dan kunnen ze je niet op je eigen lompe olifantengedrag wijzenquote:
Zo vatte ik hem inderdaad ook op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:04 schreef Duimelot het volgende:
maar d8 dat ze jou 32 schatte en je dat raar vond dus had het verkeerd begrepen
Iets veiligs?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
weet ik veel dat vind ik gewoon
het heeft wat schattigs enzo
*knijpt wangetjes*quote:
Ik drink ook alleen cappuccinoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli naar koffieautomaat rent voor yuki
alsjeblieft een cappucino. (lijkt me de lekkerste, t is automatenkoffie, wat anders kan ik je ff niet aanbieden)
Schitterend antwoord 100 punten waardquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan kunnen ze je niet op je eigen lompe olifantengedrag wijzen
Stingmeneerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Boekenmeisje
Goed idee, zo ff koffie halen
mn hele huis zit er vol meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hier ook, ik dacht dat de muggen al met winterslaap waren, niet dus
Nee inderdaad, had er van de week ook 1. Net in slaap. Bzzzz....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
dank uquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Schitterend antwoord 100 punten waard
Die koffie van de kiosk is echt niet te zuipenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai!Starbucks koffie toevallig? Of gewoon van de kiosk?
Gewoon van de kiosk. Ik loop altijd via de tunnel dus ik vergeet steeds dat Starbucks er is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai!Starbucks koffie toevallig? Of gewoon van de kiosk?
De cappuccino is redelijk te doen. Koffie inderdaad niet, vaag laagje op altijd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die koffie van de kiosk is echt niet te zuipen
Na het zien van je foto kan ik enkel zeggen: Alright!!quote:
ja, precies dadt!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heb ik met techno, iedereen schat m veel jonger enzo maar ik zag echt wel zijn leeftijd erin, puur uiterlijk dan he, qua gedrag is dat bij mannen wat anders
maar d8 dat ze jou 32 schatte en je dat raar vond dus had het verkeerd begrepen
Geen last van. Gelukkig geen buren met vijvers.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Alright?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Na het zien van je foto kan ik enkel zeggen: Alright!!
ja hier ook nog merkte ik vannachtquote:
nee hoor was benieuwdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar zit dan ook wel weer wat in ja
ik dacht dat je me zat te sarren oid
ik heb wel een foto van m voor jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Alright?Aaah wilde terugkijken maar je hebt geen FoBo!
Echt lekker is ie inderdaad niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die koffie van de kiosk is echt niet te zuipen
Enkel op aanvraag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Alright?Aaah wilde terugkijken maar je hebt geen FoBo!
dat doen ze niet op het moment, wordt ook niet geprikt terwijl normaal altijd welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja hier ook nog merkte ik vannachtkutbeesten altijd. Dat ze prikken vink niet eens zo erg, maar dat gezoem rond je kop
quote:
Wat lees je? Ik heb de nieuwe Esther Verhoef liggen, ben zo benieuwd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah je hapt toch nog![]()
*gaat nu echt ff boek lezen*
Ik ben helemaal lekgeprikt vannachtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, had er van de week ook 1. Net in slaap. Bzzzz....Het is nog te warm voor de tijd van het jaar.
Te laat... ik ben er niet meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:17 schreef Tally het volgende:
Starbucks! Wil ik heen! Zal ik naar de stad gaan? Hmm...
ik had ze vorige week ook ja, kutbeesten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben helemaal lekgeprikt vannachtMaar gelukkig verdwijnen de muggenbulten al binnen een uur ofzo
Nero, de eenzame keizerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat lees je? Ik heb de nieuwe Esther Verhoef liggen, ben zo benieuwd.En ja, zoveel koffie gaat er in het echt nu ook doorheen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die kutnatuur ook altijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik had ze vorige week ook ja, kutbeesten.
gelukkig de afgelopen dagen niet.
stomme kutsloot achter mn huis. en kutpark.
Waarom?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nero, de eenzame keizer
en vraag maar niet waarom
Mja dan ben ik er niet.quote:
Redelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:17 schreef mahlah het volgende:
Bijna in Amsterdam Zuid. Iemand die daar vandaag in de buurt is?
Ik ben nog wel op zoek naar een cougarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mag ik jou erbij voor de afwisseling?
In dierenpark Emmen hebben ze er een paar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben nog wel op zoek naar een cougar
Laat me raden, je bent een Red Bull drinkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:25 schreef Feitosa het volgende:
Pfff, heb ook nog meer cafeine nodig.Maar geen koffie
Cola?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:25 schreef Feitosa het volgende:
Pfff, heb ook nog meer cafeine nodig.Maar geen koffie
Heerlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent een Red Bull drinker
Geen borstvoeding?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk
Over 6 maanden drink ik meteen een tree leeg
Ai. Niet over nagedachtquote:
Bahquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:28 schreef Tally het volgende:
Heerlijk
Over 6 maanden drink ik meteen een tree leeg
Your welcomequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ai. Niet over nagedacht
Na de borstvoeding dus
Wat heeft ze nou aan jouw welkom?quote:
Ik was echt te lui en te snel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:31 schreef STING het volgende:
[..]
Godtje. "Your welcome" !?
Dat had ik nou nooit achter je gezocht
Nee, alleen jij, gok ikquote:
Ja ja ja ja heb vandaag al een dip.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
En sommige houden dat zo een jaar vol. Dan is het een jaar en 6 maanden.
grapjasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die kutnatuur ook altijdwas er maar overal asfalt
Hmmm Post #221 en post #222.. Wie had welke?quote:
En het is écht te schandalig als je die moet opzoeken!quote:
Dat mot ik eg nie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Hier, en nu niet meer zeuren.
[ afbeelding ]
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
Hmmm Post #221 en post #222.. Wie had welke?![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben nog wel op zoek naar een cougar
Zullen we samen troost eten en dan synchroon kotsen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:35 schreef Godtje het volgende:
Taal les van Nouk. Het moet toch niet gekker worden.
Alsof de jostiband je kernfysica gaat uitleggen.![]()
Nu ben ik ook depri.
Augurken losquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geef dan maar aan mij
augurken
zonder slagroom aub
Dan maar weer zuipen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Het leek me een goed idee om de frustratie van me af te schrijven.
Leek, verleden tijd dus.
Nee drankloos weekend in het verschietquote:
laat eens lezen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Het leek me een goed idee om de frustratie van me af te schrijven.
Leek, verleden tijd dus.
Dat doe je toch niet boven de 30!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee drankloos weekend in het verschiet
R&P Dagboekwedstrijd. Ik moet ergens vandaag nog een stukje inleverenquote:
quote:
Ahquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
R&P Dagboekwedstrijd. Ik moet ergens vandaag nog een stukje inleveren
Ik wel. Moet echt wel weer opladen hoor, afgelopen iets te veel feestjes enz gehad en volgende week ook weer een reeks feestjes in het verschietquote:
Ik denk dat het antwoord ja gaat zijn. Mensen zijn gek op het leed van andere. Dan lijkt je eigen leven altijd leuker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Jij wil een inmiddels al 2 A4tjes lang verhaal over hoe crappy mijn moeder mij al mn hele leven heeft behandeld lezen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Jij wil een inmiddels al 2 A4tjes lang verhaal over hoe crappy mijn moeder mij al mn hele leven heeft behandeld lezen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat het antwoord ja gaat zijn. Mensen zijn gek op het leed van andere. Dan lijkt je eigen leven altijd leuker.
Is wel waar jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat het antwoord ja gaat zijn. Mensen zijn gek op het leed van andere. Dan lijkt je eigen leven altijd leuker.
Zal er ff over nadenken, ben sowieso pas bij mn prille jeugdquote:
Al zijn 2 A4tjes wel wat weinig om de vrijdag mee door te komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
Cola light.quote:
Ze is nog niet klaar!!!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Al zijn 2 A4tjes wel wat weinig om de vrijdag mee door te komen.
Ben ook nog lang niet klaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:
Ik voel me al snel weer goed en anders neem ik gewoon wat drank.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Gaat ze een beetje doorschrijven dan?quote:
Daar vraag je toch een beetje om door mij jonkie te noemenquote:
Ik heb geen zin om de vrijdag jankend door te brengen dus ik neem af en toe pauze enzquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat ze een beetje doorschrijven dan?
Gezien de interesse van alle mensen hier is het waarschijnlijk toch makkelijk om het gewoon te posten.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat ze een beetje doorschrijven dan?
Gezien de interesse van alle mensen hier is het waarschijnlijk toch makkelijk om het gewoon te posten.
Wat is wel een geschikte dag om jankend door te brengen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de vrijdag jankend door te brengen dus ik neem af en toe pauze enz
Je bent wel gestoord als je een tray red bull gaat leegdrinken. Dat spul is is een suikerbom.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]ik krijg er nu alleen pijn in mijn buik van.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen zin om de vrijdag jankend door te brengen dus ik neem af en toe pauze enz
Niks eigenlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat is wel een geschikte dag om jankend door te brengen?
Red Bull is er ook in light!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je bent wel gestoord als je een tray redd bull gaat leegdrinken. Dat spul is is een suikerbom.
En als dat gebeurd ga je schrijven?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks eigenlijk![]()
Maar gebeurd me te vaak de laatste tijd
Tyquote:
Dan maar gestoord.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je bent wel gestoord als je een tray red bull gaat leegdrinken. Dat spul is is een suikerbom.
Het is waar, van cola light krijg je een goddelijk lichaam.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso.Coca cola light break.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso.Coca cola light break.
Nee, half, ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als dat gebeurd ga je schrijven?
Helpt dat? En is dat alles wat je doet?
en dus ga je maar herinneringen oprakelen van hoe je moeder je vroeger niet goed behandeld heeft...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks eigenlijk![]()
Maar gebeurd me te vaak de laatste tijd
Geachte aanstaande diabeet..............quote:
Diabetes krijg je niet van teveel suikerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geachte aanstaande diabeet..............
Vroeger?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
en dus ga je maar herinneringen oprakelen van hoe je moeder je vroeger niet goed behandeld heeft...
en dat allemaal opschrijven....
ja dan ga je je wel beter voelen
het is ook beter om het in fases te posten. anders moet ik zoveel lezen in een keerquote:
scharrel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Daar vraag je toch een beetje om door mij jonkie te noemen![]()
je hebt liever dat ik je dan gewoon minnares noem.. of fuckbuddy ofzo... zeg het maar hoor
Wat valt er niet te snappen aan " ik mag niet teveel suiker" ?quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo parkeervergunning ook weer geregeld
Niet altijd, maar kan zeker wel een rol spelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Diabetes krijg je niet van teveel suiker
Buiten dat zijn al die kunstmatige zoetstoffen ook niet echt gezond.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Diabetes krijg je niet van teveel suiker
Ja klopt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger?
Jongen dat is nooit opgehouden. Ik heb er gewoon behoefte aan om haar te vertellen wat ze mij heeft aangedaan. Is toch logisch?
Heb je behoefte om dat te vertellen of heb je behoefte aan een response? We hebben die discussie hier al met een vaste poster gehad en daar bleek het hem vooral in de response te zitten. Alleen het hart luchten met een reactie waar hij niks mee kon bood geen oplossing.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger?
Jongen dat is nooit opgehouden. Ik heb er gewoon behoefte aan om haar te vertellen wat ze mij heeft aangedaan. Is toch logisch?
Hoezo? Ik denk niet dat je ze allemaal over één kam kan scheren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten dat zijn al die kunstmatige zoetstoffen ook niet echt gezond.
Ik moet ook eens naar een psych. Teveel impact op mn leven ditquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja klopt.
maar ik weet niet of je er vrolijker van gaat worden.
ik heb ook wel eens van zulke verhalen moeten schrijven maar die ging ik daarna met de psych bespreken en dan is het wat minder erg, kan je er minder in blijven hangen enzo
Roken ook niet!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten dat zijn al die kunstmatige zoetstoffen ook niet echt gezond.
Alleen als je al te weinig insuline aanmaakt, als je lichaam gewoon goed functioneert heb je nergens last van..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Niet altijd, maar kan zeker wel een rol spelen.
dan stop je toch met contact.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger?
Ik heb nog wel een sofa staan hoor. Of is dat niet hetzelfdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet ook eens naar een psych. Teveel impact op mn leven dit
Ik weet nu al dat als ik al een response krijg die toch niet bevredigend zal zijn. In haar ogen was zij namelijk wel bijna een perfecte moeder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je behoefte om dat te vertellen of heb je behoefte aan een response? We hebben die discussie hier al met een vaste poster gehad en daar bleek het hem vooral in de response te zitten. Alleen het hart luchten met een reactie waar hij niks mee kon bood geen oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |