Kost dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
altijd banden in de aanbieding.. winter en zomer
Godzijdank, er is nog hoopquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was net heel serieus met huppelkut aan het praten.![]()
Ik ben dus niet alleen maar aan het jennen.
Ik ben geen huppelkut, ik ga nu huilen en krassen en touw pakken enzquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was net heel serieus met huppelkut aan het praten.![]()
Ik ben dus niet alleen maar aan het jennen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je eindelijk parkeren wil je het niet
*emmer zout meebrengt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
wie weet komt het allemaal nog.. hij was misschien net zo bang als jij....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
En een eenorme must have voor mij is humor, en dan ook echt veenijnige of flauwe humor, zoals ik hier ook een beetje in het topic ben. Dat kwam niete cht aan bij hem, plus er kwam vanuit hem ook niet echt humor. Niet zoutloos hoor, tis echt een leuke/lieve jongen, maar.... mja, dat miste ik wel, merk ik. Flauwe gesprekken over niks, de onzin zegmaar
En in hoeverre je dit allemaal na 1 date al kan hebben is natuurlijk ook maar de vraag. Dus misschien dat ik nog zoiets zou kunnen hebben van "Weet je, voordeel vd twijfel, wellicht een vervolgdate om zeker te zijn" heeft hij toch wel zoiets van "wil geen verkeerde indrukken wekken, vriendschappelijk, twas gezellig, klaar".
Een touw?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben geen huppelkut, ik ga nu huilen en krassen en touw pakken enz
Is vast niet genoegquote:
Boh wat een vertrouwen weer in de vrouwenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een touw?Je bent een vrouw dus die krijg je nooit fatsoenlijk vast geknoopt.
![]()
Lazer je zo met touw en al op de grond. Kom je hier weer twee weken klagen dat je je knie hebt gestoten.
Wel dik touw he. Anders breekt het als je er aan hangt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben geen huppelkut, ik ga nu huilen en krassen en touw pakken enz
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel dik touw he. Anders breekt het als je er aan hangt.
En je moet uit kijken met nylon. Dat kan brandplekken veroorzaken.
Geloof ik
Jij denkt dat ik dat weetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
afhankelijk van maat/merk en staat lieve schat
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is vast niet genoeg![]()
[..]
Boh wat een vertrouwen weer in de vrouwen![]()
En alsjeblieft niet zeg, ben nog beurs van het stappen van 2 weken terug
nee natuurlijk weet je dat als vrouw zijnde nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat weet![]()
Ik heb er nu wel uhm "nieuwe" bandjes onder maar als de winter weer zo lastig gaat doen wil ik toch winterbanden, was geen doorkomen aan hier in dit gat
quote:
Nee maar stikken is al pijnlijk. En daar hoef je dan geen brandplekken bijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je niet zolang last van geloof ik
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:54 schreef rival het volgende:
nee natuurlijk weet je dat als vrouw zijnde niet![]()
175/70/13quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
nee natuurlijk weet je dat als vrouw zijnde niet![]()
maar het staat op de zijkant van je band....
iets als 185/65/14 ofzo.... die code wil ik graag horen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:56 schreef vencodark het volgende:
Ik weet van bepaalde knopjes in mijn auto nog steeds niet wat het is.Ik hoor wel iets schuiven als ik een bep. knopje indruk maar wat het doet...geen idee.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:56 schreef vencodark het volgende:
Ik weet van bepaalde knopjes in mijn auto nog steeds niet wat het is.Ik hoor wel iets schuiven als ik een bep. knopje indruk maar wat het doet...geen idee.
ik durf te wedden dat jij hier de enige bent die haar bandenmaat uit haar hoofd weet (en misschien niet eens)quote:
Zoenen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey ik las ergens iets over zoenen en gister meen ik over een bloemetje
dus VERTEL!?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat jij hier de enige bent die haar bandenmaat uit haar hoofd weet (en misschien niet eens)
dat zegt dus meer over jou dan over vrouwen
De een draagt jurken, de ander banden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat jij hier de enige bent die haar bandenmaat uit haar hoofd weet (en misschien niet eens)
dat zegt dus meer over jou dan over vrouwen
Hoeft niet joh gek!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
13 inch heb ik niks van liggen.
maar alles kan besteld worden...
ik ga ff voor je zoeken!
ik las dat je date over het zoenen had verklapt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoenen?
Ik kreeg een bloemetje van Leon van der Zanden
Ik ben iig eerlijk.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoenen?
Ik kreeg een bloemetje van Leon van der Zanden
Ahum. Zelfs ik weet van niets.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik las dat je date over het zoenen had verklapt?
maar te lui om op zoek te gaan waar dat dat stond
Maar erger je je eigen er dan niet aan dat je niet weet hoe iets werkt, hoe je iets aan/uit krijgt enz?quote:
quote:
hier danquote:Op maandag 4 oktober 2010 07:56 schreef Cue_ het volgende:
goedemorgen mensen... Heerlijk geslapen e dsat niet eens in eigen bedjeik las dat jjh al over ons zoenen had verteld. Ik ga eens een woordje spreken met die jongen
Ik weet mijn bandenmaat én draag (bijna) iedere (werk)dag een jurkje/rokje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
De een draagt jurken, de ander banden?
Ik weet mijn bandmaat niet eens!
kleine moeite en bedoel meer mijn ogen open houden tot er iets voorbij komt... neem aan dat je geen nieuw setje hoeftquote:
Nee want mijn auto heeft totaal geen luxe dingen o.i.d. Ik weet mijn licht, radio, verwarming. Meer knopjes heb ik niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar erger je je eigen er dan niet aan dat je niet weet hoe iets werkt, hoe je iets aan/uit krijgt enz?
Nog niet, gaat niet lang meer duren. Had mn vorige set ook binnen een half jaar profielloosquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
kleine moeite en bedoel meer mijn ogen open houden tot er iets voorbij komt... neem aan dat je geen nieuw setje hoeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |