Ja, daar heb ik geen idee van! Als de garage zegt ze zijn kaal dan zeg ik doe maar vervangen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
bedoel je je autobanden? dan mag je je gerust gaan schamen
Met een auto en een pijl toevallig?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:07 schreef vencodark het volgende:
Nee want mijn auto heeft totaal geen luxe dingen o.i.d. Ik weet mijn licht, radio, verwarming. Meer knopjes heb ik niet.Behalve dat ene knopje...
Heb je wel eens een Avantime aan de achterkant gezien? He he he hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
behalve dan Tally, die weet dat ze een 2.nogiets 6 cilinder heeft omdat dat achterop staat
Ja echt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik geen idee van! Als de garage zegt ze zijn kaal dan zeg ik doe maar vervangen!
bedoelde nieuw/gebruiktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog niet, gaat niet lang meer duren. Had mn vorige set ook binnen een half jaar profielloos
ohquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:10 schreef Cue_ het volgende:
@Duim en Venco
JJH had verteld dat er niet gezoend was
Ooooooooh.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:10 schreef Cue_ het volgende:
@Duim en Venco
JJH had verteld dat er niet gezoend was
Oh zo. Nee nieuw is vet duurquote:
Nieuwe chinese bandjes kosten niet duurquote:
Geen pijl, wel afbeelding met auto en als ik het indruk, hoor ik iets schuiven en gaat het lichtje branden.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohwat een anticlimax
dat smaen met dat wakker worden in een ander bed en je bloemetje d8 ik...
nah ja verkeerd gedacht
klanten als jij zien we graag komenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik geen idee van! Als de garage zegt ze zijn kaal dan zeg ik doe maar vervangen!
misschien verschil in luchtcirculatie.. dat ie de lucht van buiten haalt of juist blijft circuleren...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen pijl, wel afbeelding met auto en als ik het indruk, hoor ik iets schuiven en gaat het lichtje branden.
Dan weet je nog niet wat ik rijdquote:
Die bedoelde ik inderdaad en lijkt me ook dat het die is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:14 schreef rival het volgende:
misschien verschil in luchtcirculatie.. dat ie de lucht van buiten haalt of juist blijft circuleren...
Don't know. Het zal iig indd. iets met de luchtcirculatie te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
misschien verschil in luchtcirculatie.. dat ie de lucht van buiten haalt of juist blijft circuleren...
Boeit niks, jou kunnen ze wijsmaken dat je nieuwe banden nodig hebt en dus ga je geld uitgevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan weet je nog niet wat ik rijd
Ah en wat is de functie dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad en lijkt me ook dat het die is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |