Ja, daar heb ik geen idee van! Als de garage zegt ze zijn kaal dan zeg ik doe maar vervangen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
bedoel je je autobanden? dan mag je je gerust gaan schamen
Met een auto en een pijl toevallig?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:07 schreef vencodark het volgende:
Nee want mijn auto heeft totaal geen luxe dingen o.i.d. Ik weet mijn licht, radio, verwarming. Meer knopjes heb ik niet.Behalve dat ene knopje...
Heb je wel eens een Avantime aan de achterkant gezien? He he he hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
behalve dan Tally, die weet dat ze een 2.nogiets 6 cilinder heeft omdat dat achterop staat
Ja echt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik geen idee van! Als de garage zegt ze zijn kaal dan zeg ik doe maar vervangen!
bedoelde nieuw/gebruiktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog niet, gaat niet lang meer duren. Had mn vorige set ook binnen een half jaar profielloos
ohquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:10 schreef Cue_ het volgende:
@Duim en Venco
JJH had verteld dat er niet gezoend was
Ooooooooh.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:10 schreef Cue_ het volgende:
@Duim en Venco
JJH had verteld dat er niet gezoend was
Oh zo. Nee nieuw is vet duurquote:
Nieuwe chinese bandjes kosten niet duurquote:
Geen pijl, wel afbeelding met auto en als ik het indruk, hoor ik iets schuiven en gaat het lichtje branden.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohwat een anticlimax
dat smaen met dat wakker worden in een ander bed en je bloemetje d8 ik...
nah ja verkeerd gedacht
klanten als jij zien we graag komenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik geen idee van! Als de garage zegt ze zijn kaal dan zeg ik doe maar vervangen!
misschien verschil in luchtcirculatie.. dat ie de lucht van buiten haalt of juist blijft circuleren...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen pijl, wel afbeelding met auto en als ik het indruk, hoor ik iets schuiven en gaat het lichtje branden.
Dan weet je nog niet wat ik rijdquote:
Die bedoelde ik inderdaad en lijkt me ook dat het die is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:14 schreef rival het volgende:
misschien verschil in luchtcirculatie.. dat ie de lucht van buiten haalt of juist blijft circuleren...
Don't know. Het zal iig indd. iets met de luchtcirculatie te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
misschien verschil in luchtcirculatie.. dat ie de lucht van buiten haalt of juist blijft circuleren...
Boeit niks, jou kunnen ze wijsmaken dat je nieuwe banden nodig hebt en dus ga je geld uitgevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan weet je nog niet wat ik rijd
Ah en wat is de functie dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad en lijkt me ook dat het die is.
wanli kan ik zelfs voor een 17 inch velg nog onder de 50 euro krijgen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nieuwe chinese bandjes kosten niet duur![]()
P:D:DPD:D:DP
lucht van buiten die in je auto komt of je circuleert alleen de lucht die al in je auto zitquote:
Lucht circuleren met lucht vanuit buiten of lucht in de auto circuleren, zonder toevoer van buiten.quote:
"rival er zit ook een beetje trilling in mijn stuur"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan weet je nog niet wat ik rijd
Ik had nu een set banden voor 100 euro.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
wanli kan ik zelfs voor een 17 inch velg nog onder de 50 euro krijgen...
maar daar wil je gewoon niet op rijden
Ah thx. Dus aanzetten zal lucht geven van buiten...gok ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lucht circuleren met lucht vanuit buiten of lucht in de auto circuleren, zonder toevoer van buiten.
Nieuw motorblok is meer waard dan me auto!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
"rival er zit ook een beetje trilling in mijn stuur"
ik zie het al kardinaal, wij gaan even jouw motorblok vervangen
Nee, aanzetten is meestal lucht in de auto circuleren, dus de toevoer van buiten afsluiten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:18 schreef vencodark het volgende:
Ah thx. Dus aanzetten zal lucht geven van buiten...gok ik.
Ooh. Ok.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, aanzetten is meestal lucht in de auto circuleren.
klopt, dat zou je bv aan kunnen zetten voordat je de wasstraat in gaat.. bij sommige komt er echt zo een rioollucht uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, aanzetten is meestal lucht in de auto circuleren.
als je maar betaaldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nieuw motorblok is meer waard dan me auto!
Dat zijn vaak de leukste knopjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:22 schreef vencodark het volgende:
Ik denk dat ik beter helemaal niet aan dat knopje kan zitten dan.
Lekker!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:22 schreef rival het volgende:
Lunch!
kok gaat weer een eitje voor me bakken, tis vrijdag
Niet als je niet kan ontdekken waar het voor is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de leukste knopjes
Nog nooit gehad. Ga net zo lang op zoek tot ik weet waar het voor is. Vaak kan je het zien aan de tekens op het knopje en lukt dat niet zoeken, desnoods het boekje erbij pakken. Maar dat is laatste redmiddelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet als je niet kan ontdekken waar het voor is.
Ohja, boekje erbij pakken!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Ga net zo lang op zoek tot ik weet waar het voor is. Vaak kan je het zien aan de tekens op het knopje en lukt dat niet zoeken, desnoods het boekje erbij pakken. Maar dat is laatste redmiddel
Ik heb zo'n gevoel dat ze jou ook flink in de zeik kunnen nemen met het 710 dopjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, boekje erbij pakken!Ik vergeet ook altijd dat ik gewoon een boekje heb.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ohja, boekje erbij pakken!Ik vergeet ook altijd dat ik gewoon een boekje heb.
Ik geloof alles m.b.t. auto's. Daarom zou altijd mijn pa mee gaan als ik eens naar de garage moet ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ze jou ook flink in de zeik kunnen nemen met het 710 dopje
Was dat?quote:
Read the fucking manual!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik geloof alles m.b.t. auto's. Daarom zou altijd mijn pa mee gaan als ik eens naar de garage moet ofzo.![]()
[..]
Was dat?
rtfm?quote:
quote:
Ja, dat staat al eeuwen op de planning om dat eens te gaan lezen. Maar vergeet het altijd of neem er de tijd niet voor (= geen zin).quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:32 schreef vencodark het volgende:
Ik ga trouwens eens wat aan huiswerk enzo doen. Gegroet.
Dag liev duimpje.quote:
Moet jij niet werken? Lucky you!quote:
Into the wild dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet jij niet werken? Lucky you!![]()
Ik ga een heerlijk weekend tegemoet. Wildkamperen, chillen, geologie, luxe hotel, genieten, schnitzels eten en gewoon supervet...
nee vrij op vrijdags!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet jij niet werken? Lucky you!![]()
Ik ga een heerlijk weekend tegemoet. Wildkamperen, chillen, geologie, luxe hotel, genieten, schnitzels eten en gewoon supervet...
How come?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef missbehavin het volgende:
De spanning neemt hier echt met de dag toe, volgens mij ben ik een hoopje ellende maandag
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee vrij op vrijdags!
Klinkt supergeniet ervan
mijn weekend gaat nog beroerder worden dan afgelopen weekend, ik kijk er ook enorm naar uit NOT
Komt wel weer goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef Duimelot het volgende:
mijn weekend gaat nog beroerder worden dan afgelopen weekend, ik kijk er ook enorm naar uit NOT
Congres wat ik organiseer, voor het eerstquote:
Jij begrijpt het.quote:
quote:
Gaat lukken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee vrij op vrijdags!
Klinkt supergeniet ervan
Oeh spannend!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Congres wat ik organiseer, voor het eerst
Ook dat ja.quote:
Ik had niet anders van je verwacht!quote:
Ja, nu hou ik wel van spanning, maar dit is té spannend.quote:
Haha, des te meer heb je om trots op te zijn als het straks allemaal goed is gelopenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, nu hou ik wel van spanning, maar dit is té spannend.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, des te meer heb je om trots op te zijn als het straks allemaal goed is gelopen
wende snijders?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:43 schreef mahlah het volgende:
Ik heb laatst een mooie stem van iemand gehoord ...
vast niet zo mooi als de mijnequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:43 schreef mahlah het volgende:
Ik heb laatst een mooie stem van iemand gehoord ...
Ken je mij?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht!
Die's lekker.quote:
quote:
Een combinatie van rood fruit en spannende lingerie.quote:
Dat betekent dat we nog geen seks gehad hebben.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een combinatie van rood fruit en spannende lingerie.
en dat voor een limburgse hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een combinatie van rood fruit en spannende lingerie.
Ik viel gleed van de bank.quote:
Zal het coffeeshoptopic wel zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat betekent dat we nog geen seks gehad hebben.![]()
Maar hoe, wie, wat, waar en waarom?
quote:
junk!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik denk dat ik vaker in de shop zit dan EM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |