Gelukkig heb ik jou nog.quote:
Niet op Hyves, dus vriendjes zijn we nietquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef mahlah het volgende:
Ik ben zo moe en slaperig ... mn hoofd doet er pijn van om wakker te blijven
in de jungle is het primaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is veel
Hoe is het in de jungle bij jou daar?
Wel minstens verkracht en beroofd toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in de jungle is het primagisteren met n vriendin zelfs n rondje gelopen snachts, en we leven nog, dus het is al iets minder eng
Mjah, eentje die ik al ruim 17 jaar ken, de rest recenter.. En als ik de mensen tel die ik dat gezegd heb.. komen er 5 of 6 bij..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er 2 die ik ten alle tijde kan bellen en die er altijd voor me zijn.. En ik er ook voor hun
twee keerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel minstens verkracht en beroofd toch?
de een ken ik al 16 jaar, de ander 8quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, eentje die ik al ruim 17 jaar ken, de rest recenter.. En als ik de mensen tel die ik dat gezegd heb.. komen er 5 of 6 bij..
Leg een dekentje over haar heen! Dan waait het terug. Dat zal dr leren!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken laat stinkwindjes.. Ik weet niet of ik er blij mee ben dat ze op schoot is komen liggen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef mahlah het volgende:
Ik ben zo moe en slaperig ... mn hoofd doet er pijn van om wakker te blijven
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb jou op hyves, wij zijn vriendjes.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Leg een dekentje over haar heen! Dan waait het terug. Dat zal dr leren!![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef L-E het volgende:
Tien 'hele goede vrienden'.. waar haal je de tijd vandaan?
ze kan er niks aan doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Leg een dekentje over haar heen! Dan waait het terug. Dat zal dr leren!![]()
Dat is mijn hondje die ik nooit meer zie. Laten we er grapjes over maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij en Socios, wat schattig.
Echte vrienden hoef je niet vaak te zien,maar als je ze dan ziet is het altijd goed,in wat voor omstandigheid dan ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks met oppervlakkig contact, maar mn echte vrienden vind ik wel belangrijk. ookal zie ik ze niet altijd even vaak.
mensen schrijven vrienden/partner nogal snel af om iets (relatief) kleins. of dat nou vriendschap of relatie is maakt niet zo uit, zie het vaak om me heen en lees het hier ook vrij vaak eigenlijk.
me 2, als dat terug waait ziet ze niets meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze kan er niks aan doenik hoop alleen dat ze geen diarree meer heeft
nja, dan zit ik gelijk onder.. Dat trekt me niet zoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
me 2, als dat terug waait ziet ze niets meer.
Hoe haal je het in je hoofd om je tussen de mensen te begevenquote:
Radiohead!quote:
Het was zo engquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je hoofd om je tussen de mensen te begeven
Trouwen?quote:
quote:
Dit wel?quote:
hey Yipquote:
Hey Joequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey Joe1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is bij lange na niet genoeg
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Wat ben je dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:heb ik potloden gekocht.. Ben ik een puntenslijper vergeten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey JoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
Zelfs ik ga deze niet inkoppenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:heb ik potloden gekocht.. Ben ik een puntenslijper vergeten
Ik denk, ik maak m zelf maar een keer af voor Yip of Techno het doetquote:
Op mn werk zei ik,het was zo mistig dat ik maar ben komen lopenquote:
domquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Op mn werk zei ik,het was zo mistig dat ik maar ben komen lopen
ik weet dat er anders beweerd wordt, maar er zitten echt geen mesjes inquote:
Toen lachten ze je uit?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Op mn werk zei ik,het was zo mistig dat ik maar ben komen lopen
Oeh...It's getting better and betterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet dat er anders beweerd wordt, maar er zitten echt geen mesjes in
nopequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Al wat meer gehoord over een baantje ?
quote:
Balenquote:
wel tandenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oeh...It's getting better and better
Omdat je zo lekker nat was geworden van de mistdruppeltjes?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee ze vroegen of ze mij aan mochten raken
Als jij je messen kan slijpen moeten potloden geen probleem meer vormen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:heb ik potloden gekocht.. Ben ik een puntenslijper vergeten
zit nog te wachten op uitslag van gesprek 3 en heb de 18e gesprek 4. in Groesbeek. dat dan wel weer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
BalenNog wel gesprekken in de planning,of happen ze ff niet meer ?
slaap lekkerquote:
slaap lekkerquote:
daar heb ik een speciaal ding voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als jij je messen kan slijpen moeten potloden geen probleem meer vormen.
quote:
Oh dat was hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat je zo lekker nat was geworden van de mistdruppeltjes?
Ik heb nooit last van een ochtendhumeurquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oh dat was hetIk dacht dat het om mijn sprankelende ochtendhumeur ging
Ik ook niet...maar de rest welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van een ochtendhumeur
Mijn broertje bijv ook nooit maar die komt dan ook niet voor het middaguur zijn bed uit. In zijn ideale wereld dan, doordeweeks zal ie wel moeten om te werkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet als ik vroeg op moet staan voor 't werk eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mijn broertje bijv ook nooit maar die komt dan ook niet voor het middaguur zijn bed uit. In zijn ideale wereld dan, doordeweeks zal ie wel moeten om te werken
Ligt er bij mij heel erg aan hoe ik wakker wordtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
onmogelijkquote:
Dan is er altijd hoop,en dat is beter als niksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zit nog te wachten op uitslag van gesprek 3 en heb de 18e gesprek 4. in Groesbeek. dat dan wel weer.
tuurlijk..ik ben de verbeterde variantquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zit nog te wachten op uitslag van gesprek 3 en heb de 18e gesprek 4. in Groesbeek. dat dan wel weer.
T2 modelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk..ik ben de verbeterde variant
De Z2 eigenlijk..quote:
iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oh nooit gevraagd hoe je gesprek ging..
Heuj, je zou toch op de trein stappen en zulks?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oh nooit gevraagd hoe je gesprek ging..
Waar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Master-Mind het volgende:
OK wil wel graag bewijs dat ik een cloon ben loop te trollen of dat ik een ex ben i.v.m. zelfde ip adres?
Watvoor wizzkid is hier de moderator
Leuk om vals beschuldigd te worden want check me ip maar want heb upc woon in de rivierenbuurt Amsterdam zuid,dus check maar als je wil.Maar goed jullie schijnen het allemaal beter te weten. jullie zullen zien dat jullie verkeerd zitten.Master-Mind for life.
een klein beetje misschien, maar LP's doen het ook weer goedquote:
10 voor 12 en geenquote:
Hoe ging je gesprek lieverd?quote:
en en en en ???quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een klein beetje misschien, maar LP's doen het ook weer goed
nu hoeft het niet meerquote:
Ja eh, als ik seks met een zeikwijf wil, blijf ik wel masturberen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj, je zou toch op de trein stappen en zulks?
Kom op Angel vertel!! Desnoods leggen we geld bij.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, als ik seks met een zeikwijf wil, blijf ik wel masturberen.
Ik moet morgen om 7 opquote:
we?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kom op Angel vertel!! Desnoods leggen we geld bij.
quote:
Zo erg was dat ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, als ik seks met een zeikwijf wil, blijf ik wel masturberen.
Hm, geen vuurwerk, jammerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig. Genoeg gespreksstof. Weinig stiltes. Hoop raakvlakken. Zou moeten klikken. Deed t dat ook? I dont know. Niet gezoend trouwens. Vorige keer dus wel. Maar dat was zo aangeschoten na het stappen mee naar huis genomen en zo. Dit was.... anders.
Was t leuk? Ja
Zou je nog eens? Ja
Was t wham bam vonk? Nee
Kwam een vriendin van me tegen daar, toen ik naar de wc ging.
"Wie is dat bij je? Je date? Hij is knap man!" Jah. Klopt wel ja.
Dus. I don;t know. We zullen zien.
voor een stalkster ben je niet bepaald attent, ga eerst maar eens beter je best doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
maar Joe, ik kon er niets aan doen! Ik was verblind door jouw aanblik en het altaar vraagt veel onderhoud enzo
Masturberen? Nee idd.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
voor een stalkster ben je niet bepaald attent, ga eerst maar eens beter je best doen
get your priorities straight woman!tssk
Mja. Het was dus geen total disaster. maar het was ook geen big hit, ondanks dat we elkaar genoeg te melden hadden.quote:
Ik bedoelde dat ik niet zo'n zeikerd wasquote:
Jofunu-kun werd vanmiddag beschuldigd door de dames dat ik hetzelfd ip adres zou hebben als een ex?Dat heldere licht mag mijn ip adres best checken woon in de rivierenbuurt Amsterdam 020 aan de amstelkade.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj, je zou toch op de trein stappen en zulks?
je hebt een toffe avond gehad dus,misschien komt die wham bam nogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig. Genoeg gespreksstof. Weinig stiltes. Hoop raakvlakken. Zou moeten klikken. Deed t dat ook? I dont know. Niet gezoend trouwens. Vorige keer dus wel. Maar dat was zo aangeschoten na het stappen mee naar huis genomen en zo. Dit was.... anders.
Was t leuk? Ja
Zou je nog eens? Ja
Was t wham bam vonk? Nee
Kwam een vriendin van me tegen daar, toen ik naar de wc ging.
"Wie is dat bij je? Je date? Hij is knap man!" Jah. Klopt wel ja.
Dus. I don;t know. We zullen zien.
jij denkt dat ik Bert Visscher niet herken?quote:
Wie z'n ex? Ik snap er de ballen vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Jofunu-kun werd vanmiddag beschuldigd door de dames dat ik hetzelfd ip adres zou hebben als een ex?Dat heldere licht mag mijn ip adres best checken woon in de rivierenbuurt Amsterdam 020 aan de amstelkade.
Maar dat kan nog komen he, het hoeft niet altijd meteen fireworks te zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Het was dus geen total disaster. maar het was ook geen big hit, ondanks dat we elkaar genoeg te melden hadden.
Wie is die Christine Leduc in je fobo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Jofunu-kun werd vanmiddag beschuldigd door de dames dat ik hetzelfd ip adres zou hebben als een ex?Dat heldere licht mag mijn ip adres best checken woon in de rivierenbuurt Amsterdam 020 aan de amstelkade.
Kan. maar het is een tare volgorde. De avond van het leren kennen was het super spontaan ineens WHAM. En zoenen. En mee naar huis. En meer zoenen. En dit was........ het leren kennen na het zoenen. Zonder zoenen. En zonder wham spontaan. Dus het leek meer dat dit date 1 was en dat eerste date 2 of zoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
je hebt een toffe avond gehad dus,misschien komt die wham bam nog
ignorequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie z'n ex? Ik snap er de ballen van
Mijn welgemeende excusesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jij denkt dat ik Bert Visscher niet herken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Ja dat niet zoenen is wel weer jammer...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan. maar het is een tare volgorde. De avond van het leren kennen was het super spontaan ineens WHAM. En zoenen. En mee naar huis. En meer zoenen. En dit was........ het leren kennen na het zoenen. Zonder zoenen. En zonder wham spontaan. Dus het leek meer dat dit date 1 was en dat eerste date 2 of zo
Nee klopt, maar zoals ik in de post hierboven zeg.... dat was de eerste ontmoeting wel iets meer. maar goed, dat was al stappende, en beide aangeschoten, aan het eind vd avond. Dat ging ook ineens HEEL snel.... en dat voelt dit ineens als... stilstand? Achteruitgang misschien zelfs,.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat kan nog komen he, het hoeft niet altijd meteen fireworks te zijn.
Dan gaat date 3 vlammenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan. maar het is een tare volgorde. De avond van het leren kennen was het super spontaan ineens WHAM. En zoenen. En mee naar huis. En meer zoenen. En dit was........ het leren kennen na het zoenen. Zonder zoenen. En zonder wham spontaan. Dus het leek meer dat dit date 1 was en dat eerste date 2 of zo
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de veiligheidshelm
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Trustenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke.. Ik ga mn bed eens leegruimen
Als die komt. I don't know.quote:
trusten?quote:
Laat hem dan gewoon weten wie de baas isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als die komt. I don't know.
Ja ik zie hem sowieso 29 okt, dan moet ie werken op 't feest dat ik mede organiseer
Die lijken lagen er toch al onder?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke.. Ik ga mn bed eens leegruimen
Da werkt nie neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:01 schreef YipYip het volgende:
PMen naar een volle inbox...altijd lastig
Heb het stuk al 100x gezien,maar rol nog steeds vd bank van het lachenquote:
Ik ben de koningin.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Laat hem dan gewoon weten wie de baas is
het verleden bewaren heeft geen nut.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef Ang3l het volgende:
PM boxen legen. Wat een gedoe!
Met dat stomme definitief verwijderen
je bent ook echt een wijf ook hèquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben de koningin.
Ik heb iemand nodig die tegengas geeft en me laat zien dat hij sterker is.
Echt wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
het verleden bewaren heeft geen nut.
Ik doe wel aan fitness maar niet aan mannenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben de koningin.
Copy en Paste 't in een word bestandje, kun je je box legenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel.
Je wil niet weten hoeveel belastend materiaal in die PM box staat
Daarom kreeg je natuurlijk ook de bibbers toen ie zich zo bruut naar binnen uitnodigde de vorige keer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben de koningin.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel.
Je wil niet weten hoeveel belastend materiaal in die PM box staat
ik heb dat met n heel slecht stuk van hans teeuwenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef YipYip het volgende:
[..]
Heb het stuk al 100x gezien,maar rol nog steeds vd bank van het lachen
Uhu. Hoewel arrogant en zelfverzekerd,.... I liked it.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom kreeg je natuurlijk ook de bibbers toen ie zich zo bruut naar binnen uitnodigde de vorige keer.
Scherpquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom kreeg je natuurlijk ook de bibbers toen ie zich zo bruut naar binnen uitnodigde de vorige keer.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik doe wel aan fitness maar niet aan mannen![]()
![]()
(ook al ben je wel altijd een chille gast hier)
Godverdomme, stomme homo is het ook!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Hoewel arrogant en zelfverzekerd,.... I liked it.
"Nodig jij me nog uit of moet ik ;'t zelf maar doen"? WHAM!
En dat miste ik nu dus.
Waarom moeilijk doen? Je kan ze gewoon exporteren als txt, html of mail.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Copy en Paste 't in een word bestandje, kun je je box legen
Oh, dat wist ik dus nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen? Je kan ze gewoon exporteren als txt, html of mail.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]Thanks
Maar ik bedoel niet eens zozeer fysiek sterker hoor
Ik bedoel, dat is de oma-buurvrouw al
Mannen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef missbehavin het volgende:
Godverdomme, stomme homo is het ook!
Even fobo bekeken, I get your pointquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]Thanks
Maar ik bedoel niet eens zozeer fysiek sterker hoor
Ik bedoel, dat is de oma-buurvrouw al
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat met n heel slecht stuk van hans teeuwen![]()
Kwam je nog? Met of zonder Big, als je maar komt, en vaak..quote:
Weer in slaap gevallen gok ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:01 schreef YipYip het volgende:
PMen naar een volle inbox...altijd lastig
Jah!quote:
Nou ja, homo is wel handig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godverdomme, stomme homo is het ook!
Nee,die inbox bedoel ik niet.quote:
Ik hou van big hoor, maar komen doe ik liever zonder 'm.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kwam je nog? Met of zonder Big, als je maar komt, en vaak..
ik vind dat onverstaanbare echt zwaar irritant gewoonquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, homo is wel handig.
Ik bedoel, heb een bi gehad... didn;t work.
Heb "hetero"crushes gehad... didnt go very far.
Dus homo is wel handig
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah!
Ik heb gewoon een brute hetero nodig
Die van bier houdt. En festivals. En muziek. En lezen. En films. En series.
Wacht... dat doet ie allemaal. What the hell went wrong?!
Ik ben gewoon saai en stom ofzo.
En 8 jaar ouder.
Wanneer en zulks? En waar? Hier? Daar? Ergens er tussen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou van big hoor, maar komen doe ik liever zonder 'm.
Ik ben 32 doosjequote:
uitgezetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind dat onverstaanbare echt zwaar irritant gewoon![]()
maar ik zal m s afluisteren
Daarom is dit stuk ook zo goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind dat onverstaanbare echt zwaar irritant gewoon![]()
maar ik zal m s afluisteren
Huuuh, wat zie je er nog jong uit zeg, damn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 32 doosje
Dus nee, 8 jaar jonger maakt hem 24.
En ik was bang dta ie dat niet wist... maar dat wist ie gelukkig wel
aargh neequote:
Watjequote:
jaquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaIk bedoel, die hetero's zijn leuk hoor. Na een kratje bier ineens ook wel gewillig en zo.
maar je moet ze A vanalles leren en B gaan ze na de sex ineens moeilijk doen
Pffff. En vaak hebben ze achteraf nog eens een vriendin ook. Ja hallo.![]()
Dus doe maar een homo. En eentje die uit de kast is.
Dat in de kast stiekeme dat heb ik nou wel gehad hoor. Grow up.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Watjeweet je wat dat is,weet je wat dat is. Ik zal je vertellen wat dat is... vluchtgedrag
![]()
Tja,... misschien wordt het dan tijd voor wat oudere vriendjes?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:12 schreef Ang3l het volgende:
Jah!
Ik heb gewoon een brute hetero nodig
Die van bier houdt. En festivals. En muziek. En lezen. En films. En series.
Wacht... dat doet ie allemaal. What the hell went wrong?!
Ik ben gewoon saai en stom ofzo.
En 8 jaar ouder.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:17 schreef littledrummergirl het volgende:
maar anywayik ga ns op tijd mn bedje in vandaag
slaap lekker lieve vriendjes
Gewoon uit interesse, maak je dat vaak mee, dat hetero's na een kratje bier wel bereid zijn tot één en ander?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaIk bedoel, die hetero's zijn leuk hoor. Na een kratje bier ineens ook wel gewillig en zo.
maar je moet ze A vanalles leren en B gaan ze na de sex ineens moeilijk doen
Pffff. En vaak hebben ze achteraf nog eens een vriendin ook. Ja hallo.![]()
Dus doe maar een homo. En eentje die uit de kast is.
Dat in de kast stiekeme dat heb ik nou wel gehad hoor. Grow up.
Sweet dreams Drumzzzquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:17 schreef littledrummergirl het volgende:
Je bent wel nieuwsgierig he, mag je best toegeven hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon uit interesse, maak je dat vaak mee, dat hetero's na een kratje bier wel bereid zijn tot één en ander?
Hoezo moeilijk doen na seks?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De meeste hetero mannen doen moeilijk na de seks schat, ligt niet aan jou
Trustequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:17 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk doen na seks?![]()
In het geval van hetero vs Angel snap ik het wel.. Maar anders..
Ze willen gelijk naar huis?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De meeste hetero mannen doen moeilijk na de seks schat, ligt niet aan jou
Je hebt me door, verdoriequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent wel nieuwsgierig he, mag je best toegeven hoor.
Moeilijk doen kan op veel manierenquote:
Duhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moeilijk doen kan op veel manieren
Dan begint het op wanhopig te lijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb echt nog nooit moeilijk gedaan
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan begint het op wanhopig te lijken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan begint het op wanhopig te lijken
Ik sta er om bekend bij vriendenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon uit interesse, maak je dat vaak mee, dat hetero's na een kratje bier wel bereid zijn tot één en ander?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken, genoeg te doen morgen
Ik klik niet met 34 of zo. Ik ben gewoon zelf veel "jonger". Heb jongere vrienden. Gedraag met niet als 30+. Dus dan heb je al snel dat het niet "werkt".quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja,... misschien wordt het dan tijd voor wat oudere vriendjes?
Oh je bent gewoon easyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
Tis gewoon zo.. Ik ben nergens moeilijk mee eigenlijk..
Slaap lekker Jofuquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken, genoeg te doen morgen
Nee oke, maar in het geval van een nieuwsgierige hetero die een avond met drank laat eindigen in de eerste keer sex met een jongen KN ik me voorstellen dat je je daarna geen houding weet te gevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
Tis gewoon zo.. Ik ben nergens moeilijk mee eigenlijk..
Dat het niet werkt hangt puur van de persoon in kwestie af lijkt me, want lang niet alle 34-jarigen doen en denken hetzelfde. En uh, als je IRL een beetje hetzelfde bent als op FOK dan kan ik heus wel met je overweg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik klik niet met 34 of zo. Ik ben gewoon zelf veel "jonger". Heb jongere vrienden. Gedraag met niet als 30+. Dus dan heb je al snel dat het niet "werkt".
Nee niet iedere 30+ is gelijk, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat het niet werkt hangt puur van de persoon in kwestie af lijkt me, want lang niet alle 34-jarigen doen en denken hetzelfde. En uh, als je IRL een beetje hetzelfde bent als op FOK dan kan ik heus wel met je overweg.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat het niet werkt hangt puur van de persoon in kwestie af lijkt me, want lang niet alle 34-jarigen doen en denken hetzelfde. En uh, als je IRL een beetje hetzelfde bent als op FOK dan kan ik heus wel met je overweg.
En ik zou best met je overweg kunnen hoor... maar ja... hetero hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Raad eens?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:38 schreef missbehavin het volgende:Ik bedenk me net dat ik eigenlijk helemaal niet weet hoe oud Techno is.. oops
As if! Daar durf ik me nu niet meer te wagen!quote:
quote:
Hij is mijn papa. En ik ben 18.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
As if! Daar durf ik me nu niet meer te wagen!
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:39 schreef missbehavin het volgende:
As if! Daar durf ik me nu niet meer te wagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]Oh, had ik toch jonger geschat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Hell, ik heb je fobo gezien, zelfs ik wil een kratje bierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik zou best met je overweg kunnen hoor... maar ja... hetero he
Kratje bier?
quote:
Wat een stelletje oversekste pubertjes toch ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog rare dingen denken.
O yes daddy, I'm soooo tired. Put me to bedquote:
Proostquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell, ik heb je fobo gezien, zelfs ik wil een kratje bieren ik lust geen bier
"D sexy!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:53 schreef Techno het volgende:
Hahaha! Ja, ik ga er ook vandoor. Slaap lekker allemaal.![]()
Truste Technoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:53 schreef Techno het volgende:
Hahaha! Ja, ik ga er ook vandoor. Slaap lekker allemaal.![]()
Als jij ook al gaat,dan ga ik ook maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
trusten ouwe.
Ook maar eens naar bed, alweer 1 uur..
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als jij ook al gaat,dan ga ik ook maar
Slaap lekker
quote:
oeh dat is minderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik had me vanmorgen ook al verslapen.. ik moet wel.
zegt ze terwijl ze nog op de bank zit
moven dan! En duim, doe dat klapperding dichtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik had me vanmorgen ook al verslapen.. ik moet wel.
zegt ze terwijl ze nog op de bank zit
Nietes, je kan gewoon niet zonder mequote:
ik heb m net pas open gedaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
moven dan! En duim, doe dat klapperding dicht
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh dat is minder
verslapen doe ik me nooit eigenlijk
alleen mn schoonheid gaat er aan, schoonheidsslaapje heb ik al een tijdje gemist
maar ga dan je bed in!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nietes, je kan gewoon niet zonder me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
* missbehavin neuriet 'Fire'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
dit gaat ook niet helpenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb m net pas open gedaan
ligt toch alleen maar wat naar t plafond te staren
quote:
maar wel muziekquote:
als jij mij nu met een rubberen hamer op t hoofd tikt doe ik t tegelijk bij jouquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:12 schreef PeuRac het volgende:
kan weer niet slapen, hoop dat het niet weer een nacht doorhalen wordtdaar zit ik echt niet op te wachten
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar wel muziek
en ditmaal op tijd....
wat een nummerik zou er bijna voor gaan drinken om t compleet te maken
Dat vind ik best een goed planquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als jij mij nu met een rubberen hamer op t hoofd tikt doe ik t tegelijk bij jou
kunnen we samen heerlijk
trustuhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:16 schreef JoeBravo het volgende:
Sterkte dan maar dames, mijn phone gaat nu uit![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:16 schreef JoeBravo het volgende:
Sterkte dan maar dames, mijn phone gaat nu uit![]()
quote:
Trustequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zet mn klapdoos op shuffle, doe t licht uit en ga luisterenmensen
Ik geloof het zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q![]()
We zijn druk bezig met je oude werkgever.
Ik lijst hem in.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:48 schreef Chowi het volgende:
Hier, een gratis post van mij in jullie topic.
Doe er wat leuks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |