Dat dus, als je echt moeilijk gaat doen drijf je haar juist de verkeerde kant op.quote:
Ze zegt dat het me niks aangaat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:34 schreef Metalfrost het volgende:
Vraag het haar? Spreek je mening uit, gezien je haar toch al vrij hebt opgevoed.
Zo te lezen heeft het ook een reden waarom ze het wil verbergen.quote:Ik wik gewoon niet dat iemand met z'n poten aan haar zit.
Er mee leren levenquote:
hoe harder je haar aanpakt, hoe meer ze gaat klooien.. (achter je rug)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:34 schreef Sisko het volgende:
[..]
Dat dus, als je echt moeilijk gaat doen drijf je haar juist de verkeerde kant op.
Ja inderdaad, mijn dochter verteld dat soort dingen gewoon?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Zo te lezen heeft het ook een reden waarom ze het wil verbergen.
jouw dochter is dan ook gewoon een heerlijke kletstantequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja inderdaad, mijn dochter verteld dat soort dingen gewoon?
Geef ik haar groot gelijk in. kleine meisjes worden groot en als ze dat niet willen delen met de ouders heb je als ouder pech (en gefaald).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |