geen probleem hoor, na de meet komt hij hier vanzelf meepostenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij reist met mij mee dus ik introduceer hem wel.
Ook waar, juist daarom bek houdenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kom je toch ook niet tussen?
Nee dus datquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
Door Bert Vis moet je sowieso niet praten, al ben je de koningin.
Nee maar je kan er wel doorheen pratenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kom je toch ook niet tussen?
Hoi Lisa.quote:
Is die niet leeg volgende week?quote:
O okequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, deze bewaar ik speciaal voor de meet.
Daar heb je wel een punt. Misschien moet ik mijn achternaam er wel bij zeggen. Daar zit Bos in..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dat is kei verwarrend voor de users die je nog nooit in het echt hebben gezien. Dan denken ze: hey, alles leuk en aardig, maar wat de fuk doet die Michiel (ik noem maar wat) hier?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
dan is iedereen gewoon 50 vloeitjes chloorvrij
Ik heb ook liever dat jullie mij allemaal gewoon Fles noemen hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet me soms inhouden om je naar je echte naam te noemen, dus nee ik denk niet dat ik er veel problemen mee zal hebben
Hoe heet je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat jullie mij allemaal gewoon Fles noemen hoor
ah mijn username en mijn echte naam staan helemaal los van elkaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Misschien moet ik mijn achternaam er wel bij zeggen. Daar zit Bos in..
Op de meet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat jullie mij allemaal gewoon Fles noemen hoor
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
dan is iedereen gewoon 50 vloeitjes chloorvrij
Wacht. Je bent niet toevallig deze meneer hè?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Misschien moet ik mijn achternaam er wel bij zeggen. Daar zit Bos in..
Je zei hem te snel om goed te verstaan voor mijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ah mijn username en mijn echte naam staan helemaal los van elkaar.
Dont botherquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de meet?
Ik weet volgens mij je naam niet eens...
oops sorryquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zei hem te snel om goed te verstaan voor mij![]()
Maar ik denk dat ik hem nog wel weet
Nee, eerder. WTF moet ik doen en wanneer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
Dat zenuwachtige gedoe in dat Maffia spel
nu moet je hints gaan zoeken en stemmen voor de lynchquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eerder. WTF moet ik doen en wanneer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |