Alright?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Na het zien van je foto kan ik enkel zeggen: Alright!!
ja hier ook nog merkte ik vannachtquote:
nee hoor was benieuwdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar zit dan ook wel weer wat in ja
ik dacht dat je me zat te sarren oid
ik heb wel een foto van m voor jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Alright?Aaah wilde terugkijken maar je hebt geen FoBo!
Echt lekker is ie inderdaad niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die koffie van de kiosk is echt niet te zuipen
Enkel op aanvraag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Alright?Aaah wilde terugkijken maar je hebt geen FoBo!
dat doen ze niet op het moment, wordt ook niet geprikt terwijl normaal altijd welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja hier ook nog merkte ik vannachtkutbeesten altijd. Dat ze prikken vink niet eens zo erg, maar dat gezoem rond je kop
quote:
Wat lees je? Ik heb de nieuwe Esther Verhoef liggen, ben zo benieuwd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah je hapt toch nog![]()
*gaat nu echt ff boek lezen*
Ik ben helemaal lekgeprikt vannachtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, had er van de week ook 1. Net in slaap. Bzzzz....Het is nog te warm voor de tijd van het jaar.
Te laat... ik ben er niet meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:17 schreef Tally het volgende:
Starbucks! Wil ik heen! Zal ik naar de stad gaan? Hmm...
ik had ze vorige week ook ja, kutbeesten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben helemaal lekgeprikt vannachtMaar gelukkig verdwijnen de muggenbulten al binnen een uur ofzo
Nero, de eenzame keizerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat lees je? Ik heb de nieuwe Esther Verhoef liggen, ben zo benieuwd.En ja, zoveel koffie gaat er in het echt nu ook doorheen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die kutnatuur ook altijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik had ze vorige week ook ja, kutbeesten.
gelukkig de afgelopen dagen niet.
stomme kutsloot achter mn huis. en kutpark.
Waarom?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nero, de eenzame keizer
en vraag maar niet waarom
Mja dan ben ik er niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |