quote:
Vrij veel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Mods denken tegenwoordig ook dat ze alles kunnen maken.
Huilebalkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef crv het volgende:
[..]
dat is toch niet normaal meer![]()
En maar beweren dat het OV in NL zo goed is
dat valt wel mee hoor...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaiquote:
Hihi.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat valt wel mee hoor...
Mijn keyboard is stuk en dat kan ik echt niet maken
Schande he, dom volk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Cue_ het volgende:
Niemand is nieuwsgierig naar m'n bloemetjes verhaal
Jawel maar ik wist het ervoor niet dus zat er nog over na te denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
ja ik wel. bloemetje gekregen dus. vertelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wie heb jij bloemetjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoeen mooie roestige 13e eeuwse kuisheidskordel hebben we het dan over neem ik aanquote:
Niet bij mijn weten , neequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar ik wist het ervoor niet dus zat er nog over na te denken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ja ik wel. bloemetje gekregen dus. vertel
quote:
D'r doorheen knagen tot je tanden erbij afbreken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeen mooie roestige 13e eeuwse kuisheidskordel hebben we het dan over neem ik aan
Het is gewoon een lange afstand, wil je dat ze raketten inzetten ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef crv het volgende:
[..]
dat is toch niet normaal meer![]()
En maar beweren dat het OV in NL zo goed is
Bos van dat station goed plan alleen komen wij iets later aanquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het is gewoon een lange afstand, wil je dat ze raketten inzetten ofzo?
Collega van mij vertelde het zelfde een tijdje terug (was ook naar Leon gegaan), maar dan zonder bloemetjes-einde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
[..]woei!
![]()
Ik was naar Leon van der Zanden (caberatier)
En het ging over chicks en zo'n kerel zegt dat je daar max 25 voor kon zijn. en toen vroeg Leon hoe oud ik was .. en later nog of ik mij wel eens aangesproken voelde als iemand op straat 'chick' zei.. en op het einde kreeg ik zijn bloemetje
Ja. Een gedeeltequote:
Gaaf, leuke voorstelling?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
[..]woei!
![]()
En het ging over chicks en zo'n kerel zegt dat je daar max 25 voor kon zijn. en toen vroeg Leon hoe oud ik was .. en later nog of ik mij wel eens aangesproken voelde als iemand op straat 'chick' zei.. en op het einde kreeg ik zijn bloemetje
Maar heb hem nadien niet meer gesproken. was alleen en om dan daar nog te gaan zitten in m'n uppie vond ik nu te veel van het goed.. zeker omdat ik niet zeker weet of hij nadien komt praten enzo.
Nicequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
Collega van mij vertelde het zelfde een tijdje terug, maar dan zonder bloemetjes-einde.Dus toen was zij de 'chick'.
leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
[..]woei!
![]()
Maar heb hem nadien niet meer gesproken. was alleen en om dan daar nog te gaan zitten in m'n uppie vond ik nu te veel van het goed.. zeker omdat ik niet zeker weet of hij nadien komt praten enzo.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
[..]woei!
![]()
Wie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef Chowi het volgende:
Jullie mogen mij wel mevrouw Wi noemen.
ik noem je gewoon Sjowheequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef Chowi het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf, leuke voorstelling?
Ik ben wel cabaretfan
Ik weet je echte naam niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef Chowi het volgende:
Jochemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Gaaf, ik had bij Jochem Meijer achteraf wel een gesprek en een handtekening maar daar stond nog iets bij over dvd, was iets uit de show over vrouwen weet alleen niet meer wat, hij is best klein
godver, ik ben die van jou ook weer ff kwijt, alleen die van kal vergeet ik van mijn leven nietquote:
ik wilde ook meedoen, maar was te laatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
Dat zenuwachtige gedoe in dat Maffia spel
Moet hij vanavond maar naar de stad komenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef gomi het volgende:
[..]
leuk
alleen jammer dat hij nu ms nog naar je loopt te zoeken he
Ook leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Gaaf, ik had bij Jochem Meijer achteraf wel een gesprek en een handtekening maar daar stond nog iets bij over dvd, was iets uit de show over vrouwen weet alleen niet meer wat, hij is best klein
Denk maar gewoon aan de Mona Lisa.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
godver, ik ben die van jou ook weer ff kwijt, alleen die van kal vergeet ik van mijn leven niet
Het gaat zo snel, je lacht wel maar achteraf denk je wtf waar ging het nou overquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jochem
Daar zou ik graag nog een keer heen gaan
He? Ze heet toch gewoon Kally?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
godver, ik ben die van jou ook weer ff kwijt, alleen die van kal vergeet ik van mijn leven niet
ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]nog meer owie
ja ik vond hem wel goed
Daarbij ben ik reuze cabaretfan
Ga je die rubriek nog weer een keer oppakken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk maar gewoon aan de Mona Lisa.
Mona dus.
Da's in elk geval al beter dan "Sjauwie" zoals sommigen het uitspreken.quote:
ik weet van bijna niemand hier de echte naamquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo liev meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga je die rubriek nog weer een keer oppakken?
Nee, een pre-meet. Zodat ze gezamelijk naar Utrecht kunnen gaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
maar i de meet nou opeens in Schiedam of wat??!!??![]()
!!111!!!11!!!!!!!!!!!
Ja ik heb hem weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk maar gewoon aan de Mona Lisa.
Mona dus.
Lilian. Of Lily. Kies zelf maar.quote:
Dat is balenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef Cee het volgende:
Gossiemijne, ik dacht laat ik eens m'n middelbare school-crush gaan googlen, kijken of hij er nog steeds zo ongelofelijk dreamy uit ziet als de laatste keer dat ik hem zag. Echt de mooiste jongen ooit. fapfapfap
En toen kwam ik z'n trouwfoto tegen.
En hij is bijna kaal.
Ja wij namen een drankje en ineens stond hij naast ons, ja dan grijp ik die kansquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet hij vanavond maar naar de stad komen![]()
[..]
Ook leuk![]()
Ik spreek de meeste achteraf wel even. Maar ligt er maar net aan of ze redelijk snel eruit komen.
Aaaaah wat mooi.quote:
de pre meet en de afterparty geloof ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
maar i de meet nou opeens in Schiedam of wat??!!??![]()
!!111!!!11!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga voor het eerst in mijn leven naar een cabaret voorstelling.
Jij heet gewoon Erik neem ik aanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga van veel mensen gedurende de meet nog hun naam vergeten :").
Geen namenman?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
kaal heerst jahquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef Cee het volgende:
Gossiemijne, ik dacht laat ik eens m'n middelbare school-crush gaan googlen, kijken of hij er nog steeds zo ongelofelijk dreamy uit ziet als de laatste keer dat ik hem zag. Echt de mooiste jongen ooit. fapfapfap
En toen kwam ik z'n trouwfoto tegen.
En hij is bijna kaal.
quote:
Heel begrijpelijk1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wij namen een drankje en ineens stond hij naast ons, ja dan grijp ik die kans
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij heet gewoon Erik neem ik aanIk weet het niet meer
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduz heet Klaas-Hendrik-Mohammedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet van bijna niemand hier de echte naam
Ow leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
Als je mijn naam vergeet word ik wel een beetje boos hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daarom vergeet hij het ook nooit.
De meet, bedoel je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
Op Sterk Water!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
You're popping your cabaret-cherry!
Laatste die ik heb gezien was Op Sterk Water, was erg leuk. En daarvoor nog naar Jurk, nog met ze op de foto gegaan na afloop.![]()
Jurk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
You're popping your cabaret-cherry!
Laatste die ik heb gezien was Op Sterk Water, was erg leuk. En daarvoor nog naar Jurk, nog met ze op de foto gegaan na afloop.![]()
In augustus ben ik naar Voice Male geweest, en heb na de voorstelling ook nog ff met ze kunnen praten. Wel gaaf was datquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wij namen een drankje en ineens stond hij naast ons, ja dan grijp ik die kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |