Ja, ze geeft een of andere puisterige krantenbezorger twee tientjes om te komen eten en te doen alsof hij haar vriendje is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef Donovans het volgende:
[..]
Die stekels had en Thomas heet? Ze zei dat hij 17 is.
En hierom was ze waarschijnlijk niet zo scheutig met info over het nieuwe vriendje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Donovans het volgende:
Oke het is nu definitief geregeld, hij komt om zes uur eten.
Komt ze ook weer meteen naar me toe: 'gedraag je wel normaal voor de verandering'
Verkeerde kopieer een plak actiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef Re het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen wat doet die golden rule er nou toe
Dit is overigens alleen van toepassing op homoseksuele puisterige krantenbezorgers, natuurlijk, anders voldoet de Vanoudsch Roomsch-Katholieke "consumptieprostitutie" natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, ze geeft een of andere puisterige krantenbezorger twee tientjes om te komen eten en te doen alsof hij haar vriendje is.
Jezus man, beetje naief dat je dat niet inziet...
Deze figuur heet ook Thomas.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef Donovans het volgende:
[..]
Die stekels had en Thomas heet? Ze zei dat hij 17 is.
Dat heb ik allemaal niet. Dus ik ben niet hip (genoeg) dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
Doe dan gelijk die sandalen met geitewollensokken erbij.
dan wel onder een broek met hoogwaterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe dan gelijk die sandalen met geitewollensokken erbij.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef kingmob het volgende:
Eens, dit is de taak van de vader. En dan mag je als meisje weer boos worden en bij vriendlief uithuilen. Die je daarna bedriegt met 'die slet'. Waarop je bij papa uithuilt die je niet herinnert aan het feit dat hij het allemaal al aan zag komen. En dan is de cirkel rond en alles zoals het hoort
Ik zeg skinny jeans en naveltrui.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:37 schreef ElectricEye het volgende:
Wel lachen idd om dochter en vriendje een beetje op te fokken met ietwat afwijkend gedrag en kleding!
Inderdaad. Maar mijn zoons zijn ook niet snel onder de indruk... dus maakt niets uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:35 schreef Techno het volgende:
Dat heb ik allemaal niet. Dus ik ben niet hip (genoeg) dan?
Dat is een must natuurlijk.quote:
Jij vlakt het effect van oma uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:37 schreef speknek het volgende:
[..]
.
Naast dat het een mooie traditie is, is het ook een goede traditie, imo. Er moet een zekere 'angst' zijn of het vriendje wel goed genoeg is voor je pappa, opdat ze zelf ook de hoge standaarden hanteert bij het uitzoeken van vriendjes. Anders wordt het zo'n slet.
met een extra sok in de broek a la The Stones, popreferenties zijn helemaal de bom namelijk daar breek je echt wel een potje mee. Dan denkt hij, goh die kerel weet wel waar hij het over heeft.quote:
Idd, niet te vroeg, zeker niet te laat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef Alec690 het volgende:
Laat gelijk ff de afloop weten vanavond.
17 jaar, Thomas. Je dochter is 16, prima toch?
Again: let us know! En je dochter handelt wat mij betreft prima.
*zucht* en croqs hebben ze ook al nergens in mijn maat. Of zijn die alweer uit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:40 schreef Bengeltje het volgende:
Inderdaad. Maar mijn zoons zijn ook niet snel onder de indruk... dus maakt niets uit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |