dan kunnen ze je niet op je eigen lompe olifantengedrag wijzenquote:
Zo vatte ik hem inderdaad ook op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:04 schreef Duimelot het volgende:
maar d8 dat ze jou 32 schatte en je dat raar vond dus had het verkeerd begrepen
Iets veiligs?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
weet ik veel dat vind ik gewoon
het heeft wat schattigs enzo
*knijpt wangetjes*quote:
Ik drink ook alleen cappuccinoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli naar koffieautomaat rent voor yuki
alsjeblieft een cappucino. (lijkt me de lekkerste, t is automatenkoffie, wat anders kan ik je ff niet aanbieden)
Schitterend antwoord 100 punten waardquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan kunnen ze je niet op je eigen lompe olifantengedrag wijzen
Stingmeneerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Boekenmeisje
Goed idee, zo ff koffie halen
mn hele huis zit er vol meequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hier ook, ik dacht dat de muggen al met winterslaap waren, niet dus
Nee inderdaad, had er van de week ook 1. Net in slaap. Bzzzz....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
dank uquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Schitterend antwoord 100 punten waard
Die koffie van de kiosk is echt niet te zuipenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai!Starbucks koffie toevallig? Of gewoon van de kiosk?
Gewoon van de kiosk. Ik loop altijd via de tunnel dus ik vergeet steeds dat Starbucks er is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai!Starbucks koffie toevallig? Of gewoon van de kiosk?
De cappuccino is redelijk te doen. Koffie inderdaad niet, vaag laagje op altijd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die koffie van de kiosk is echt niet te zuipen
Na het zien van je foto kan ik enkel zeggen: Alright!!quote:
ja, precies dadt!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heb ik met techno, iedereen schat m veel jonger enzo maar ik zag echt wel zijn leeftijd erin, puur uiterlijk dan he, qua gedrag is dat bij mannen wat anders
maar d8 dat ze jou 32 schatte en je dat raar vond dus had het verkeerd begrepen
Geen last van. Gelukkig geen buren met vijvers.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Alright?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Na het zien van je foto kan ik enkel zeggen: Alright!!
ja hier ook nog merkte ik vannachtquote:
nee hoor was benieuwdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar zit dan ook wel weer wat in ja
ik dacht dat je me zat te sarren oid
ik heb wel een foto van m voor jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Alright?Aaah wilde terugkijken maar je hebt geen FoBo!
Echt lekker is ie inderdaad niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die koffie van de kiosk is echt niet te zuipen
Enkel op aanvraag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Alright?Aaah wilde terugkijken maar je hebt geen FoBo!
dat doen ze niet op het moment, wordt ook niet geprikt terwijl normaal altijd welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja hier ook nog merkte ik vannachtkutbeesten altijd. Dat ze prikken vink niet eens zo erg, maar dat gezoem rond je kop
quote:
Wat lees je? Ik heb de nieuwe Esther Verhoef liggen, ben zo benieuwd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah je hapt toch nog![]()
*gaat nu echt ff boek lezen*
Ik ben helemaal lekgeprikt vannachtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, had er van de week ook 1. Net in slaap. Bzzzz....Het is nog te warm voor de tijd van het jaar.
Te laat... ik ben er niet meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:17 schreef Tally het volgende:
Starbucks! Wil ik heen! Zal ik naar de stad gaan? Hmm...
ik had ze vorige week ook ja, kutbeesten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben helemaal lekgeprikt vannachtMaar gelukkig verdwijnen de muggenbulten al binnen een uur ofzo
Nero, de eenzame keizerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat lees je? Ik heb de nieuwe Esther Verhoef liggen, ben zo benieuwd.En ja, zoveel koffie gaat er in het echt nu ook doorheen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die kutnatuur ook altijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik had ze vorige week ook ja, kutbeesten.
gelukkig de afgelopen dagen niet.
stomme kutsloot achter mn huis. en kutpark.
Waarom?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nero, de eenzame keizer
en vraag maar niet waarom
Mja dan ben ik er niet.quote:
Redelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:17 schreef mahlah het volgende:
Bijna in Amsterdam Zuid. Iemand die daar vandaag in de buurt is?
Ik ben nog wel op zoek naar een cougarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mag ik jou erbij voor de afwisseling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |