Ze willen gelijk naar huis?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De meeste hetero mannen doen moeilijk na de seks schat, ligt niet aan jou
Je hebt me door, verdoriequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent wel nieuwsgierig he, mag je best toegeven hoor.
Moeilijk doen kan op veel manierenquote:
Duhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moeilijk doen kan op veel manieren
Dan begint het op wanhopig te lijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb echt nog nooit moeilijk gedaan
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan begint het op wanhopig te lijken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan begint het op wanhopig te lijken
Ik sta er om bekend bij vriendenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon uit interesse, maak je dat vaak mee, dat hetero's na een kratje bier wel bereid zijn tot één en ander?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken, genoeg te doen morgen
Ik klik niet met 34 of zo. Ik ben gewoon zelf veel "jonger". Heb jongere vrienden. Gedraag met niet als 30+. Dus dan heb je al snel dat het niet "werkt".quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja,... misschien wordt het dan tijd voor wat oudere vriendjes?
Oh je bent gewoon easyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
Tis gewoon zo.. Ik ben nergens moeilijk mee eigenlijk..
Slaap lekker Jofuquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga m'n bed opzoeken, genoeg te doen morgen
Nee oke, maar in het geval van een nieuwsgierige hetero die een avond met drank laat eindigen in de eerste keer sex met een jongen KN ik me voorstellen dat je je daarna geen houding weet te gevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
Tis gewoon zo.. Ik ben nergens moeilijk mee eigenlijk..
Dat het niet werkt hangt puur van de persoon in kwestie af lijkt me, want lang niet alle 34-jarigen doen en denken hetzelfde. En uh, als je IRL een beetje hetzelfde bent als op FOK dan kan ik heus wel met je overweg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik klik niet met 34 of zo. Ik ben gewoon zelf veel "jonger". Heb jongere vrienden. Gedraag met niet als 30+. Dus dan heb je al snel dat het niet "werkt".
Nee niet iedere 30+ is gelijk, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat het niet werkt hangt puur van de persoon in kwestie af lijkt me, want lang niet alle 34-jarigen doen en denken hetzelfde. En uh, als je IRL een beetje hetzelfde bent als op FOK dan kan ik heus wel met je overweg.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat het niet werkt hangt puur van de persoon in kwestie af lijkt me, want lang niet alle 34-jarigen doen en denken hetzelfde. En uh, als je IRL een beetje hetzelfde bent als op FOK dan kan ik heus wel met je overweg.
En ik zou best met je overweg kunnen hoor... maar ja... hetero hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Raad eens?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:38 schreef missbehavin het volgende:Ik bedenk me net dat ik eigenlijk helemaal niet weet hoe oud Techno is.. oops
As if! Daar durf ik me nu niet meer te wagen!quote:
quote:
Hij is mijn papa. En ik ben 18.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
As if! Daar durf ik me nu niet meer te wagen!
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:39 schreef missbehavin het volgende:
As if! Daar durf ik me nu niet meer te wagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]Oh, had ik toch jonger geschat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Hell, ik heb je fobo gezien, zelfs ik wil een kratje bierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik zou best met je overweg kunnen hoor... maar ja... hetero he
Kratje bier?
quote:
Wat een stelletje oversekste pubertjes toch ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog rare dingen denken.
O yes daddy, I'm soooo tired. Put me to bedquote:
Proostquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell, ik heb je fobo gezien, zelfs ik wil een kratje bieren ik lust geen bier
"D sexy!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:53 schreef Techno het volgende:
Hahaha! Ja, ik ga er ook vandoor. Slaap lekker allemaal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |