dan kunnen ze je niet op je eigen lompe olifantengedrag wijzenquote:
Zo vatte ik hem inderdaad ook op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:04 schreef Duimelot het volgende:
maar d8 dat ze jou 32 schatte en je dat raar vond dus had het verkeerd begrepen
Iets veiligs?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
weet ik veel dat vind ik gewoon
het heeft wat schattigs enzo
*knijpt wangetjes*quote:
Ik drink ook alleen cappuccinoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli naar koffieautomaat rent voor yuki
alsjeblieft een cappucino. (lijkt me de lekkerste, t is automatenkoffie, wat anders kan ik je ff niet aanbieden)
Schitterend antwoord 100 punten waardquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan kunnen ze je niet op je eigen lompe olifantengedrag wijzen
Stingmeneerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Boekenmeisje
Goed idee, zo ff koffie halen
mn hele huis zit er vol meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hier ook, ik dacht dat de muggen al met winterslaap waren, niet dus
Nee inderdaad, had er van de week ook 1. Net in slaap. Bzzzz....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
dank uquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Schitterend antwoord 100 punten waard
Die koffie van de kiosk is echt niet te zuipenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai!Starbucks koffie toevallig? Of gewoon van de kiosk?
Gewoon van de kiosk. Ik loop altijd via de tunnel dus ik vergeet steeds dat Starbucks er is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai!Starbucks koffie toevallig? Of gewoon van de kiosk?
De cappuccino is redelijk te doen. Koffie inderdaad niet, vaag laagje op altijd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die koffie van de kiosk is echt niet te zuipen
Na het zien van je foto kan ik enkel zeggen: Alright!!quote:
ja, precies dadt!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heb ik met techno, iedereen schat m veel jonger enzo maar ik zag echt wel zijn leeftijd erin, puur uiterlijk dan he, qua gedrag is dat bij mannen wat anders
maar d8 dat ze jou 32 schatte en je dat raar vond dus had het verkeerd begrepen
Geen last van. Gelukkig geen buren met vijvers.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |