abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87325616
http://www.nu.nl/buitenla(...)et-vrije-voeten.html

Ik denk dat het etentje toch uitgesteld gaat worden!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_87325882
Ik zou het wel briljant vinden als onze Thomas ook meeleest xD
"En mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen."
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:57:05 #228
320136 Minister_Magier
Ik ben de weg en de waarheid
pi_87325891
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:36 schreef Synthesist het volgende:
16 jarige meisjes, daar smikkel ik ook nog graag van :@

en ze zijn ook zo makkelijk. gewoon wat kleine cadeautjes geven :P
Gruwelijk :')
we communiceren op meerdere niveaus
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:58:10 #229
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_87325931
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:48 schreef addie84 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)et-vrije-voeten.html

Ik denk dat het etentje toch uitgesteld gaat worden!
:')
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_87326011
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Donovans het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wie die jongen nou precies is. Als je weet wat je in huis hebt sta je al duidelijker. Als het gewoon een normale jongen is die er te vertrouwen uit ziet, oke ik keur het niet goed maar dan ben ik nog een beetje gerustgesteld? Dalijk is het een marokkaan of zo of iemand anders raars. Je hoort en ziet genoeg verhalen..
En dan? Het is jammer maar helaas, je dochter gaat een eigen leven lijden. En dat gaat met vallen en opstaan. Daarin kun je haar wel willen beschermen maar die fouten moet ze echt zelf maken.

Ten tweede: je kent de jongen in kwestie nog helemaal niet. Al is het een Marokkaan , wat dan nog?

Geef haar gewoon de kans om de liefde te ontdekken: er is niks leuker dan dat, denk maar terug aan je eigen jeugd.

En natuurlijk kun je het verbieden maar denk je dat dat de band met je dochter versterkt? Integendeel. En bedenk wel< stiekeme relaties zijn het spannendst , puur omdat het niet mag.

Wees gewoon een bezorgde vader: laat haar lekker aanklooien, ze komt hem vanzelf een keer voorstellen. En dan kun je twee dingen doen: het verbieden maar dat gaat ze je nooit in dank afnemen of gewoon zeggen waarom jij het niks vindt. Dat laatste werkt beter dan het eerste.

En ja, meisjes van 16 hebben ook gewoon seks. Ook jouw dochter. Daar kun je moeilijk over doen, maar ze doet het toch wel. Beter heb je het er eens met haar over.

En als je echt zo open bent als je zegt te zijn: dan ga je gewoon het gesprek met je dochter aan. Uiteraard zegt zij dat jij er niks mee te maken hebt want pubers vinden ouders wel de laatsten die mogen weten dat ze seks hebben, maar dan zou je kunnen reageren met:"Dat is prima, maar mochten jullie het doen, dan wel veilig."
Dus zorg dat ze de pil gaat slikken als ze dat nog niet deed. En ja, als jullie van huis zijn zal er in jullie huis ook wel eens wat gebeuren. Of heb je liever dat ze in een obscuur bosje ligt te rotzooien.

Kortom, als je zo krampachtig blijft vasthouden aan het feit dat je het niet wilt hebben weet ik in ieder geval zeker dat het heel lang gaat duren voordat jij haar vriendje te zien krijgt.
pi_87326032
Vraag of hij blijft slapen, en dan een matrasje naast de hondenmand leggen ofzo.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_87326091
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Mijn kinderen zijn nog geen 16 nee, maar mooi wel dat ik niet aan vrije opvoeding doe. Ik geef mijn kinderen liever normen mee. Zoals de fatsoensnorm om op fatsoenlijke wijze met je ouders te communiceren als je een vraag stelt.
Ook met normen en waarden kun je je kinderen vrij opvoeden.
pi_87326195
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Donovans het volgende:
Oke het is nu definitief geregeld, hij komt om zes uur eten.
Komt ze ook weer meteen naar me toe: 'gedraag je wel normaal voor de verandering'
Gezien je posts kan ik je dochter geen ongelijk geven.
pi_87326393
Die trolls hier in het topic, epic.
pi_87326684
Een Marokkaan heet geen Thomas en een gabber zoals je aangaf ook niet.

Top kerel dus :Y
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:23:15 #236
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_87326756
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:21 schreef kleinuuh het volgende:
Een Marokkaan heet geen Thomas en een gabber zoals je aangaf ook niet.

Top kerel dus :Y
Ahum, proest!.....kots...

Je moeder is een hamster
pi_87326765
Je moet haar gewoon loslaten. Die kerel komt al eten en dat is al wat :)
Ik ben benieuwd naar de afloop.
Haters gonna hate.
pi_87326818
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Crutch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oke Thomas is homo, je hoeft je geen zorgen meer te maken :)
pi_87326962
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:32 schreef Donovans het volgende:

Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
Geen kinderen nemen, huilerd. Of heb jij nooit doktertje gespeeld met meisjes toen je jong was? Ik wel! :9~
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:29:36 #240
8369 speknek
Another day another slay
pi_87327016
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Crutch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die heet geen Thomas, maar Chiel :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87327068
Hmm, dan kan onze Thomas dus ook Hassan heten O-)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:32:54 #242
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87327136
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef Lariekoek het volgende:
Ik zou maar eens als ik jou was, voor het slapen gaan, met een ultraviolet lamp over je lakens schijnen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:33:54 #243
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87327170
Vergeet niet om tijdens het diner woorden als "blits" en "vet gaaf" te gebruiken. Zo kom je jonger over.

Ach ja TS, dit is wel een beetje een klassiek probleem. Je moet eraan wennen dat je dochter haar vleugels uit slaat. Het gaat binnenkort weer uit en dan is ze depri. En dan begint het weer van voren af aan. Er wordt ook nog een hoop geblowd (dat is straattaal voor wietjes roken) trouwens. Dat ga je ook nog wel krijgen.

En weet je wat, ze leert er van en groeit er wel weer overheen, en straks als ze groot is zal ze keurig een baantje en een rijtjeshuis en 1.5 kinderen nemen met een rustige boekhouder.

Tot die tijd, probeer je koest te houden en vooral niet jezelf belachelijk te gedragen. Het duurt nog geen 2 jaar voor ze 18 is en van de wet alles mag doen dat er bestaat, dus doe niet alsof ze nog een kleuter is die aan het handje gehouden moet worden of die je kan bijsturen met afsnauwen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87327275
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef eleusis het volgende:
Vergeet niet om tijdens het diner woorden als "blits" en "vet gaaf" te gebruiken. Zo kom je jonger over.
Lauwe shit! Volgens mij stammen die al uit 1985 ofzo.

En uh, straattaal voor blowen is een jonko smokuh, jeweetog!
pi_87327398
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:33 schreef eleusis het volgende:
En weet je wat, ze leert er van en groeit er wel weer overheen, en straks als ze groot is zal ze keurig een baantje en een rijtjeshuis en 1.5 kinderen nemen met een rustige boekhouder.
Of niet en dan speelt ze over twee jaar onder dwang van haar vriendje Ali in "I'm Only Squirteen 24"... :9~
pi_87327411
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:36 schreef DeWaasheid het volgende:
16 en al een vriendje, ik zou haar een goed pak rammel geven zodat ze wacht tot ze 30 is zoals normale mensen.
_O- .
pi_87327848
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:

Geen kinderen nemen, huilerd. Of heb jij nooit doktertje gespeeld met meisjes toen je jong was? Ik wel! :9~
Niet iedereen doet dat. :N Als vader moet hij haar beschermen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:55:03 #248
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_87327909
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef Donovans het volgende:

[..]

Ze zegt dat het me niks aangaat.
Zolang zij minderjarig is en in jouw huis woont, en jij voor haat zorgt, en misschien ook een heeel piepkleinbeetje omdat je haar vader bent, gaat jou dat zeker aan!!

blij toe dat je hem toch te zien krijgt in elk geval, en maak hem ook duidelijk dat dit niet stiekem kan, noch hoort te gebeuren, en dat je zeker nog geen opa wil worden.
pi_87328720
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef Donovans het volgende:

[..]

Ik heb de hele jongen in kwestie nog niet gezien. Als ik hem nou ken of zo misschien is hij wel gewoon normaal? Maar afgeschoren haren... nu krijg ik zo'n hardcore-sjonnie gevoel.. :{
Ik heb een universitair diploma en ook gemillimeterd haar, er is nog hoop voor je dochter. ^O^
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:23:37 #250
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_87328786
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:20 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik heb een universitair diploma en ook gemillimeterd haar, er is nog hoop voor je dochter. ^O^
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')