Gelukkig heb ik jou nog.quote:
Niet op Hyves, dus vriendjes zijn we nietquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef mahlah het volgende:
Ik ben zo moe en slaperig ... mn hoofd doet er pijn van om wakker te blijven
in de jungle is het primaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is veel
Hoe is het in de jungle bij jou daar?
Wel minstens verkracht en beroofd toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in de jungle is het primagisteren met n vriendin zelfs n rondje gelopen snachts, en we leven nog, dus het is al iets minder eng
Mjah, eentje die ik al ruim 17 jaar ken, de rest recenter.. En als ik de mensen tel die ik dat gezegd heb.. komen er 5 of 6 bij..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er 2 die ik ten alle tijde kan bellen en die er altijd voor me zijn.. En ik er ook voor hun
twee keerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel minstens verkracht en beroofd toch?
de een ken ik al 16 jaar, de ander 8quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, eentje die ik al ruim 17 jaar ken, de rest recenter.. En als ik de mensen tel die ik dat gezegd heb.. komen er 5 of 6 bij..
Leg een dekentje over haar heen! Dan waait het terug. Dat zal dr leren!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken laat stinkwindjes.. Ik weet niet of ik er blij mee ben dat ze op schoot is komen liggen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef mahlah het volgende:
Ik ben zo moe en slaperig ... mn hoofd doet er pijn van om wakker te blijven
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb jou op hyves, wij zijn vriendjes.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Leg een dekentje over haar heen! Dan waait het terug. Dat zal dr leren!![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef L-E het volgende:
Tien 'hele goede vrienden'.. waar haal je de tijd vandaan?
ze kan er niks aan doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Leg een dekentje over haar heen! Dan waait het terug. Dat zal dr leren!![]()
Dat is mijn hondje die ik nooit meer zie. Laten we er grapjes over maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij en Socios, wat schattig.
Echte vrienden hoef je niet vaak te zien,maar als je ze dan ziet is het altijd goed,in wat voor omstandigheid dan ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks met oppervlakkig contact, maar mn echte vrienden vind ik wel belangrijk. ookal zie ik ze niet altijd even vaak.
mensen schrijven vrienden/partner nogal snel af om iets (relatief) kleins. of dat nou vriendschap of relatie is maakt niet zo uit, zie het vaak om me heen en lees het hier ook vrij vaak eigenlijk.
me 2, als dat terug waait ziet ze niets meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze kan er niks aan doenik hoop alleen dat ze geen diarree meer heeft
nja, dan zit ik gelijk onder.. Dat trekt me niet zoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
me 2, als dat terug waait ziet ze niets meer.
Hoe haal je het in je hoofd om je tussen de mensen te begevenquote:
Radiohead!quote:
Het was zo engquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je hoofd om je tussen de mensen te begeven
Trouwen?quote:
quote:
Dit wel?quote:
hey Yipquote:
Hey Joequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey Joe1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is bij lange na niet genoeg
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Wat ben je dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:heb ik potloden gekocht.. Ben ik een puntenslijper vergeten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey JoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |