Die is niet meer aanwezig.quote:
fixed!quote:
ik was te sloom!quote:
Mwah, zag toevallig dit topic omhoog gaan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
fixed!
liever niet in dat topic zelf melden dat je een topic report deed aub
[..]
ik was te sloom!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:18 schreef sp3c het volgende:
ook aub geen pm's op het forum plaatsen graag en ondanks de rookmelder wil ik je broertje toch aanraden niet met aanstekers te spelen want voor hetzelfde geld gaat ertoch onverhoopt iets stuk
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef sp3c het volgende:
zie het als gratis goede raad voor als hij later bij de c0ole jongens hoort en begint te roken
Bedankt. Rare mensen op het interwebz af en toe.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef sp3c het volgende:
pm probleem is inmiddels ook opgelost, heb je geen last meer van
Neuh dat is niet de bedoeling, ik haal het voornamelijk in het begin van een topic weg als ik het zie staan, want het zet vaak de toon voor het begin. Maar halverwege het topic lees je er helaas te snel overheen maar wordt er ook niet echt meer op gereageerd.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef Cerbie het volgende:
Zeg, het neerschieten van de boodschapper, is dat nou echt nodig. Post als Telegraaf, Powned als bron
en Elsevier
beginnen irritant te worden.
Het hele topic hoeft toch niet verstierd te worden omdat de bron toevallig de Telegraaf is?
Naar aanleiding van Athlon64x in het topic over de gemolesteerde mevrouw, maar die had je inmiddels al weggeeditquote:Op donderdag 11 november 2010 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neuh dat is niet de bedoeling, ik haal het voornamelijk in het begin van een topic weg als ik het zie staan, want het zet vaak de toon voor het begin. Maar halverwege het topic lees je er helaas te snel overheen maar wordt er ook niet echt meer op gereageerd.
Weet niet precies waarop je doelt? Linkjes?
quote:Op woensdag 3 november 2010 06:05 schreef beatrijs het volgende:
telegraaf, ik neem alles met een korreltje zout.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:40 schreef sc00p het volgende:
[..]
Die gasten kosten een paar honderd euro per uur, een chauffeur een tientje. Reken maar uit wat er goedkoper is als de generaal tijdens zijn rit kan doorwerken.
Dit is gewoon weer zo'n telegraaf voorstel.
Klopt, dat topic stonden er idd nog een paar.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Naar aanleiding van Athlon64x in het topic over de gemolesteerde mevrouw, maar die had je inmiddels al weggeeditMaar het is al langer zo dat er meteen met
Telegraaf wordt gereageerd door een aantal users als de combinatie allochtoon+telegraaf voorkomt, zoals
De Telegraaf zit er ook te vaak naast. Als je al wat langer in NWS komt, dan weet je dat er vaak eerst een hysterische Telegraaf-bron wordt gepost, waarna de serieuzere media wat feiten gaan checken en het geheel toch wat genuanceerder in elkaar blijkt te steken.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef Cerbie het volgende:
Zeg, het neerschieten van de boodschapper, is dat nou echt nodig. Post als Telegraaf, Powned als bron
en Elsevier
beginnen irritant te worden.
Het hele topic hoeft toch niet verstierd te worden omdat de bron toevallig de Telegraaf is?
Je begrijpt dat ik je als longtime NWS-Telegraaftroller met dat onderschrift niet al te serieus kan nemen he.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Pool het volgende:
[..]
De Telegraaf zit er ook te vaak naast. Als je al wat langer in NWS komt, dan weet je dat er vaak eerst een hysterische Telegraaf-bron wordt gepost, waarna de serieuzere media wat feiten gaan checken en het geheel toch wat genuanceerder in elkaar blijkt te steken.
Het neerschieten van de boodschapper is onterecht als de boodschap inhoudelijk niet bevalt, maar terecht als het keer op keer een onjuiste boodschap is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |