Snap hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
Het ligt ook een beetje aan de timing, als ik net met mijn relaas ben begonnen, word ik boos van stomme grapjes. Als ik mijn verhaal heb gedaan, kan ik best grapjes hebben en vind ik dat ook leuk![]()
Deze timing vond ik, als ik het op mezelf betrek, vrij slecht.
Ik heb tegenwoordig geen colleges meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat lekker. Zien elkaar 1 keer per week maar dat ik echt zat. Druk genoeg enzo.
![]()
En hoe is het met jou?
[..]
Euhm, zou op zich kunnen maar zou dan weer niet mijn voorkeur zijn. Maandag vroeg beginnen en zaterdag ben ik tegenwoordig niet meer zo vroeg thuis.
Btw, ik heb een week later dan gedacht herfstvakantie, donderdag 28 okt. ben ik vrij.Is dat geen optie?
Amsterdamsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk daar meestal later pas over na![]()
hey en ik ga om met amsterdammers he, daar kan je gewoon zo tegen doen
ook druk, maar goed... heb niks te klagenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat lekker. Zien elkaar 1 keer per week maar dat ik echt zat. Druk genoeg enzo.
![]()
En hoe is het met jou?
Je bent er mee gestopt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig geen colleges meerDus tenzij ik moet werken is dat een optie
Knap je die op?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ook druk, maar goed... heb niks te klagen![]()
lekker bezig met de auto's vooral
Gestopt jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent er mee gestopt?
Wanneer weet je of je moet werken?
Nou en.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
die draag ik niet meer, al een tijdje
Je mag aan het werk met een Alfaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gestopt ja
Dus zodra ik werk heb weet ik of ik moet werken
Hoe voel je je na de date?quote:
quote:
Barman is date van gisteren?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ow, enne... de barman.... gaat hem niet worden.
Hebben we net besloten per sms.
Aah, lastige keuze? Toch je pa er nog bij betrokken enzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gestopt ja
Dus zodra ik werk heb weet ik of ik moet werken
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ow, enne... de barman.... gaat hem niet worden.
Hebben we net besloten per sms.
eentje knap ik op, eentje doe ik het tegenovergestelde meequote:
Aah zo, daar heb je dan wel je werk aan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
eentje knap ik op, eentje doe ik het tegenovergestelde mee![]()
en de afgelopen weken vooral bezig met die voor het circuit...
ik heb elke avond klusjes te doen voor anderen. reparaties of bandendingen voornamelijk
Aangezien hij nog wel andere dingen wilde doen heeft hij voor BMW gekozen. Alfa is immers een never ending story qua sleutelen.quote:
Ja.. ben dan wel met 2 goede vrienden aan het werk... dus heb alsnog gezellige avonden!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:36 schreef vencodark het volgende:
Aah zo, daar heb je dan wel je werk aan.
Hij? Yuki is een zij?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aangezien hij nog wel andere dingen wilde doen heeft hij voor BMW gekozen. Alfa is immers een never ending story qua sleutelen.
De meest meest gebruikte sleutel bij een Alfa is niet de contactsleutel , maar de moersleutel.
Weer winterbanden in de aanbieding?quote:
Het was gezellig, het klikte qua interesses zoals film en muziek. Het gesprek viel dan ook niet stil, maar bleef wel een beetje daarop hangeen: muziek, festivals, films/series. En dat was leuk hoor, ddon;t get me wrong. Gezellige avond gehad. Maar het voelde heel anders dan de eerste avond/nacht. Dat was spring dans, bam zoenen en mee naar huis. Maar toen hadden we beide gedronken.quote:
Och ja, 2 vliegen in 1 klap. Wat wil een mens nog meer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ja.. ben dan wel met 2 goede vrienden aan het werk... dus heb alsnog gezellige avonden!
doe voornamelijk klusjes bij bekenden dus dan zie ik die ook nogeens
Geen vliegenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och ja, 2 vliegen in 1 klap. Wat wil een mens nog meer.
Ja als de vonk er niet is dan is ie er gewoon niet hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was gezellig, het klikte qua interesses zoals film en muziek. Het gesprek viel dan ook niet stil, maar bleef wel een beetje daarop hangeen: muziek, festivals, films/series. En dat was leuk hoor, ddon;t get me wrong. Gezellige avond gehad. Maar het voelde heel anders dan de eerste avond/nacht. Dat was spring dans, bam zoenen en mee naar huis. Maar toen hadden we beide gedronken.
Dat wat er toen ff was was er nu niet.
Er was dus wel een klik, maar geen vonk.
Dus hij zei: Hee, vond heet gezellig, maar voor mij niet meer dan dat
Ik zei: Op zich wel een klik mbt films en muziek en zo... maar een klik is geen vonk. Hoe dan ook was t wel gezellig
Hij zei: Volledig mee eens
Dus we zien elkaar gewoon op 't volgende feest, en het was gezellig, zou er best een keer mee kunnen stappen... maar that's it dan.
Niks wat een aansteker en een beetje benzine niet oplost.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als de vonk er niet is dan is ie er gewoon niet he
Tss, jij denk gewoon: ha! Weer 2 homo's in de hens!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks wat een aansteker en een beetje benzine niet oplost.
You can't start a fire without a spark!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo, staat ze met d,r benen wijd zonder onderbroek in het fobo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij? Yuki is een zij?Ik lette niet altijd op bij biologie, maar dat onderscheid weet ik nog wel te maken
True. En ik weet niet in hoeverre zoiets kan groeien, geen idee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hoezo, staat ze met d,r benen wijd zonder onderbroek in het fobo?
Voor hetzelfde geld is het een oude pedofiel van 72 genaamd Arie die een willekeurige foto van internet gebruikt.
Het is vrijdag en aardig weer dus een goed kampvuur is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tss, jij denk gewoon: ha! Weer 2 homo's in de hens!
Herkenbaar, humor is voor mij ook een "deal breaker". Denk wel dat je na 1 date vaak wel door kan hebben of je qua humor op dezelfde golflengte zit. Denk ook dat als je dezelfde humor hebt, die vonk ook veel sneller overspringt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
En een eenorme must have voor mij is humor, en dan ook echt veenijnige of flauwe humor, zoals ik hier ook een beetje in het topic ben. Dat kwam niete cht aan bij hem, plus er kwam vanuit hem ook niet echt humor. Niet zoutloos hoor, tis echt een leuke/lieve jongen, maar.... mja, dat miste ik wel, merk ik. Flauwe gesprekken over niks, de onzin zegmaar
En in hoeverre je dit allemaal na 1 date al kan hebben is natuurlijk ook maar de vraag. Dus misschien dat ik nog zoiets zou kunnen hebben van "Weet je, voordeel vd twijfel, wellicht een vervolgdate om zeker te zijn" heeft hij toch wel zoiets van "wil geen verkeerde indrukken wekken, vriendschappelijk, twas gezellig, klaar".
Balen. Maar je voelde het dus al wel goed gisteren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was gezellig, het klikte qua interesses zoals film en muziek. Het gesprek viel dan ook niet stil, maar bleef wel een beetje daarop hangeen: muziek, festivals, films/series. En dat was leuk hoor, ddon;t get me wrong. Gezellige avond gehad. Maar het voelde heel anders dan de eerste avond/nacht. Dat was spring dans, bam zoenen en mee naar huis. Maar toen hadden we beide gedronken.
Dat wat er toen ff was was er nu niet.
Er was dus wel een klik, maar geen vonk.
Dus hij zei: Hee, vond heet gezellig, maar voor mij niet meer dan dat
Ik zei: Op zich wel een klik mbt films en muziek en zo... maar een klik is geen vonk. Hoe dan ook was t wel gezellig
Hij zei: Volledig mee eens
Dus we zien elkaar gewoon op 't volgende feest, en het was gezellig, zou er best een keer mee kunnen stappen... maar that's it dan.
Mijn Alfa is een Twin-spark (dubbele vonken)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
You can't start a fire without a spark!
Dus je mag niet eens meer in de poep roeren met je staaf?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tss, jij denk gewoon: ha! Weer 2 homo's in de hens!
Zoals eerder besproken heb jij inderdaad geen humor. Iemand die dat dan wel heeft zou dan inderdaad lastig zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Herkenbaar, humor is voor mij ook een "deal breaker". Denk wel dat je na 1 date vaak wel door kan hebben of je qua humor op dezelfde golflengte zit. Denk ook dat als je dezelfde humor hebt, die vonk ook veel sneller overspringt.
Oh oh oh, je zit vandaag iedereen maar een beetje te jennen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals eerder besproken heb jij inderdaad geen humor. Iemand die dat dan wel heeft zou dan inderdaad lastig zijn.
altijd banden in de aanbieding.. winter en zomerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weer winterbanden in de aanbieding?
Ik was net heel serieus met huppelkut aan het praten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:47 schreef STING het volgende:
[..]
Oh oh oh, je zit vandaag iedereen maar een beetje te jennen.
Iets zit je kennelijk aardig hoog, wil je erover praten?
Kan je eindelijk parkeren wil je het nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben er weg van, snelweg onveilig maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |