Barbie is tenminste liefquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
En weer hadden we een Jokertje-shot.
Ik snap hem echt niet helemaal hoor, toen ik zo oud was wilde ik echt alleen maar sexquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef pberends het volgende:
Jokertje is sowieso een koning, hij loopt constant te flirten met bar-personeel, alsof hij alleen maar het hoogste van hoogste wil![]()
.
Vanaf 4:52 een korte preview, maar meer krijgen we maandag te horen.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef Ritmo het volgende:
Is die single nou al een keer uit(gelekt)?
Maar zo'n bikini is altijd lelijk, daar lijken tieten altijd het kleinst. Gewoon een normale nemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:16 schreef ukga het volgende:
Valt niemand de afwezigheid van haar borst-partij op?
[ afbeelding ]
der vetrol boven haar bikini is groter dan wat er ín der bikini zit
Lekker valt ook wel meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het is een lekker wijf, maar daar is alles mee gezegd..... veel te saai voor dit programma idd.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:16 schreef ukga het volgende:
Valt niemand de afwezigheid van haar borst-partij op?
[ afbeelding ]
der vetrol boven haar bikini is groter dan wat er ín der bikini zit
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:41 schreef Pino112 het volgende:
Is er al een samenvatting van de aflevering in jpg?
Nee, ze hebben ze bij de geboorte meegekregen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:19 schreef FoXje het volgende:
Matsoe Matsoe![]()
Zijn al die bijnamen voor dit programma verzonnen ofzo ?
Verzonnen ? nee hoor, het is een goddelijke ingevingquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:19 schreef FoXje het volgende:
Matsoe Matsoe![]()
Zijn al die bijnamen voor dit programma verzonnen ofzo ?
Die kogels waren al een tijdje op. Wat een loser is hij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:18 schreef pberends het volgende:
Sniper: "M'n kogels zijn op"
Ik dacht even dat hij Roos van kant wilde maken omdat hij eindelijk inzag hoe irritant ze is.
dat die sniper meteen zo chagerijnig werd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Er is maar 1 "grap" gemaakt in deze aflevering en die was zo slecht. Dat ik het denk ik alleen nog maar op rtl gemist kijk en niet meer op tv.
"Mag ik een ei. Je bent zelf een ei..."
Zou Milou's IQ hoger zijn dan 80 danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:47 schreef Roi het volgende:
Matsoe Matsoe die niet doorheeft dat MIlou niks van hem moet
Echt he.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
overal staan er wel pijltjes behalve bij elize
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef ukga het volgende:
Als het vervolg komt hoop ik dat alleen
• Joey
• Smantha
• Robert
• Tony
meedoen. de rest voegt werkelijk niets toen. ze brengen enkel de sfeer naar benede met hun gezeik en gejank
Viel mij ook opquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Voegt ook weinig anders toe dan mekkeren over d'r vriendje idd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef overflow- het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben 500 man gescout voor dit programma.... En dan kiezen ze die Kabouter uit???? Ik heb me dood zitten ergeren aan die trut.
Als je kijkt naar die andere meiden in dat huis is het wel duidelijk dat kabouter een van de mooiste was uit die 500, ook echt de enige reden dat zij gekozen isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef overflow- het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben 500 man gescout voor dit programma.... En dan kiezen ze die Kabouter uit???? Ik heb me dood zitten ergeren aan die trut.
Deze aflevering vond ik zo slecht dat ik 't nu niet meer ga volgenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:33 schreef sbk het volgende:
[..]
Als je kijkt naar die andere meiden in dat huis is het wel duidelijk dat kabouter een van de mooiste was uit die 500, ook echt de enige reden dat zij gekozen is
'sniper' en 'princes' mogen echt weg wat mij betreft
Overigens, Barbie![]()
![]()
Is er überhaupt al een jpg-samenvatting geweest waarbij Elize een 'pijltje' kreeg?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik las nog een interview van Jokertje waarin hij vertelde dat alleen de 'leuke' beelden werden gebruikt. Volgens hem waren er ook momenten dat ze zich doodverveelden. Wat wij zien zijn dus al de hoogtepunten van de vakantiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:48 schreef overflow- het volgende:
[..]
Deze aflevering vond ik zo slecht dat ik 't nu niet meer ga volgen. Voel me behoorlijk genaaid door RTL. Het begon allemaal zo overweldigend met Jokertje & co maar op een gegeven moment heb je het wel gehad met die platte humor. Er gebeurt gwn totaal niks.
De kans lijkt me groot dat het vervolg gaat floppen als ze geen 4 betere mensen kunnen vinden.
Het wordt wel steeds minder inderdaad jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:48 schreef overflow- het volgende:
[..]
Deze aflevering vond ik zo slecht dat ik 't nu niet meer ga volgen. Voel me behoorlijk genaaid door RTL. Het begon allemaal zo overweldigend met Jokertje & co maar op een gegeven moment heb je het wel gehad met die platte humor. Er gebeurt gwn totaal niks.
De kans lijkt me groot dat het vervolg gaat floppen als ze geen 4 betere mensen kunnen vinden.
Ook van de donderdag ervoor is er nu herhaling.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Huh die herhaling is toch niet van donderdag? Ging toch over die poolparty??
snooki, 1.40m en cup DDquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:08 schreef ukga het volgende:
Gelukkig was jersey shore ook vandaag nog op tv
Alleen Joeyquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:59 schreef Waalwijker het volgende:
Vanaf 16.00 uur zijn ze te gast bij Ruud de Wild op 538, o.a. met de primeur van hun... euh... single.
Hoax, om 16u komt het nieuws.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:59 schreef Waalwijker het volgende:
Vanaf 16.00 uur zijn ze te gast bij Ruud de Wild op 538, o.a. met de primeur van hun... euh... single.
ff luisteren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:59 schreef Waalwijker het volgende:
zijn ze snel mee inderdaadquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Ritmo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-Take-Me-Out.dhtml
Wow, de topjournalisten van het AD hebben een primeur hoor.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:54 schreef Ritmo het volgende:
Kan iemand de single zo even cappen misschien?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Ritmo het volgende:
Ik probeer hetquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:54 schreef Ritmo het volgende:
Kan iemand de single zo even cappen misschien?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Ritmo het volgende:
Hoe kan je je nou doodvervelen op vakantie. Dan ben je een behoorlijke lamstraal in mijn ogen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik las nog een interview van Jokertje waarin hij vertelde dat alleen de 'leuke' beelden werden gebruikt. Volgens hem waren er ook momenten dat ze zich doodverveelden. Wat wij zien zijn dus al de hoogtepunten van de vakantie
nou kijk eens wat voor levenloze kutjes er in het huis rondlopen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe kan je je nou doodvervelen op vakantie. Dan ben je een behoorlijke lamstraal in mijn ogen.
Ja, maar er loopt toch genoeg buiten op Starbeach en in de clubs.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:20 schreef ukga het volgende:
[..]
nou kijk eens wat voor levenloze kutjes er in het huis rondlopen.
Zegt genoeg
Maar als je niet van die onenightstands houdt, kan je dat wel vergetenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar er loopt toch genoeg buiten op Starbeach en in de clubs.
Fucking hell, je bent zelf ook levensloos. Ik dacht dat daar in Chersonisoss genoeg te doen zou zijn? Die dooien laat ik wel in het huis achter.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:20 schreef ukga het volgende:
[..]
nou kijk eens wat voor levenloze kutjes er in het huis rondlopen.
Zegt genoeg
Ja, dat viel me ook op... was denk ik te grof ofzo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:48 schreef ukga het volgende:
het is je keije kop?
hetw as toch; kanker kop?
Ja dat dacht ik ook; zal wel were te grof zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op... was denk ik te grof ofzo.
Dat is heel de serie.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:15 schreef ukga het volgende:
[..]
dit nummer is zo intens slecht, dat het gewoon goed is
Goedzo Pienjo!quote:
Zonde ja. Maar toch thxquote:
KEIJE KOP?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:19 schreef ukga het volgende:
Het diepte punt is nog wel; One het is je KEIJE KOP
wtf is dat nouw weer?
Ik denk dat dat na een paar dagen al wel weer is gaan liggen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Veel concurrentie van Kamerling denk ik.
Een single is altijd een mooi excuus om 20 minuten op te draven in een discotheek, en 10.000 euro in je zak te stekenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:21 schreef pberends het volgende:
Ik vind overigens niet dat ze een single zouden moeten doen, maar in bepaalde reclamespotjes zouden moeten opduiken.
Links of rechts haha, de middelste zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:40 schreef Waalwijker het volgende:
[ afbeelding ]
Keuze is snel gemaakt toch.
Homo worden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:40 schreef Waalwijker het volgende:
[ afbeelding ]
Keuze is snel gemaakt toch.
Wow, wat ben jij lekker alternatief en stoer man. Doei.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef idiot---boy het volgende:
Uhm vraagje: Is er ook iemand die NIET naar dit achterlijke herzenloze 'ik heb wel wat beters te doen' programma kijktNou iig ik
weetiktoch. Ik snap alleen niet dat iedereen dit zo vet vindquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wow, wat ben jij lekker alternatief en stoer man. Doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
Weer praat die "Sniper" ineens plat Haagsquote:
Ik vind het wel humor.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer praat die "Sniper" ineens plat Haags. Als er een poll bestaat voor meest kansloze tv persoonlijkheid van het jaar. Dan heeft hij mijn stem te pakken.
En natuurlijk is Elize weer nergens te bekennenquote:
kipnugget/kinderkutquote:
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef idiot---boy het volgende:
Uhm vraagje: Is er ook iemand die NIET naar dit achterlijke herzenloze 'ik heb wel wat beters te doen' programma kijktNou iig ik
Klopt, volgende week de laatste.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:04 schreef De-Hamster het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_maar_gekker__.html
"De eerste twee uitzendingen van de Nederlandse Jersey Shore werden door ongeveer 1,1 miljoen mensen bekeken. Hij verzekert dat de komende zes afleveringen helemaal te gek worden. "
Zijn er dus maar 8 afleveringen?
jouWquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het Robben is die jou smiley versiert
Goed gezien, 3 negerinnen voor jou!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het Robben is die jou smiley versiert
SPOILER: 3 negerinnenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is daar aparte naam voor in Den Haag?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:15 schreef Samson het volgende:
Maar ns proberen zo'n kaassouffle met pindasaus
van de 3 weken dat ze op chersonissos waren is er nu al driekwart voorbij (qua uitzendingen), en dit was het LEUKSTE wat er gebeurt is?quote:
Die snap ik ook niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef avw1982 het volgende:
Zingen ze nou in die single dat Elize werd geketst?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef avw1982 het volgende:
Zingen ze nou in die single dat Elize werd geketst?
Lyrics Oh Oh Cherso liedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet.
Misschien gaat ze nog helemaal los vanavond of volgende week
.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:52 schreef .ZilveR. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)iootje__.html?p=23,2
Attention whore
als het maar te zien is!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Waalwijker het volgende:
Vanavond schijnt Bibi vreemd te gaan met Elize.
neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze vreten het ook allemaal, is dat haags ofzo?
ik ken het dus echt niet he, en woon toch echt al mijn hele leven in Den Haagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:38 schreef franklop het volgende:
kaassoufflé met pindasaus, een haagse delicatesse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb je in Spanje ook in al die badplaatsenquote:
Weet ik, maar die combinatie: restaurant en Friet van Piet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heb je in Spanje ook in al die badplaatsen
paar kaarsjes neergooien""quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:44 schreef Kwalberto het volgende:
Volgens mij is matsoe heel romantisch
niks mis mee toch en dan om 01.00 kei zat naar je nest......quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:45 schreef -Willempie- het volgende:
Zie het los gaan daar om 2100 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |