En meldt vervolgens dat het onmogelijk is om te rijdenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja. Hamilton gaat overigens gewoon de baan op
In het rechte spoor blijven is al een hele opgavequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En meldt vervolgens dat het onmogelijk is om te rijden.
Maar daar sta ik niet voor op om 6:45quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:47 schreef Tarado het volgende:
ToroRossoSpy Toro Rosso
15 mins before qualifying: raining cats and dogs. Reckon session will be delayed/cancelled. Hard rain expected til 5pm.
MikeGascoyne Mike Gascoyne
Start delayed by 30 mins
Het wordt misschien zelfs uitgesteld naar morgenochtend (Japanse tijd)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar daar sta ik niet voor op om 6:45
Button pole position, Hamilton 2de, Schumacher 3de... ze gaan gewoon op nummer op de startpositie gezet worden... een F1 auto kan weer eens niet op een natte baan rijdenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt misschien zelfs uitgesteld naar morgenochtend (Japanse tijd)
Net als in 2004quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt misschien zelfs uitgesteld naar morgenochtend (Japanse tijd)
ik ken het probleemquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:04 schreef Atreidez het volgende:
Wat een deceptieZit nu al aan de koffie, dus slapen zit er ff niet meer in ...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bij Red Bull hebben ze al een bootje gemaakt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |