Wat zou verboden moeten worden Trev?quote:
nee, 300 uurtjes maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft die ook een standbijduur van een maand?
ik moet hem trouwens iedere dag opladen omdat ik er vaak me msn/internetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, 300 uurtjes maar![]()
achjah...
Je hebt ze in heel veel kleuren, kijk maar op de sitequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pretty![]()
Maar ik heb nog geen nieuwe nodig, dus kijk tegen die tijd wel weer
Internetten enzo hoeft voor mij niet, maar smsen moet ie toch minimaal kunnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je hebt ze in heel veel kleuren, kijk maar op de siteIk vind 'm echt stoer
Om goed 2 uur zeggen: om 3 uur weekend, om half 3 zeggen: toch pas half 6 weekend en ik heb pas sinds half 7 weekendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zou verboden moeten worden Trev?
Oh, dat is al een heel ander verhaal danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik moet hem trouwens iedere dag opladen omdat ik er vaak me msn/internet![]()
echt, de batterij faalt...
Da's wel balen ja... Maar je hebt nu weekend, dus niet meer mokkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om goed 2 uur zeggen: om 3 uur weekend, om half 3 zeggen: toch pas half 6 weekend en ik heb pas sinds half 7 weekendveelste laat, fukking 9.5 uur gewerkt vandaag
EN meer geld verdiendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel balen ja... Maar je hebt nu weekend, dus niet meer mokken
Werd ook wel eens tijd, heb de heledag al koppijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Werd ook wel eens tijd, heb de heledag al koppijnen nu ga ik het komende weekend ook bijna geen fuck doen
Preciesquote:
Dan bel je toch nog even wat vrienden, of iemand zin heeft om iets leuks te doen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dat ik met 40 uur genoeg verdien met dit werk dus meer is werk is niet nodig
Volgens mij heb jij al meer dan genoeg gehadquote:
en zo is hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welnee joh, ik ben nog met de eerste bezigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al meer dan genoeg gehad
Komt wel goed, denk dat we een aantalm films gaan kijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al meer dan genoeg gehad
You go Fles!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee joh, ik ben nog met de eerste bezigBen verder aan het flippen op mn bazenfoon
Veel plezierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga WoW-en![]()
En dan naar een concert
Fijne avond allemaal
Ja, voor mij ook, maar hij is wel stoer. Zeker voor mn omaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Internetten enzo hoeft voor mij niet, maar smsen moet ie toch minimaal kunnenDus ik haak af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |