wanli kan ik zelfs voor een 17 inch velg nog onder de 50 euro krijgen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nieuwe chinese bandjes kosten niet duur![]()
P:D:DPD:D:DP
lucht van buiten die in je auto komt of je circuleert alleen de lucht die al in je auto zitquote:
Lucht circuleren met lucht vanuit buiten of lucht in de auto circuleren, zonder toevoer van buiten.quote:
"rival er zit ook een beetje trilling in mijn stuur"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan weet je nog niet wat ik rijd
Ik had nu een set banden voor 100 euro.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
wanli kan ik zelfs voor een 17 inch velg nog onder de 50 euro krijgen...
maar daar wil je gewoon niet op rijden
Ah thx. Dus aanzetten zal lucht geven van buiten...gok ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lucht circuleren met lucht vanuit buiten of lucht in de auto circuleren, zonder toevoer van buiten.
Nieuw motorblok is meer waard dan me auto!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
"rival er zit ook een beetje trilling in mijn stuur"
ik zie het al kardinaal, wij gaan even jouw motorblok vervangen
Nee, aanzetten is meestal lucht in de auto circuleren, dus de toevoer van buiten afsluiten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:18 schreef vencodark het volgende:
Ah thx. Dus aanzetten zal lucht geven van buiten...gok ik.
Ooh. Ok.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, aanzetten is meestal lucht in de auto circuleren.
klopt, dat zou je bv aan kunnen zetten voordat je de wasstraat in gaat.. bij sommige komt er echt zo een rioollucht uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, aanzetten is meestal lucht in de auto circuleren.
als je maar betaaldquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nieuw motorblok is meer waard dan me auto!
Dat zijn vaak de leukste knopjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:22 schreef vencodark het volgende:
Ik denk dat ik beter helemaal niet aan dat knopje kan zitten dan.
Lekker!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:22 schreef rival het volgende:
Lunch!
kok gaat weer een eitje voor me bakken, tis vrijdag
Niet als je niet kan ontdekken waar het voor is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de leukste knopjes
Nog nooit gehad. Ga net zo lang op zoek tot ik weet waar het voor is. Vaak kan je het zien aan de tekens op het knopje en lukt dat niet zoeken, desnoods het boekje erbij pakken. Maar dat is laatste redmiddelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet als je niet kan ontdekken waar het voor is.
Ohja, boekje erbij pakken!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Ga net zo lang op zoek tot ik weet waar het voor is. Vaak kan je het zien aan de tekens op het knopje en lukt dat niet zoeken, desnoods het boekje erbij pakken. Maar dat is laatste redmiddel
Ik heb zo'n gevoel dat ze jou ook flink in de zeik kunnen nemen met het 710 dopjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, boekje erbij pakken!Ik vergeet ook altijd dat ik gewoon een boekje heb.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef vencodark het volgende:
Ohja, boekje erbij pakken!Ik vergeet ook altijd dat ik gewoon een boekje heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |