quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik ben het vergeten. Oh nee dat was Kally. Die ben ik ook vergeten.
quote:
Op zich wel, maar niet als ik ze één keer snel hoor in een kringetje en ik er eigenlijk een andere naam (username) bij in mijn hoofd hebquote:
hij staat nu op de binnenkant van een pakje vloei, en dat pakje gaat mee naar de meetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je mijn naam vergeet word ik wel een beetje boos hoor..
Wie maakt naambordjes?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich wel, maar niet als ik ze één keer snel hoor in een kringetje en ik er eigenlijk een andere naam (username) bij in mijn hoofd heb.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet gaan, vriendinnetje is erGAan zo nog de stad in
Morgen ook nog werken
![]()
![]()
truste alvast lieve mensen
Lange?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij staat nu op de binnenkant van een pakje vloei, en dat pakje gaat mee naar de meet
Mijnes mijnem naam toch neit?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga van veel mensen gedurende de meet nog hun naam vergeten :").
Dadelijk noem je haar drum.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij staat nu op de binnenkant van een pakje vloei, en dat pakje gaat mee naar de meet
Niet nodig, op de meet in Wierden had ik ook redelijk snel door wie wie was, en behalve Heatwave en Nikky kende ik voorheen niemand.quote:
Ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij heette toch Julia of niet?quote:
Geweldigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb nog wel 1000000 super de boer bordjes
Ik noem jou gewoon iBen.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.. Iedere keer dat jij een shaggie draait ga je aan mij denken.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Morgen ook nog werken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of 50 vloeitjes chloorvrij ('t is van de Aldi
Plus die zenuwen he, vergeet ze niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op zich wel, maar niet als ik ze één keer snel hoor in een kringetje en ik er eigenlijk een andere naam (username) bij in mijn hoofd heb.
dat zou wel knap zijn, maar zet wel voor de zekerheid ff een emmer op je hoofd...quote:
Bye Cue, we PMen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Morgen ook nog werken
![]()
![]()
Echt he!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op Sterk Water!![]()
Die zijn fanatastisch!!
have funquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Morgen ook nog werken
![]()
![]()
als ik in iemand kringetje zit vergeet ik die naam nooit meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he, ik hoor het vaker.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
tering ik ook. hoe groot is die kans he
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat de helft me gewoon kal noemt
O bah, dat had ik met Bert Visser zat er zo'n zeikstel naast me (zoon en moeder), steeds erdoorheen te lullen, en moeder snapte er niks van ging zoonlief het uitleggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he!Maar het publiek is ook best bepalend, soms heb je van die sufkutten er tussen zitten.
Eerste keer dat ik ze zag was in een bejaardencentrum, daar zat een theatertje aan vast. Zaten er allemaal rolstoelen met bejaarden aan infusen en zuurstof en met zeverbakjes voor ons. Die mochten gratis naar binnen.
ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat de helft me gewoon kal noemt
Miralda.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet
En de hele avond Miauw klinkt ook zo raar
Hoe heet zij ook alweer?
Geeft ook nietquote:
lijkt op mijn naam...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet
En de hele avond Miauw klinkt ook zo raar
Hoe heet zij ook alweer?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ben nog niet dood
Staan in dat verhaal nu dan ook hints?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |