Ik geloof alles m.b.t. auto's. Daarom zou altijd mijn pa mee gaan als ik eens naar de garage moet ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ze jou ook flink in de zeik kunnen nemen met het 710 dopje
Was dat?quote:
Read the fucking manual!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik geloof alles m.b.t. auto's. Daarom zou altijd mijn pa mee gaan als ik eens naar de garage moet ofzo.![]()
[..]
Was dat?
rtfm?quote:
quote:
Ja, dat staat al eeuwen op de planning om dat eens te gaan lezen. Maar vergeet het altijd of neem er de tijd niet voor (= geen zin).quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:32 schreef vencodark het volgende:
Ik ga trouwens eens wat aan huiswerk enzo doen. Gegroet.
Dag liev duimpje.quote:
Moet jij niet werken? Lucky you!quote:
Into the wild dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet jij niet werken? Lucky you!![]()
Ik ga een heerlijk weekend tegemoet. Wildkamperen, chillen, geologie, luxe hotel, genieten, schnitzels eten en gewoon supervet...
nee vrij op vrijdags!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet jij niet werken? Lucky you!![]()
Ik ga een heerlijk weekend tegemoet. Wildkamperen, chillen, geologie, luxe hotel, genieten, schnitzels eten en gewoon supervet...
How come?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef missbehavin het volgende:
De spanning neemt hier echt met de dag toe, volgens mij ben ik een hoopje ellende maandag
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee vrij op vrijdags!
Klinkt supergeniet ervan
mijn weekend gaat nog beroerder worden dan afgelopen weekend, ik kijk er ook enorm naar uit NOT
Komt wel weer goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef Duimelot het volgende:
mijn weekend gaat nog beroerder worden dan afgelopen weekend, ik kijk er ook enorm naar uit NOT
Congres wat ik organiseer, voor het eerstquote:
Jij begrijpt het.quote:
quote:
Gaat lukken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee vrij op vrijdags!
Klinkt supergeniet ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |