een klein beetje misschien, maar LP's doen het ook weer goedquote:
10 voor 12 en geenquote:
Hoe ging je gesprek lieverd?quote:
en en en en ???quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een klein beetje misschien, maar LP's doen het ook weer goed
nu hoeft het niet meerquote:
Ja eh, als ik seks met een zeikwijf wil, blijf ik wel masturberen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj, je zou toch op de trein stappen en zulks?
Kom op Angel vertel!! Desnoods leggen we geld bij.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, als ik seks met een zeikwijf wil, blijf ik wel masturberen.
Ik moet morgen om 7 opquote:
we?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kom op Angel vertel!! Desnoods leggen we geld bij.
quote:
Zo erg was dat ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, als ik seks met een zeikwijf wil, blijf ik wel masturberen.
Hm, geen vuurwerk, jammerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig. Genoeg gespreksstof. Weinig stiltes. Hoop raakvlakken. Zou moeten klikken. Deed t dat ook? I dont know. Niet gezoend trouwens. Vorige keer dus wel. Maar dat was zo aangeschoten na het stappen mee naar huis genomen en zo. Dit was.... anders.
Was t leuk? Ja
Zou je nog eens? Ja
Was t wham bam vonk? Nee
Kwam een vriendin van me tegen daar, toen ik naar de wc ging.
"Wie is dat bij je? Je date? Hij is knap man!" Jah. Klopt wel ja.
Dus. I don;t know. We zullen zien.
voor een stalkster ben je niet bepaald attent, ga eerst maar eens beter je best doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
maar Joe, ik kon er niets aan doen! Ik was verblind door jouw aanblik en het altaar vraagt veel onderhoud enzo
Masturberen? Nee idd.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
voor een stalkster ben je niet bepaald attent, ga eerst maar eens beter je best doen
get your priorities straight woman!tssk
Mja. Het was dus geen total disaster. maar het was ook geen big hit, ondanks dat we elkaar genoeg te melden hadden.quote:
Ik bedoelde dat ik niet zo'n zeikerd wasquote:
Jofunu-kun werd vanmiddag beschuldigd door de dames dat ik hetzelfd ip adres zou hebben als een ex?Dat heldere licht mag mijn ip adres best checken woon in de rivierenbuurt Amsterdam 020 aan de amstelkade.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj, je zou toch op de trein stappen en zulks?
je hebt een toffe avond gehad dus,misschien komt die wham bam nogquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig. Genoeg gespreksstof. Weinig stiltes. Hoop raakvlakken. Zou moeten klikken. Deed t dat ook? I dont know. Niet gezoend trouwens. Vorige keer dus wel. Maar dat was zo aangeschoten na het stappen mee naar huis genomen en zo. Dit was.... anders.
Was t leuk? Ja
Zou je nog eens? Ja
Was t wham bam vonk? Nee
Kwam een vriendin van me tegen daar, toen ik naar de wc ging.
"Wie is dat bij je? Je date? Hij is knap man!" Jah. Klopt wel ja.
Dus. I don;t know. We zullen zien.
jij denkt dat ik Bert Visscher niet herken?quote:
Wie z'n ex? Ik snap er de ballen vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Jofunu-kun werd vanmiddag beschuldigd door de dames dat ik hetzelfd ip adres zou hebben als een ex?Dat heldere licht mag mijn ip adres best checken woon in de rivierenbuurt Amsterdam 020 aan de amstelkade.
Maar dat kan nog komen he, het hoeft niet altijd meteen fireworks te zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Het was dus geen total disaster. maar het was ook geen big hit, ondanks dat we elkaar genoeg te melden hadden.
Wie is die Christine Leduc in je fobo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Jofunu-kun werd vanmiddag beschuldigd door de dames dat ik hetzelfd ip adres zou hebben als een ex?Dat heldere licht mag mijn ip adres best checken woon in de rivierenbuurt Amsterdam 020 aan de amstelkade.
Kan. maar het is een tare volgorde. De avond van het leren kennen was het super spontaan ineens WHAM. En zoenen. En mee naar huis. En meer zoenen. En dit was........ het leren kennen na het zoenen. Zonder zoenen. En zonder wham spontaan. Dus het leek meer dat dit date 1 was en dat eerste date 2 of zoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
je hebt een toffe avond gehad dus,misschien komt die wham bam nog
ignorequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie z'n ex? Ik snap er de ballen van
Mijn welgemeende excusesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jij denkt dat ik Bert Visscher niet herken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Ja dat niet zoenen is wel weer jammer...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan. maar het is een tare volgorde. De avond van het leren kennen was het super spontaan ineens WHAM. En zoenen. En mee naar huis. En meer zoenen. En dit was........ het leren kennen na het zoenen. Zonder zoenen. En zonder wham spontaan. Dus het leek meer dat dit date 1 was en dat eerste date 2 of zo
Nee klopt, maar zoals ik in de post hierboven zeg.... dat was de eerste ontmoeting wel iets meer. maar goed, dat was al stappende, en beide aangeschoten, aan het eind vd avond. Dat ging ook ineens HEEL snel.... en dat voelt dit ineens als... stilstand? Achteruitgang misschien zelfs,.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat kan nog komen he, het hoeft niet altijd meteen fireworks te zijn.
Dan gaat date 3 vlammenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan. maar het is een tare volgorde. De avond van het leren kennen was het super spontaan ineens WHAM. En zoenen. En mee naar huis. En meer zoenen. En dit was........ het leren kennen na het zoenen. Zonder zoenen. En zonder wham spontaan. Dus het leek meer dat dit date 1 was en dat eerste date 2 of zo
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de veiligheidshelm
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Trustenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke.. Ik ga mn bed eens leegruimen
Als die komt. I don't know.quote:
trusten?quote:
Laat hem dan gewoon weten wie de baas isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als die komt. I don't know.
Ja ik zie hem sowieso 29 okt, dan moet ie werken op 't feest dat ik mede organiseer
Die lijken lagen er toch al onder?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke.. Ik ga mn bed eens leegruimen
Da werkt nie neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:01 schreef YipYip het volgende:
PMen naar een volle inbox...altijd lastig
Heb het stuk al 100x gezien,maar rol nog steeds vd bank van het lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |