Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
De KSC is ook ontfrutseld!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yup, dat heeft ze mij al ontfrutselt
Oh Noes.....quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
wiki is gedaanquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
kijk nou
kijk nou wat je doetIk heb een gaveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je wilt heel graag dat ik kom, dus doe je extra je best en vergeet je de tijd, dat is eigenlijk heel logisch
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
fijn weekend wokquote:
dat is een keer op tijd MPGquote:
logeer ze ferbquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:14 schreef Ferb het volgende:
Ik ga nog maar een poging wagen om een nummer van iemand te krijgen..
Daarna daar logeren
kook ze STquote:
inderdaad MD gaat ook naar huis, eindelijk vakantie vierenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is eten of onderweg naar huis
fijne vakantie MDquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
inderdaad MD gaat ook naar huis, eindelijk vakantie vieren![]()
![]()
![]()
giertjequote:
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
inderdaad MD gaat ook naar huis, eindelijk vakantie vieren![]()
![]()
![]()
lovelyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat mij niet gebeuren dat ik niet in dit topic gepost heb gehad ga hebben
2004 = geboortejaar van mijn oudste
tijd gaat snel hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat mij niet gebeuren dat ik niet in dit topic gepost heb gehad ga hebben
2004 = geboortejaar van mijn oudste
Je had toch net een nieuwe?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
En ja hoor, ik was het al helemaal weer vergetenWeer een telefoon thuisbezorgd
![]()
Jaaaa die is gaafquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu heb ik deze![]()
[ afbeelding ]
Kan nog niet eens SMSsen![]()
Maar wel de bruutste bel / ophang knoppen die je ooit gezien hebt![]()
Jep. Wel een heel dun pennetje hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaa die is gaaf![]()
![]()
![]()
Ik wil 'm kopen voor mn oma, die kan niet zo goed met telefoons omgaan (logisch), en deze is zooo easy!![]()
Er zit toch een blocnote met pen achterop voor telefoonnummers?
Oehh das helemaal handigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. Wel een heel dun pennetje hoor.
Maar je kunt er (misschien handig voor oma) ook 10 voorkeuzenummers in zetten
Hij is simlockvrij, 79,95 en gratis thuisbezorgdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehh das helemaal handigJa, ga er zeker ff naar kijken!
Ja, ik had de site al gevonden iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is simlockvrij, 79,95 en gratis thuisbezorgd![]()
Klik hier
HAHAHAAHAquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een bazen-apparaat is het ook zeg![]()
In dat boekje op de achterkant zitten ook wat blaadjes voor "Text messages" die je los kan scheuren en aan iemand kan gevendie messages mogen zelfs langer dan 160 karakters zijn
![]()
En er zit ook een Game op: helemaal achterin het boekje een blaadje waar je kruisje-rondje op kunt doen
Omggggggquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier moejjekijke![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je ook nog "Level 1" t/m "Level 3" erbij staanquote:
Die is gaafquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier moejjekijke![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prettyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
In het roze issie er ook
[ afbeelding ]
ik houd het toch maar bij mijn iPhone 3GS Blackquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
In het roze issie er ook
[ afbeelding ]
Heeft die ook een standbijduur van een maand?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik houd het toch maar bij mijn iPhone 3GS Black
Iphonequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik houd het toch maar bij mijn iPhone 3GS Black
Wat zou verboden moeten worden Trev?quote:
nee, 300 uurtjes maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die ook een standbijduur van een maand?
ik moet hem trouwens iedere dag opladen omdat ik er vaak me msn/internetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, 300 uurtjes maar![]()
achjah...
Je hebt ze in heel veel kleuren, kijk maar op de sitequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pretty![]()
Maar ik heb nog geen nieuwe nodig, dus kijk tegen die tijd wel weer
Internetten enzo hoeft voor mij niet, maar smsen moet ie toch minimaal kunnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je hebt ze in heel veel kleuren, kijk maar op de siteIk vind 'm echt stoer
Om goed 2 uur zeggen: om 3 uur weekend, om half 3 zeggen: toch pas half 6 weekend en ik heb pas sinds half 7 weekendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zou verboden moeten worden Trev?
Oh, dat is al een heel ander verhaal danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik moet hem trouwens iedere dag opladen omdat ik er vaak me msn/internet![]()
echt, de batterij faalt...
Da's wel balen ja... Maar je hebt nu weekend, dus niet meer mokkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om goed 2 uur zeggen: om 3 uur weekend, om half 3 zeggen: toch pas half 6 weekend en ik heb pas sinds half 7 weekendveelste laat, fukking 9.5 uur gewerkt vandaag
EN meer geld verdiendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel balen ja... Maar je hebt nu weekend, dus niet meer mokken
Werd ook wel eens tijd, heb de heledag al koppijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Werd ook wel eens tijd, heb de heledag al koppijnen nu ga ik het komende weekend ook bijna geen fuck doen
Preciesquote:
Dan bel je toch nog even wat vrienden, of iemand zin heeft om iets leuks te doen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dat ik met 40 uur genoeg verdien met dit werk dus meer is werk is niet nodig
Volgens mij heb jij al meer dan genoeg gehadquote:
en zo is hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welnee joh, ik ben nog met de eerste bezigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al meer dan genoeg gehad
Komt wel goed, denk dat we een aantalm films gaan kijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al meer dan genoeg gehad
You go Fles!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee joh, ik ben nog met de eerste bezigBen verder aan het flippen op mn bazenfoon
Veel plezierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga WoW-en![]()
En dan naar een concert
Fijne avond allemaal
Ja, voor mij ook, maar hij is wel stoer. Zeker voor mn omaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Internetten enzo hoeft voor mij niet, maar smsen moet ie toch minimaal kunnenDus ik haak af
Whisky?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mat slappe grei met bijna geen alcohol, doe mij maar wat sterkers
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ding is pure humor man![]()
En idd handig voor ouderen, maar ook voor kinderen wel lijkt me. "Gewoon de 1 indrukken en even vasthouden, dan bel je mama"Ideaal ding voor een breed scala aan omstandigheden.
Dat boekje begint ook met een bladzijde van "If found, please return to: "quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat boekje begint ook met een bladzijde van "If found, please return to: "
Het boekje is ook verkeerd-om geniet, zodat het makkelijk uit het klepje te halen is. Er is echt over nagedacht gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldig!
Ja idd..
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier moejjekijke![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enferquote:
flessiequote:
dat weet ik nog niet dat begint zondag pasquote:
Oh, jij werkt dus elk weekend?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
flessie
[..]
dat weet ik nog dat begint zondag pas
Nou, "werken" is wat overdrevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, jij werkt dus elk weekend?Of heb ik dat verkeerd onthouden
Ja want GF heeft een parenclub en die zijn meestal in het weekend geopend *en nee ik spreek niet uit ervaring*quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou in de parenclub van GF word er volgens mij heel hard gewerkt of moet ik zeggen afgewerktquote:
Nee maar ik ben wel benieuwd. Vroeger had je ook Crispy Chips Mixed Curry, dat was ook nogal zwaar in de kerrie, maar superlekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef Panda72 het volgende:
Iemand al de nieuwe limited edtions chipssmaken geprobeerd ik heb de smaak mango red chilli geprobeerd en ik vind hem lekker. Joppiesmaak was op maar ik heb gehoord dat de joppiesmaak een erg overheersende kerrie smaakt heeft dus of ik die nog ga proberen weet ik niet. De smaak babi pang gang lijkt mij sowieso niks want ik vind de saus van babi pang gang niet lekker
Ja. Door iedereen, BEHALVE door GFquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou in de parenclub van GF word er volgens mij heel hard gewerkt of moet ik zeggen afgewerkt
ieelllllquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef Panda72 het volgende:
Tijdens het boodschappen doen viel mijn oog op een pak met runderlappen en die hadden een groene waas over zich. Zag er niet fris uit. En het was nog biologisch ook AH heeft de term biologisch wel erg letterlijk genomen en het vlees net zo lang laten liggen tot het groen zag![]()
Iemand al de nieuwe limited edtions chipssmaken geprobeerd ik heb de smaak mango red chilli geprobeerd en ik vind hem lekker. Joppiesmaak was op maar ik heb gehoord dat de joppiesmaak een erg overheersende kerrie smaakt heeft dus of ik die nog ga proberen weet ik niet. De smaak babi pang gang lijkt mij sowieso niks want ik vind de saus van babi pang gang niet lekker
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja want GF heeft een parenclub en die zijn meestal in het weekend geopend *en nee ik spreek niet uit ervaring*
Oh.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou in de parenclub van GF word er volgens mij heel hard gewerkt of moet ik zeggen afgewerkt
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dacht ook ooit eens aan een potje paprikapoeder te beginnen omdat ik paprikachips zo lekker vond. De uitkomst laat zich raden![]()
ja vies hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ieelllllJa, er liggen ook altijd tomaten en groenten te rotten enzo, bah
De Lidl houdt z'n groenten en fruit wat dat betreft beter in de gaten. iig wel waar ik komquote:
en hoe kom jij aan die inside informationquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Door iedereen, BEHALVE door GF![]()
Die staat in een hoekje een peukje te roken en flappen te tellen
kloptquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
quote:
ik zit aan de barquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Door iedereen, BEHALVE door GF![]()
Die staat in een hoekje een peukje te roken en flappen te tellen
Been there, done thatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en hoe kom jij aan die inside information
ja ja en daar kom je nu mee volgens mij was je stiekum ouderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ja waarom zou je in een hoekje staan als je er ook lekker bij kunt zitten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zit aan de bar![]()
maar de rest klopt wel
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
en hoe kom jij aan die inside information
mental scarsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
Got no T-shirtwearing the scars
![]()
Meer weten?
een mars etenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
[..]
![]()
ambtenaren werken ook
[..]
ik zit aan de bar![]()
maar de rest klopt wel
preciesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja waarom zou je in een hoekje staan als je er ook lekker bij kunt zitten.
ik heb liever de chocoladevariant inderdaadquote:
ik ben de big bossquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]Wist ik niet dat jij een parenclub had
Maar je bent ook echt eigenaar? Of sta je alleen achter de bar?
Och, zo erg is het ook weer niet hoor, ik durf het heus nogeensquote:
Lus ik niet, dus ik blijf gewoon lekker in mijn stoelquote:
quote:
zozo, mooie benaming hoor! Baasie!quote:
Ah nee joh!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Fha het volgende:
Bleg, mijn oma heeft nu naast borstkanker ook nog een herniadus nu heeft ze helemaal idioot veel medicijnen en morfine pleisters en opa heeft maar een rolstoel geregeld omdat ze zoveel pijn heeft
zielige oma.
Jah super stom, want van de hormoonbehandeling die ze krijgt tegen de kanker heeft ze dus helemaal geen last verderquote:
Hey LL!!!quote:
Men was net zo blij dat het zo goed gingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:15 schreef MaleDuck het volgende:
Balen fha! Inderdaad frustrerend dat ze geen last heeft van de behandeling voor de kanker en dan nu dit krijgt...
quote:
Ik zal hem doorgevenquote:
nog niet openquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey LL!!!![]()
Is het nog niet druk dan?
jah, wel goedquote:
wiefkequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Men was net zo blij dat het zo goed ging![]()
[..]![]()
[..]
Ik zal hem doorgeven![]()
Haaay LL![]()
![]()
quote:
quote:
Say what?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]oh wel goed hoor, ik heb (WEER) een nieuwe foon
![]()
![]()
Lees maar ff terug, dit topic nog![]()
!
ja hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dan snap ik dat het nog niet druk is...
bevalt de job bij gf je een beetje?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah super stom, want van de hormoonbehandeling die ze krijgt tegen de kanker heeft ze dus helemaal geen last verder
heb al dubbel gelegenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]oh wel goed hoor, ik heb (WEER) een nieuwe foon
![]()
![]()
Lees maar ff terug, dit topic nog![]()
!
Dankquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:23 schreef Enfermera het volgende:![]()
Pffff.... Hopeloos joh.
Sterkte iig!
Dat is echt een briljante telefoonquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Dank![]()
Hoe is het met jouw lijf ondertussen?
Uhuquote:
Woohooquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:33 schreef Enfermera het volgende:
Stuk beter! Fysio helpt goed, mn spieren gaan een stuk beter en heb al veel minder last van tintelingen in mn handenMag maandag al beginnen met spieroefeningen, dus het gaat al sneller dan ik dacht
Dus ik verwacht iig binnen 6 weken al heeeeulll veel meer te kunnen, misschien al wel alles!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Uhu
[..]
WoohooDat is pas goed nieuws
Lekker zeg
gelukkigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, zo erg is het ook weer niet hoor, ik durf het heus nogeens
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nice. Zelf opgezet en alles?
Zoiets draait tegenwoordig wel goed volgens mij of niet?
Dat kan ik goed begrijpen jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:Echt he! Nja, ik ben er ook wel heel blij mee, en dat ik ook een diagnose heb (ben hypermobiel
) Lijkt misschien maar een klein iets, maar voor mij wel belangrijk want ik heb in het verleden ook veel last gehad van mn rug en daar heb ik nu gewoon een verklaring voor, eindelijk
![]()
Hoe ist verder met jou?
BDSM avond vandaagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zozo, mooie benaming hoor! Baasie!
Nog een speciale avond vanavond?
dat is niet leuk om te horenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:12 schreef Fha het volgende:
Bleg, mijn oma heeft nu naast borstkanker ook nog een herniadus nu heeft ze helemaal idioot veel medicijnen en morfine pleisters en opa heeft maar een rolstoel geregeld omdat ze zoveel pijn heeft
zielige oma.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is niet leuk om te horen![]()
sterkte Fha
xD Vast, dat zal iedereen wel hebben die een eigen zaak heeftquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het kan altijd nog beter draaien
paprika sjipsquote:
dat kloptquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD Vast, dat zal iedereen wel hebben die een eigen zaak heeft
droompjequote:
Ik denk dat die niet meer heel lekker zijnquote:
wat zijn sensations?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet meer heel lekker zijnWel Sensations..
Lekkere sjipsjes met lekkere smaakquote:
dat begrijp ikquote:
Ben je morgen in Dv? Ik mak een rondje en kom ff kijken hoe t met mn huisch gaatquote:
dat kan ze welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je morgen in Dv? Ik mak een rondje en kom ff kijken hoe t met mn huisch gaat![]()
Je kan me niet SMS-sen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Thai sweet chili in dit gevalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat begrijp ik
maar wat voor smaak is dat dan?
Aan het werk hehquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je morgen in Dv? Ik mak een rondje en kom ff kijken hoe t met mn huisch gaat![]()
Je kan me niet SMS-sen
Ik heb ook al antwoorden gedoenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef Enfermera het volgende:
Maar fhaaatje, hoe ist nou met jouuuuvroeg ik net
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kan ik goed begrijpen ja
Hier gaat het oke, al heb ik al ruim 1,5 week ofzo koppijn.. dus dat ben ik nu wel een kleeeein beetje zaten verder moet ik morgen en zondag werken, waar ik heel erg tegenop zie want ik wil gewoon uitslapen enzo
Maar voor de rest gaat het prima
Ik heb sjippies
Sorry zat niet op te lettenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kan ik goed begrijpen ja
Hier gaat het oke, al heb ik al ruim 1,5 week ofzo koppijn.. dus dat ben ik nu wel een kleeeein beetje zaten verder moet ik morgen en zondag werken, waar ik heel erg tegenop zie want ik wil gewoon uitslapen enzo
Maar voor de rest gaat het prima
Ik heb sjippies
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef Enfermera het volgende:
Chippieeeeeeesssssssssssssss
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan ze wel
VerveelieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
geeft nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:10 schreef Enfermera het volgende:
Sorry zat niet op te letten
Oh gatsJa das niet zo gek
Waar komt dat vandaan dan?
Hmmmmm. Ja.. vervelend. Maar je krijgt wel meer geld dan (toch hoop ik?)
Ik heb ook sjippiessssssssss![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Fha het volgende:
[..]
geeft niet![]()
Geen idee, ik heb het gewoon druk en daar kan ik niet goed tegen dus dat zal het wel zijnMaar zondag wordt inderdaad dubbel uitbetaald, ik moet van 10 tot 5 dus dat is lekker 14 uur betaald
![]()
![]()
Daar doe ik het ook voor inderdaad
Nog zo veel mogelijk geld vangen voor hij me er helemaal uitgooit
klinkt iig lekkerquote:
Oeh! Het hielp ffquote:
weet ikquote:
Mwa.. 7 uur in een boekwinkel staan is anders ook behoorlijk slopend hoor hahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Enfermera het volgende:Vervelend.
OehhhhWat heerlijk! Das ook niet zo heel lang
Als ik zondag een dagdienst ehb moet ik 7.30 beginnen
![]()
![]()
Wat dan? Ruzie met je baas?
Is ookquote:
oh vet, ik kom klote maken. Wanneer beginnen die kipjes?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa.. 7 uur in een boekwinkel staan is anders ook behoorlijk slopend hoor haha![]()
Nee geen ruzie, ik ben te oud en dus moet ik plaatsmaken voor meisjes van 15 die niet snappen dat je onder werktijd dus niet uitgebreid met je vriendinnen kunt gaan staan praten terwijl de rij langer en langer word
dan moet ik toch niet in die rij staanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa.. 7 uur in een boekwinkel staan is anders ook behoorlijk slopend hoor haha![]()
Nee geen ruzie, ik ben te oud en dus moet ik plaatsmaken voor meisjes van 15 die niet snappen dat je onder werktijd dus niet uitgebreid met je vriendinnen kunt gaan staan praten terwijl de rij langer en langer word
Voorlopig werkt ze alleen nog op donderdag avond. Ik gok dat ik na december op mag rotten. Dus vanaf dan is ze er ook op zaterdag. (en mag ik dus proberen ergens anders aan de bak te komen, waar ik ook duur benquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh vet, ik kom klote maken. Wanneer beginnen die kipjes?
Oh. Ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Joh ik heb toch ook een baan, ik ben drieënveertig keer zo oud als jijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Voorlopig werkt ze alleen nog op donderdag avond. Ik gok dat ik na december op mag rotten. Dus vanaf dan is ze er ook op zaterdag. (en mag ik dus proberen ergens anders aan de bak te komen, waar ik ook duur bensucces gegarandeerd)
Ja schat dat is dus precies het probleem. Jij hebt een baan. Ik zoek een BIJbaan. Daarvoor ben ik nu gewoon te duurquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Joh ik heb toch ook een baan, ik ben drieënveertig keer zo oud als jij
98% is gewoon stil staan achter de kassa jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Oh. Ja.Ik neem mn woorden terug
Alleen maar staan?
Dan is mijn werk afwisselender
![]()
oh lordDat meen je
Wat zonde!! Werken in een boekhandel lijkt me juist zo leuk
En idd, die 15 jarige kutjes moeten opzouten
Zeker degenen die zo dom staan te doen
Must eat hotdog!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
hooooiiii
Eten was lekker en toen gauw nog naar ikeaen ik word zo blij van Ikea
Nu naar huis....
/einde twittermededeling
dan ben jij ouder dan ik benquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh ik heb toch ook een baan, ik ben drieënveertig keer zo oud als jij
IN een friettent is altijd wat te doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja schat dat is dus precies het probleem. Jij hebt een baan. Ik zoek een BIJbaan. Daarvoor ben ik nu gewoon te duur
Dat is geen optiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
IN een friettent is altijd wat te doen
Dan meenemen voor morgen ochtend ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
We waren uit eten geweest dus weinig trek in een ikea hotdog![]()
Wait, whut?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
Ik mag maar maximaal 2x per week douchen dus dat kan gewoon niet
Mijn huid is slecht, slechter slechts en water is evil. Dusquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja schat dat is dus precies het probleem. Jij hebt een baan. Ik zoek een BIJbaan. Daarvoor ben ik nu gewoon te duur
En ja morgen werken.
[..]
98% is gewoon stil staan achter de kassa jaMijn voeten zijn aan het eind van de dag echt helemaal dood haha
![]()
Weken in boekhandel is ook leuk![]()
Vind het (buiten het financiele probleem om) dus ook wel echt klote als ik weg moet
Daar wen je wel aan na ruim 8 jaar zo levenquote:
Trusten en werkse!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar wen je wel aan na ruim 8 jaar zo leven![]()
Maar nu ga ik lunch maken voor morgen en dan naar bedFijne avond nog allemaal en slaap lekker voor later!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een foon
ik heb een hele mooie splinternieuwe foon
haar naam is Anna en wat is ze wonderschoon
en ook al issie misschien dan wat ka-haal
ik heb de allervetste foon van allemaal![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het is ondertussen gewoon wel zo![]()
Dng is pas een week op de markt. Vet avantgardist zijnde ikke![]()
FAIL er zit stiekem wel een scherm opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ontken ook niks toch?
Vind het leuk dat je 'm zo leuk vindt. Alleen zou ik er niks aan vinden omdat er geen scherm op zit
Jaa oke helemaal bovenop waar je het nummer kan zien wat je intoetst of wie je belt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FAIL er zit stiekem wel een scherm op![]()
![]()
aan de kopse kant.![]()
daar kun je binnenkomende oproepen zien, en je laatste zoveel ontvangen of gemiste oproepen. En je battery level en je imeinummer na het intoetsen van de Universele Code.
En je moet toch ergens gevraagd worden om de pincode van je simkaart in te voeren hmm?![]()
Nee natuurlijk niet. Dit is een Back to Basics ding.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa oke helemaal bovenop waar je het nummer kan zien wat je intoetst of wie je belt.Maar niet om spelletjes op te doen (behalve int boekje jajaaa
) en twitter kan kijken en kan fokken enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dit is een Back to Basics ding.
Als jij en ik op Survival gaan naar Borneo dan waag je het ook niet om te gaan zaniken over een ontbrekende manicure.Ja, idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HahaNou, ik zal wel klagen over mijn harige oksels en benen, mag dat wel?
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Jep, magquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, idd.
HahaNou, ik zal wel klagen over mijn harige oksels en benen, mag dat wel?
![]()
Zal ik niet doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep, magAls je maar niet gaat klagen over MIJN harige oksels en benen
't Lijkt alsof ik dat liedje ken, maar weet 't niet zekerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
You just stood there screaming
hearing no one was listening to you![]()
They say the empty can rattles the most
The sound of you own voice must soothe you![]()
Metallica - My Friend of Miseryquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
't Lijkt alsof ik dat liedje ken, maar weet 't niet zekerWelke is 't?
Ohjaaaaaaa. Mn man is helemaal gek van Metallica, dus niet zo gek dat ik het bekend in de oren vind klinkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Metallica - My Friend of Miseryvan "the black album"
\quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind ook die tekst wel vrij raak gewoon![]()
en Metallica![]()
slaap ze enferquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
\
Uhhuh![]()
Echt een supertoffe band
Ik ga ook lekker slapen. Morgen bijtijds op, moet nog van alles doen voor de open huizen dag. Trusten!![]()
veels te vroegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:45 schreef DaMart het volgende:
Maar nu ga ik wel slapen... mooie tijd![]()
.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-10-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 088 wel.o.k
02. 065 Dr_Flash
03. 062 MaleDuck
04. 058 Enfermera
05. 052 goldfinger1963
06. 039 Marijkezwolle
07. 038 Fha
08. 037 suikertaartje
09. 034 TJDoornbos
10. 033 MPG
11. 033 LovelyLady
12. 026 Trevland
13. 025 Panda72
14. 022 Giertje
15. 016 DaMart
16. 009 Bengeltje
17. 008 Ladylike
18. 006 friemelaar
19. 005 JaniesBrownie
20. 004 TheFamousMan
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van vrijdag 8 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
006. 223 Pheno
009. 184 naatje_1
010. 179 Dr_Flash
049. 096 goldfinger1963
055. 088 wel.o.k
069. 074 JaniesBrownie
083. 065 Enfermera
091. 062 MaleDuck
idd wij zijn rustig geweestquote:
of druk, het is maar van welke kant je het bekijktquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of druk, het is maar van welke kant je het bekijkt
slaap lekker mevr suikerbietquote:
quote:Top 10 Posters
1 MPG - 44738
2 Pheno - 35158
3 OA - 33562
4 goldfinger1963 - 30210
5 eer-ik - 28240
6 indahnesia.com - 22380
7 Muck - 22374
8 DaMart - 21256
9 Fha - 19975
10 Dr_Flash - 19953
quote:Top 10 Topic-openers
1 DaMart - 218
2 MPG - 210
3 goldfinger1963 - 161
4 OA - 158
5 Pheno - 147
6 JortK - 112
7 eer-ik - 100
8 vrolijke-frits - 68
9 indahnesia.com - 65
10 Kuukske - 52
DMquote:
Pandaquote:
veel plezier lovelyquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
Wij gaan naar de bouwmarkt en dan lekker laminaat leggen![]()
tot later
trevquote:
ik heb geen idee wat ik ga doen vanaafquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Fles![]()
[..]
Morge Giertje![]()
En gaan we vanavond naar Panda kijken?
Nicequote:
appeltaartquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice
Moggeh allemaal!
Zo, huis is helemaal schoon, appeltaart staat in de oven, laat die kijkers maar komen!![]()
Morge Enfequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice
Moggeh allemaal!
Zo, huis is helemaal schoon, appeltaart staat in de oven, laat die kijkers maar komen!![]()
Maar waar is daar dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Enfermera het volgende:
Kom maar langs hoor, ik ga er toch vanuit dat er geen kijkers komen XD Kunnen jullie mn appeltaart opsmullen!![]()
Morge Mr Famousquote:
Wil je zo eens een paar plaatsen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik dacht dus nog even terug mijn bed in te duiken om uit te slapen. Hoor ik ineens wel erg veel sirenesWat blijkt? Komt er een enorme stoet van wel 50 verschillende ambulances in een soort optcht langsrijden. Ook allemaal bedrijfshulpvoertuigen en legerdingen en historische ambulances en alles. Ik heb maar even de camera gegrepen
Coolquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je zo eens een paar plaatsen?
Ziet er wel indrukwekkend uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik dacht dus nog even terug mijn bed in te duiken om uit te slapen. Hoor ik ineens wel erg veel sirenesWat blijkt? Komt er een enorme stoet van wel 50 verschillende ambulances in een soort optcht langsrijden. Ook allemaal bedrijfshulpvoertuigen en legerdingen en historische ambulances en alles. Ik heb maar even de camera gegrepen
Ik ga niet mn hele adres hier op fok plaatsen, vind je het heel erg?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waar is daar dan?
[..]
Morge Mr Famous
Leuk die oude ambulancesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had zelf alleen meer de plaats in gedachtenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ga niet mn hele adres hier op fok plaatsen, vind je het heel erg?
Ik wil ooooookkkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Enfermera het volgende:
Kom maar langs hoor, ik ga er toch vanuit dat er geen kijkers komen XD Kunnen jullie mn appeltaart opsmullen!![]()
Goudaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had zelf alleen meer de plaats in gedachten
das nog wel effe reizenquote:
Nee, ik moet tot 3 uur thuisblijven voor de kijkers hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je die taart nie ff komen brengen
Nee iedereen woont gewoon een pokken eind van mij vandaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:01 schreef Enfermera het volgende:
Ja hé, dat jullie allemaal zo ver weg wonen kan ik niks aan doenMoeten jullie maar dichterbij wonenn hoor.
ik weiger apeldoorn uit te gaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:01 schreef Enfermera het volgende:
Ja hé, dat jullie allemaal zo ver weg wonen kan ik niks aan doenMoeten jullie maar dichterbij wonenn hoor.
Het is maar een uurtjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:01 schreef Enfermera het volgende:
True.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee iedereen woont gewoon een pokken eind van mij vandaan
quote:
Waar woon jij dan?quote:
Oh en het is maar 2 uur vanaf hier met het ov, stomme rit naar arnhem die zo lang duurtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True.
[..]
[..]
[..]
Waar woon jij dan?
Nee is een beetje lastig naar de wc gaan en met eten enzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
heb jij altijd al die billen en die handboeien?
Ik bedoelde als avaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee is een beetje lastig naar de wc gaan en met eten enzo
huh hoezo?quote:
Ik heb verschillende ik had eerst een andere..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde als avaIk heb nl ook zoiets in mn lijstje staan
Waar was dat dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
huh hoezo?
beter dan waar ik hiervoor woonde
Ik wissel ook steeds, maar kom wel altijd terug bij mn browniequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb verschillende ik had eerst een andere..
Ik heb nog niet "de" ava gevonden
vaassen klein kutdorp naar apeldoornquote:
Veel succes LLquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
ff lunchen en dan weer verderhet schiet niet echt op
Ohja, dat wist ik, van je twitterquote:
Dat doe je zelfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, dat wist ik, van je twitter
Pff, heb 2 stukken taart op, zit vol man
Doei LLSucces!
Ik heb er alle vertrouwen inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |