ze hem wil.
Nee ik ben niet 16. Maar als je relatie niet uit zichzelf verteld dat ze een vriendje heeft, maak ik daar uit op dat de relatie niet al te best is en als dat zo is dan kan je niet van je dochter verwachten dat ze dat soort dingen met je deelt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hem dat wat aan, ben je zelf 16 of zo? Wettelijk, moreel, en zelfs existentieel is hij verantwoordelijk voor haar.
Dat ook nog eens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:11 schreef Isegrim het volgende:
Zestien is in NL age of consent dus wettelijk heeft hij met dát aspect van haar leven niets te maken.
Moet je eens weten hoeveel meisjes er op hun 16e 17e ergens anders gaan wonen omdat pa het vriendje niet ziet zitten. Je kunt beter een beetje tactisch met de situatie om proberen te gaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hem dat wat aan, ben je zelf 16 of zo? Wettelijk, moreel, en zelfs existentieel is hij verantwoordelijk voor haar.
Tenzij ze zich inlaat met een crimineel, iemand met losse handen of andere vuige sujetten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:11 schreef Isegrim het volgende:
Zestien is in NL age of consent dus wettelijk heeft hij met dát aspect van haar leven niets te maken.
ik moest lachenquote:
ze eten vast rookworst in de hoop dat ze een stille hint bij haar dochter kan ontdekkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:52 schreef DeLuna het volgende:
Waarschijnlijk zitten ze nu te eten, ik ben benieuwd
Daar gaat het mij dus om.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Tenzij ze zich inlaat met een crimineel, iemand met losse handen of andere vuige sujetten.
En het klopt natuurlijk dat je het tactvol moet brengen (of niet, hangt af van het kind). En het kind is natuurlijk volkomen vrij helemaal niets te zeggen, maar dan gaat het hem nog wel wat aan..
je bezorgt TS nog een hartaanvalquote:
Terecht natuurlijk, zeker gezien je achterlijke houding ('Ik wil niet dat iemand aan haar zit').quote:
preciesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, zeker gezien je achterlijke houding ('Ik wil niet dat iemand aan haar zit').
"Man vermoordt vriend dochter" ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Document1 het volgende:
[..]
Over een uurtje lees je het vervolg op de FP.
Om 20:30 naar bedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:25 schreef DeBassist het volgende:
geef de definitie van "vrij opvoeden" eens TS ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |