Barbie is tenminste liefquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:13 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
En weer hadden we een Jokertje-shot.
Ik snap hem echt niet helemaal hoor, toen ik zo oud was wilde ik echt alleen maar sexquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef pberends het volgende:
Jokertje is sowieso een koning, hij loopt constant te flirten met bar-personeel, alsof hij alleen maar het hoogste van hoogste wil![]()
.
Vanaf 4:52 een korte preview, maar meer krijgen we maandag te horen.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef Ritmo het volgende:
Is die single nou al een keer uit(gelekt)?
Maar zo'n bikini is altijd lelijk, daar lijken tieten altijd het kleinst. Gewoon een normale nemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:16 schreef ukga het volgende:
Valt niemand de afwezigheid van haar borst-partij op?
[ afbeelding ]
der vetrol boven haar bikini is groter dan wat er ín der bikini zit
Lekker valt ook wel meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het is een lekker wijf, maar daar is alles mee gezegd..... veel te saai voor dit programma idd.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:16 schreef ukga het volgende:
Valt niemand de afwezigheid van haar borst-partij op?
[ afbeelding ]
der vetrol boven haar bikini is groter dan wat er ín der bikini zit
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:41 schreef Pino112 het volgende:
Is er al een samenvatting van de aflevering in jpg?
Nee, ze hebben ze bij de geboorte meegekregen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:19 schreef FoXje het volgende:
Matsoe Matsoe![]()
Zijn al die bijnamen voor dit programma verzonnen ofzo ?
Verzonnen ? nee hoor, het is een goddelijke ingevingquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:19 schreef FoXje het volgende:
Matsoe Matsoe![]()
Zijn al die bijnamen voor dit programma verzonnen ofzo ?
Die kogels waren al een tijdje op. Wat een loser is hij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:18 schreef pberends het volgende:
Sniper: "M'n kogels zijn op"
Ik dacht even dat hij Roos van kant wilde maken omdat hij eindelijk inzag hoe irritant ze is.
dat die sniper meteen zo chagerijnig werd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Er is maar 1 "grap" gemaakt in deze aflevering en die was zo slecht. Dat ik het denk ik alleen nog maar op rtl gemist kijk en niet meer op tv.
"Mag ik een ei. Je bent zelf een ei..."
Zou Milou's IQ hoger zijn dan 80 danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:47 schreef Roi het volgende:
Matsoe Matsoe die niet doorheeft dat MIlou niks van hem moet
Echt he.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
overal staan er wel pijltjes behalve bij elize
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef ukga het volgende:
Als het vervolg komt hoop ik dat alleen
• Joey
• Smantha
• Robert
• Tony
meedoen. de rest voegt werkelijk niets toen. ze brengen enkel de sfeer naar benede met hun gezeik en gejank
Viel mij ook opquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
overal staan er wel pijltjes behalve bij elize
Voegt ook weinig anders toe dan mekkeren over d'r vriendje idd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef overflow- het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben 500 man gescout voor dit programma.... En dan kiezen ze die Kabouter uit???? Ik heb me dood zitten ergeren aan die trut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |