Meer emotie en minder concentratiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:23 schreef Ruben-24 het volgende:
Ik heb een stukje commentaar ingesproken bij een F1 fragment. Ben zelf student journalistiek, vroeg me af wat jullie er van vinden? Sta open voor kritiek
http://rtlgp-lg.lukkien.com/inzendingen/2/
Nederlandse bedrijven hoeven niet zo nodig een Nederlandse coureur te sponsoren. Zie Williams, die hebben toch een aantal Nederlandse bedrijven als sponsor (Philips, Randstad, McGregor).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
En dat is dus het probleem, het Nederlandse bedrijfsleven is nauwelijks op de hoogte van de autosport. Behalve ING dan, maar ja die hadden pech.
Giedo hoeft niet onder te doen voor rijders als Kobayashi/Petrov/Heidfeld/Glock denk ik. Hij heeft dit jaar in de GP2 erg veel pech gehad en zijn rijstyle past denk ik ook beter bij een f1 auto dan een Gp2.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Sauber en Mercedes zijn inprincipe ook nieuwe teams, maar denk je echt dat Giedo een carriere in de F1 gaat krijgen? Ik denk dat we moeten wachten op Nick de Vries en Max Verstappen, die zie ik wel meer bereiken dan een rode lantaarn team.
Williams heeft in McGregor dezelfde partner als Giedo. Dus misschien levert dat nog wat op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:16 schreef M.Melandri het volgende:
Nou dat valt wel mee, Albers en Doornbos zijn toch met behoorlijk veel sponsorgeld in de f1 gekomen en Randstad en Philips zijn natuurlijk sponsor van Williams.
Betreft vd Garde is het te hopen dat hij een racestoeltje weet te bemachtigen naast een ervaren teamgenoot als Glock of Kovalainen, weet hij deze te verslaan dan opent dat wellicht deuren naar betere teams. Qua sponsorship heeft hij wellicht nog wat financiele steun achter de hand van zijn schoonvader Marcel Boekhoorn.
Klopt, maar ik denk dat het publiek zich meer verbonden zou voelen met Nederlandse coureurs dan met willekeurige teams. Als ze kunnen adverteren met vd Garde op de tv bijvoorbeeld. Ik denk dat de gemiddelde Nederlander eerder warmloopt voor zo'n Nederlandse jongen dan voor Williams.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nederlandse bedrijven hoeven niet zo nodig een Nederlandse coureur te sponsoren. Zie Williams, die hebben toch een aantal Nederlandse bedrijven als sponsor (Philips, Randstad, McGregor).
Komend jaar zal Williams wel gewoon doorgaan met Hulkenberg en Barri. Testcoureur heeft weinig zin met de huidige regels.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Williams heeft in McGregor dezelfde partner als Giedo. Dus misschien levert dat nog wat op.
Klopt, maar de bedrijven richten zich blijkbaar liever op een breder publiek dan alleen Nederland. En dan heb je misschien wel meer aan bijvoorbeeld een Braziliaan als coureur. Is toch een grote opkomende markt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat het publiek zich meer verbonden zou voelen met Nederlandse coureurs dan met willekeurige teams. Als ze kunnen adverteren met vd Garde op de tv bijvoorbeeld. Ik denk dat de gemiddelde Nederlander eerder warmloopt voor zo'n Nederlandse jongen dan voor Williams.
Voor Randstad en Philips gaat het natuurlijk voornamelijk om de wereldwijde exposure, dan maakt het niet zoveel uit wie er in de auto zit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat het publiek zich meer verbonden zou voelen met Nederlandse coureurs dan met willekeurige teams. Als ze kunnen adverteren met vd Garde op de tv bijvoorbeeld. Ik denk dat de gemiddelde Nederlander eerder warmloopt voor zo'n Nederlandse jongen dan voor Williams.
Giedo heeft al zo'n anderhalf jaar gehad in de F1, weliswaar als testcoureur (Midland, Spyker, Super Aguri).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:17 schreef Stiggie het volgende:
Giedo neemt gewoon een zak geld mee maar ik vind hem geen bijzondere coureur. Ik geef hem 1/2 jaar in de f1.
Dat waren niet per se mijn woorden, maar het kan verkeren (of: vriezen of dooien, zo je wilquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Sauber en Mercedes zijn inprincipe ook nieuwe teams, maar denk je echt dat Giedo een carriere in de F1 gaat krijgen?
Je weet ook dat er geen topteams bestaan zonder middenmoters en achterhoedeteams?quote:Ik denk dat we moeten wachten op Nick de Vries en Max Verstappen, die zie ik wel meer bereiken dan een rode lantaarn team.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:53 schreef Sally het volgende:
Wat dacht je van: 'een F1-team zoekt soms ook een duidelijke tweede coureur'?Ik ben al blij dat er iig nog 3 nieuwe teams zijn overgebleven dit seizoen, er was nog een 4e. Het levert zoveel meer spektakel op de baan op, meer wagens op een circuit.SPOILER: rest van de post ->Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Waarom geen kwalificatie? Beetje regen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:43 schreef Fir3fly het volgende:
Lijkt erop dat we geen kwalificatie krijgen als het zo blijft.
Hoe starten we dan, WK-stand?
Beetje? Het hele circuit staat onder water.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:47 schreef Libris het volgende:
[..]
Waarom geen kwalificatie? Beetje regen?
Tijdens de kwalificatie is het waarschijnlijk wat beter volgens STR.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beetje? Het hele circuit staat onder water.
Was dat in 2004 ook niet het geval?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ze hebben het er over dat ze zondagochtend gaan kwalificeren geloof ik.
En meldt vervolgens dat het onmogelijk is om te rijdenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja. Hamilton gaat overigens gewoon de baan op
In het rechte spoor blijven is al een hele opgavequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En meldt vervolgens dat het onmogelijk is om te rijden.
Maar daar sta ik niet voor op om 6:45quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:47 schreef Tarado het volgende:
ToroRossoSpy Toro Rosso
15 mins before qualifying: raining cats and dogs. Reckon session will be delayed/cancelled. Hard rain expected til 5pm.
MikeGascoyne Mike Gascoyne
Start delayed by 30 mins
Het wordt misschien zelfs uitgesteld naar morgenochtend (Japanse tijd)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar daar sta ik niet voor op om 6:45
Button pole position, Hamilton 2de, Schumacher 3de... ze gaan gewoon op nummer op de startpositie gezet worden... een F1 auto kan weer eens niet op een natte baan rijdenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt misschien zelfs uitgesteld naar morgenochtend (Japanse tijd)
Net als in 2004quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt misschien zelfs uitgesteld naar morgenochtend (Japanse tijd)
ik ken het probleemquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:04 schreef Atreidez het volgende:
Wat een deceptieZit nu al aan de koffie, dus slapen zit er ff niet meer in ...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bij Red Bull hebben ze al een bootje gemaakt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |