dat is persoonlijk! maak tegen mij maar stomme ongepaste grapjes als ik depri ben... dat werkt beter dan ahhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het grapje zelf was onschuldig, maar ik vind het hele 'grapjes' maken als iemand zich duidelijk rot voelt nogal ongepast. Ook al het opvrolijken betreft. Ik zelf word daar alleen nog maar chagrijniger van (denk ik, ligt aan wie, wanneer enz.)
Nou, vooruit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:13 schreef Feitosa het volgende:
Ja, van veel appels eten word je ook dik. Maar je weet dat ik het niet zo bedoel.
Tevreden zo?
Yordi is 12 die knuffelt niet meer met zn moederquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
dan ga je ff lekker knuffelen met yordi als ie straks thuis komt... weetje weer wat het mooie is in het leven...
waarom zien we je nooit meer? druk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:14 schreef vencodark het volgende:
[..]Vanavond avonddienst dus vandaar dat ik overdag hier eens ben.
Ik doe het zelf ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het grapje zelf was onschuldig, maar ik vind het hele 'grapjes' maken als iemand zich duidelijk rot voelt nogal ongepast. Ook al het opvrolijken betreft. Ik zelf word daar alleen nog maar chagrijniger van (denk ik, ligt aan wie, wanneer enz.)
Jij en depri?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
dat is persoonlijk! maak tegen mij maar stomme ongepaste grapjes als ik depri ben... dat werkt beter dan ahhenzo..
ohja wacht die moet zich vanaf nu groot houden natuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi is 12 die knuffelt niet meer met zn moeder
Dan verschillen we daar gedeeltelijk van mening.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dankjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij en depri?Ik vind je altijd zo een vrolijk knulletje.
Yup, 3 dagen stage, 1 dag school en 1 dag werk. Dus alleen 's avonds tijd of in het weekend om eventueel te fokken.quote:
Geeft niets, neem de tijd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Beetje chaos geweest afgelopen week
Mee eens, eigenlijk.. Al kan ik beiden wel hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
dat is persoonlijk! maak tegen mij maar stomme ongepaste grapjes als ik depri ben... dat werkt beter dan ahhenzo..
Ja maar.. Dan moet ik straks onderweg maar opletten danquote:
Ik kan daar niks mee he.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
en dan ben je met je geliefde?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, 3 dagen stage, 1 dag school en 1 dag werk. Dus alleen 's avonds tijd of in het weekend om eventueel te fokken.
Verdomme. Het zit hem in de naamquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
ohja wacht die moet zich vanaf nu groot houden natuurlijk![]()
zal je weer 10 jaar op moeten wachten
Mond houden en gewoon vasthouden, dat leerde ik al heel snelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan daar niks mee he.
Of ik heb echt maar dan ook ECHT behoefte aan een schouder en dan moet je ook gewoon je bek houden me lekker laten janken en me vooral vasthouden. En ook niet boos worden omdat je janksnot in je shirt heb.
Of stomme grapjes maken![]()
Maar niet een aww meid en maak die vooral niet nog erger met een "ik weet hoe je je voelt" erachteraan![]()
Dan ga ik van depri en janken in 1 klap naar woest
Uiterlijk morgen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geeft niets, neem de tijd.(oh wacht, dat heb je al gedaan!
)
Haha, nah ja. Het is nog niet officiëel 'aan' ofzo...maar wel bijna.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
en dan ben je met je geliefde?
maw, hoe ist met de kantineknul?
Werkt het bestequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mond houden en gewoon vasthouden, dat leerde ik al heel snel
Doe ff online dan, zo kan ik niet tegen je pratenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar.. Dan moet ik straks onderweg maar opletten dan
Zie msn
Aah zo, snap het wel hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uiterlijk morgen!
Vandaag diplomading enzo
Hoe is het met date?
Ik bén onlinequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe ff online dan, zo kan ik niet tegen je praten
Als iemand echt over de tief is raad ik ze meestal ook aan om gewoon lekker van FOK! weg te gaan. Daar kunnen altijd ongelukkige opmerkingen vallen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan daar niks mee he.
Of ik heb echt maar dan ook ECHT behoefte aan een schouder en dan moet je ook gewoon je bek houden me lekker laten janken en me vooral vasthouden. En ook niet boos worden omdat je janksnot in je shirt heb.
Maar niet een aww meid en maak die vooral niet nog erger met een "ik weet hoe je je voelt" erachteraan![]()
Tof, erg naar je zin dus!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nah ja. Het is nog niet officiëel 'aan' ofzo...maar wel bijna.En indd, ik date nu met kantineknul.
Daar kijk ik inmiddels wel doorheen. En desnoods pleur ik diegene op negeer, lang leve een aboquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als iemand echt over de tief is raad ik ze meestal ook aan om gewoon lekker van FOK! weg te gaan. Daar kunnen altijd ongelukkige opmerkingen vallen.
ik ben hier wel regelmatig jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als iemand echt over de tief is raad ik ze meestal ook aan om gewoon lekker van FOK! weg te gaan. Daar kunnen altijd ongelukkige opmerkingen vallen.
Tofquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah zo, snap het wel hoor.
Gaat goed, zie ik morgen weer. Beetje verliefd enzo.
Lief.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah zo, snap het wel hoor.
Gaat goed, zie ik morgen weer. Beetje verliefd enzo.
Maar het mooie aan jou vind ik. Dat jij juist omdat je streepje voor hebt bij me wel bot/lomp kan zijn tegen me en dat haalt me meestal wel ff terug naar aarde.quote:
Als ik in de buurt was had je zo'n bek-houden-knuffel van me gehad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan daar niks mee he.
Ik doe dat nooit. Ik hou altijd rekening met de gevoelens van een ander. Misschien zelfs wel te veel. Dat ik er zelf last van ga krijgen. Ik sleep de ellende van al die andere ook met mij mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boobhugquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik in de buurt was had je zo'n bek-houden-knuffel van me gehad.
Een bek-houden-kus heb ik nog wel beeld bij, maar een bek-houden-knuffelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik in de buurt was had je zo'n bek-houden-knuffel van me gehad.
Ik vind vooral zijn ogen mooi.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het mooie aan jou vind ik.
quote:
Euhm, zou op zich kunnen maar zou dan weer niet mijn voorkeur zijn. Maandag vroeg beginnen en zaterdag ben ik tegenwoordig niet meer zo vroeg thuis.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof
Zijn zondagen een beetje te doen voor jou? Da's namelijk een beetje de enige weekenddag die ik kan ivm werk in Purmerend enzo
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Een bek-houden-kus heb ik nog wel beeld bij, maar een bek-houden-knuffel
Tieten in de mond dus.quote:
ik snap je volledigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het mooie aan jou vind ik. Dat jij juist omdat je streepje voor hebt bij me wel bot/lomp kan zijn tegen me en dat haalt me meestal wel ff terug naar aarde.
Snap je me een beetje?
Gelukkig!!quote:
Dan bijt ik wel. Soms zachtjes, soms nietquote:
Volgende keer kom ik wel op je bank liggenquote:
Ik zn paashaasquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit. Ik hou altijd rekening met de gevoelens van een ander. Misschien zelfs wel te veel. Dat ik er zelf last van ga krijgen. Ik sleep de ellende van al die andere ook met mij mee.
ik denk daar meestal later pas over naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hey en ik ga om met amsterdammers he, daar kan je gewoon zo tegen doen![]()
Hoi mobsterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |