slaap lekkerquote:
slaap lekkerquote:
daar heb ik een speciaal ding voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als jij je messen kan slijpen moeten potloden geen probleem meer vormen.
quote:
Oh dat was hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat je zo lekker nat was geworden van de mistdruppeltjes?
Ik heb nooit last van een ochtendhumeurquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oh dat was hetIk dacht dat het om mijn sprankelende ochtendhumeur ging
Ik ook niet...maar de rest welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van een ochtendhumeur
Mijn broertje bijv ook nooit maar die komt dan ook niet voor het middaguur zijn bed uit. In zijn ideale wereld dan, doordeweeks zal ie wel moeten om te werkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet als ik vroeg op moet staan voor 't werk eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mijn broertje bijv ook nooit maar die komt dan ook niet voor het middaguur zijn bed uit. In zijn ideale wereld dan, doordeweeks zal ie wel moeten om te werken
Ligt er bij mij heel erg aan hoe ik wakker wordtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
onmogelijkquote:
Dan is er altijd hoop,en dat is beter als niksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zit nog te wachten op uitslag van gesprek 3 en heb de 18e gesprek 4. in Groesbeek. dat dan wel weer.
tuurlijk..ik ben de verbeterde variantquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zit nog te wachten op uitslag van gesprek 3 en heb de 18e gesprek 4. in Groesbeek. dat dan wel weer.
T2 modelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk..ik ben de verbeterde variant
De Z2 eigenlijk..quote:
iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oh nooit gevraagd hoe je gesprek ging..
Heuj, je zou toch op de trein stappen en zulks?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oh nooit gevraagd hoe je gesprek ging..
Waar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Master-Mind het volgende:
OK wil wel graag bewijs dat ik een cloon ben loop te trollen of dat ik een ex ben i.v.m. zelfde ip adres?
Watvoor wizzkid is hier de moderator
Leuk om vals beschuldigd te worden want check me ip maar want heb upc woon in de rivierenbuurt Amsterdam zuid,dus check maar als je wil.Maar goed jullie schijnen het allemaal beter te weten. jullie zullen zien dat jullie verkeerd zitten.Master-Mind for life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |