Is wel waar jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat het antwoord ja gaat zijn. Mensen zijn gek op het leed van andere. Dan lijkt je eigen leven altijd leuker.
Zal er ff over nadenken, ben sowieso pas bij mn prille jeugdquote:
Al zijn 2 A4tjes wel wat weinig om de vrijdag mee door te komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat het antwoord ja gaat zijn. Mensen zijn gek op het leed van andere. Dan lijkt je eigen leven altijd leuker.
Cola light.quote:
Ze is nog niet klaar!!!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Al zijn 2 A4tjes wel wat weinig om de vrijdag mee door te komen.
Ben ook nog lang niet klaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:
Ik voel me al snel weer goed en anders neem ik gewoon wat drank.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Gaat ze een beetje doorschrijven dan?quote:
Daar vraag je toch een beetje om door mij jonkie te noemenquote:
Ik heb geen zin om de vrijdag jankend door te brengen dus ik neem af en toe pauze enzquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat ze een beetje doorschrijven dan?
Gezien de interesse van alle mensen hier is het waarschijnlijk toch makkelijk om het gewoon te posten.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat ze een beetje doorschrijven dan?
Gezien de interesse van alle mensen hier is het waarschijnlijk toch makkelijk om het gewoon te posten.
Wat is wel een geschikte dag om jankend door te brengen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de vrijdag jankend door te brengen dus ik neem af en toe pauze enz
Je bent wel gestoord als je een tray red bull gaat leegdrinken. Dat spul is is een suikerbom.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]ik krijg er nu alleen pijn in mijn buik van.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen zin om de vrijdag jankend door te brengen dus ik neem af en toe pauze enz
Niks eigenlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat is wel een geschikte dag om jankend door te brengen?
Red Bull is er ook in light!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je bent wel gestoord als je een tray redd bull gaat leegdrinken. Dat spul is is een suikerbom.
En als dat gebeurd ga je schrijven?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks eigenlijk![]()
Maar gebeurd me te vaak de laatste tijd
Tyquote:
Dan maar gestoord.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je bent wel gestoord als je een tray red bull gaat leegdrinken. Dat spul is is een suikerbom.
Het is waar, van cola light krijg je een goddelijk lichaam.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso.Coca cola light break.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso.Coca cola light break.
Nee, half, ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als dat gebeurd ga je schrijven?
Helpt dat? En is dat alles wat je doet?
en dus ga je maar herinneringen oprakelen van hoe je moeder je vroeger niet goed behandeld heeft...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks eigenlijk![]()
Maar gebeurd me te vaak de laatste tijd
Geachte aanstaande diabeet..............quote:
Diabetes krijg je niet van teveel suikerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geachte aanstaande diabeet..............
Vroeger?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
en dus ga je maar herinneringen oprakelen van hoe je moeder je vroeger niet goed behandeld heeft...
en dat allemaal opschrijven....
ja dan ga je je wel beter voelen
het is ook beter om het in fases te posten. anders moet ik zoveel lezen in een keerquote:
scharrel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Daar vraag je toch een beetje om door mij jonkie te noemen![]()
je hebt liever dat ik je dan gewoon minnares noem.. of fuckbuddy ofzo... zeg het maar hoor
Wat valt er niet te snappen aan " ik mag niet teveel suiker" ?quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo parkeervergunning ook weer geregeld
Niet altijd, maar kan zeker wel een rol spelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Diabetes krijg je niet van teveel suiker
Buiten dat zijn al die kunstmatige zoetstoffen ook niet echt gezond.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Diabetes krijg je niet van teveel suiker
Ja klopt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger?
Jongen dat is nooit opgehouden. Ik heb er gewoon behoefte aan om haar te vertellen wat ze mij heeft aangedaan. Is toch logisch?
Heb je behoefte om dat te vertellen of heb je behoefte aan een response? We hebben die discussie hier al met een vaste poster gehad en daar bleek het hem vooral in de response te zitten. Alleen het hart luchten met een reactie waar hij niks mee kon bood geen oplossing.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger?
Jongen dat is nooit opgehouden. Ik heb er gewoon behoefte aan om haar te vertellen wat ze mij heeft aangedaan. Is toch logisch?
Hoezo? Ik denk niet dat je ze allemaal over één kam kan scheren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten dat zijn al die kunstmatige zoetstoffen ook niet echt gezond.
Ik moet ook eens naar een psych. Teveel impact op mn leven ditquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja klopt.
maar ik weet niet of je er vrolijker van gaat worden.
ik heb ook wel eens van zulke verhalen moeten schrijven maar die ging ik daarna met de psych bespreken en dan is het wat minder erg, kan je er minder in blijven hangen enzo
Roken ook niet!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten dat zijn al die kunstmatige zoetstoffen ook niet echt gezond.
Alleen als je al te weinig insuline aanmaakt, als je lichaam gewoon goed functioneert heb je nergens last van..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Niet altijd, maar kan zeker wel een rol spelen.
dan stop je toch met contact.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger?
Ik heb nog wel een sofa staan hoor. Of is dat niet hetzelfdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet ook eens naar een psych. Teveel impact op mn leven dit
Ik weet nu al dat als ik al een response krijg die toch niet bevredigend zal zijn. In haar ogen was zij namelijk wel bijna een perfecte moeder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je behoefte om dat te vertellen of heb je behoefte aan een response? We hebben die discussie hier al met een vaste poster gehad en daar bleek het hem vooral in de response te zitten. Alleen het hart luchten met een reactie waar hij niks mee kon bood geen oplossing.
regelen dan!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet ook eens naar een psych. Teveel impact op mn leven dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |