quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf, leuke voorstelling?
Ik ben wel cabaretfan
Ik weet je echte naam niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef Chowi het volgende:
Jullie mogen mij wel mevrouw Wi noemen.
Jochemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Gaaf, ik had bij Jochem Meijer achteraf wel een gesprek en een handtekening maar daar stond nog iets bij over dvd, was iets uit de show over vrouwen weet alleen niet meer wat, hij is best klein
godver, ik ben die van jou ook weer ff kwijt, alleen die van kal vergeet ik van mijn leven nietquote:
ik wilde ook meedoen, maar was te laatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
Dat zenuwachtige gedoe in dat Maffia spel
Moet hij vanavond maar naar de stad komenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef gomi het volgende:
[..]
leuk
alleen jammer dat hij nu ms nog naar je loopt te zoeken he
Ook leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Gaaf, ik had bij Jochem Meijer achteraf wel een gesprek en een handtekening maar daar stond nog iets bij over dvd, was iets uit de show over vrouwen weet alleen niet meer wat, hij is best klein
Denk maar gewoon aan de Mona Lisa.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
godver, ik ben die van jou ook weer ff kwijt, alleen die van kal vergeet ik van mijn leven niet
Het gaat zo snel, je lacht wel maar achteraf denk je wtf waar ging het nou overquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jochem
Daar zou ik graag nog een keer heen gaan
He? Ze heet toch gewoon Kally?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
godver, ik ben die van jou ook weer ff kwijt, alleen die van kal vergeet ik van mijn leven niet
ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]nog meer owie
ja ik vond hem wel goed
Daarbij ben ik reuze cabaretfan
Ga je die rubriek nog weer een keer oppakken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk maar gewoon aan de Mona Lisa.
Mona dus.
Da's in elk geval al beter dan "Sjauwie" zoals sommigen het uitspreken.quote:
ik weet van bijna niemand hier de echte naamquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo liev meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga je die rubriek nog weer een keer oppakken?
Nee, een pre-meet. Zodat ze gezamelijk naar Utrecht kunnen gaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
maar i de meet nou opeens in Schiedam of wat??!!??![]()
!!111!!!11!!!!!!!!!!!
Ja ik heb hem weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk maar gewoon aan de Mona Lisa.
Mona dus.
Lilian. Of Lily. Kies zelf maar.quote:
Dat is balenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef Cee het volgende:
Gossiemijne, ik dacht laat ik eens m'n middelbare school-crush gaan googlen, kijken of hij er nog steeds zo ongelofelijk dreamy uit ziet als de laatste keer dat ik hem zag. Echt de mooiste jongen ooit. fapfapfap
En toen kwam ik z'n trouwfoto tegen.
En hij is bijna kaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |