10 jaar. dat wist je al schatquote:
mja, of je nou alleen maar geniet van het leven als je afentoe dronken wordt betwijfel ik eigenlijk ook....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd dat ik het prima naar mn zin had gehad en dat ik binnenkort weer los ga. En dat hij met zn 21 jaar nog wel wat kan leren van mij.
Ik zie wel wat overeenkomsten, maar genoeg verschillen om nee te kunnen zeggen.quote:
Misschien?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:55 schreef STING het volgende:
Ok, ok, misschien als je nog geil genoeg bent voor een tweede of derde ronde
Och nee ik geniet van veel meer dingen hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
10 jaar. dat wist je al schat
[..]
mja, of je nou alleen maar geniet van het leven als je afentoe dronken wordt betwijfel ik eigenlijk ook....
maar idd iemands leeftijd niet geloven omdat diegene dronken was is wel weer erg onzinnig
jammer, ik vind die nerdjes wel jummiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:57 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik zie wel wat overeenkomsten, maar genoeg verschillen om nee te kunnen zeggen.
hij kan toch gewoon een bril opzettenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jammer, ik vind die nerdjes wel jummie
een boek, dat is een goeiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ja! Misschien wil je daarna nog een goed boek lezen ofzo
Jij kent nouk nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ja! Misschien wil je daarna nog een goed boek lezen ofzo
dan mist nog een beetje dat slungelige onbeholpen enzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
hij kan toch gewoon een bril opzetten
ik ben 35.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kweenie meer hoe oud je bent en waarom kan 32 niet?
En bedanktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
Je bent uit 74!![]()
Wat een slappe zak ben je dan.
Ik heb al een bril! Alleen heb ik die 25% van de tijd opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
hij kan toch gewoon een bril opzetten
daar zit dan ook wel weer wat in jaquote:
dat heb ik met techno, iedereen schat m veel jonger enzo maar ik zag echt wel zijn leeftijd erin, puur uiterlijk dan he, qua gedrag is dat bij mannen wat andersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben 35.is 45 en hij ziet er echt niet uit als 32. Qua uitstraling en lichaam en manier van doen wel, maar je ziet aan zn gezicht echt wel dat ie zo ergens bij de 40 in de buurt zit. Maargoed, ik geloof dat ik de enige ben die dat ziet hoor, want de meeste mensen schatten hem veel jonger. denk dat ik hem van te dichtbij zie zodat rimpeltjes meer opvallen
Wat is daar zo aantrekkelijk aan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan mist nog een beetje dat slungelige onbeholpen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |