daarom, prijs hem de hemel in en je hebt gegarandeerd succesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:47 schreef Xennia het volgende:
Onthoud 1 ding: hoe harder jij hem afkeurt, hoe meer ze hem wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom gaat het jou wat aan wat ze met wie doet? Tuurlijk ze kan wel vertellen dat ze een vriendje heeft genaamd Klaas en wat achtergrondinfo, als ze dat wil. Maar je gaat dat toch niet forceren? En al helemaal niet of de twee al seks hebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Oneens, zeker als ze minderjarig zijn en/of nog thuis wonen.
Ben je net iets te obsessief bezig met of je dochter nou wel of geen seks heeft gehad?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:16 schreef Donovans het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk bijna zeker van wel![]()
Als ze ook al van die spelletjes spelen als iemand kaal scheren.. en het bed zag er net iets té netjes uit.
Veelzeggend.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Donovans het volgende:
Oke het is nu definitief geregeld, hij komt om zes uur eten.
Komt ze ook weer meteen naar me toe: 'gedraag je wel normaal voor de verandering'
Natuurlijk gaat hem dat wat aan, ben je zelf 16 of zo? Wettelijk, moreel, en zelfs existentieel is hij verantwoordelijk voor haar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom gaat het jou wat aan wat ze met wie doet? Tuurlijk ze kan wel vertellen dat ze een vriendje heeft genaamd Klaas en wat achtergrondinfo, als ze dat wil. Maar je gaat dat toch niet forceren? En al helemaal niet of de twee al seks hebben.
True thatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:47 schreef Xennia het volgende:
Onthoud 1 ding: hoe harder jij hem afkeurt, hoe meer ze hem wil.
Nee ik ben niet 16. Maar als je relatie niet uit zichzelf verteld dat ze een vriendje heeft, maak ik daar uit op dat de relatie niet al te best is en als dat zo is dan kan je niet van je dochter verwachten dat ze dat soort dingen met je deelt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hem dat wat aan, ben je zelf 16 of zo? Wettelijk, moreel, en zelfs existentieel is hij verantwoordelijk voor haar.
Dat ook nog eens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:11 schreef Isegrim het volgende:
Zestien is in NL age of consent dus wettelijk heeft hij met dát aspect van haar leven niets te maken.
Moet je eens weten hoeveel meisjes er op hun 16e 17e ergens anders gaan wonen omdat pa het vriendje niet ziet zitten. Je kunt beter een beetje tactisch met de situatie om proberen te gaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hem dat wat aan, ben je zelf 16 of zo? Wettelijk, moreel, en zelfs existentieel is hij verantwoordelijk voor haar.
Tenzij ze zich inlaat met een crimineel, iemand met losse handen of andere vuige sujetten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:11 schreef Isegrim het volgende:
Zestien is in NL age of consent dus wettelijk heeft hij met dát aspect van haar leven niets te maken.
ik moest lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |