Ik moet me soms inhouden om je naar je echte naam te noemen, dus nee ik denk niet dat ik er veel problemen mee zal hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat de helft me gewoon kal noemt
Nee jij gaat Siep zeggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet
En de hele avond Miauw klinkt ook zo raar
Hoe heet zij ook alweer?
Jeffrey.quote:
Marinda?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lijkt op mijn naam...
1 letter is anders
Ik zorg wel voor ondertiteling voor mezelf.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef gomi het volgende:
[..]
als ik jullie mijn naam vertel, kan ik volgende week lachen als jullie t uitspreken
Joah,... 3 dacht ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ben nog niet dood
Staan in dat verhaal nu dan ook hints?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Die doe ik op als ik naar de meet ga.
Mag wel hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet me soms inhouden om je naar je echte naam te noemen, dus nee ik denk niet dat ik er veel problemen mee zal hebben
Je hoopt dat ze er na de pauze niet meer zitten maar natuurlijk zitten ze er wel. En dan lekker doorzeiken in de tweede helft. Top-lui.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
O bah, dat had ik met Bert Visser zat er zo'n zeikstel naast me (zoon en moeder), steeds erdoorheen te lullen, en moeder snapte er niks van ging zoonlief het uitleggen
Nee, nu hou ik het vol ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag wel hoor![]()
Iedereen weet hem wel denk ik
Vreselijk, en dan mocht ik er niks van zeggen van mijn ex-man die was nogal slecht in dat soort dingenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hoopt dat ze er na de pauze niet meer zitten maar natuurlijk zitten ze er wel. En dan lekker doorzeiken in de tweede helft. Top-lui.
Maar dat is kei verwarrend voor de users die je nog nooit in het echt hebben gezien. Dan denken ze: hey, alles leuk en aardig, maar wat de fuk doet die Michiel (ik noem maar wat) hier?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Mijn naam is hier al eens gevallen, die ga ik nu niet posten en heb ook liever niet dat jullie het doen. Maar ik stel me wel gewoon voor met mijn echte naam. NIet als Bos.
Nou sorry hoorquote:
Hij reist met mij mee dus ik introduceer hem wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dat is kei verwarrend voor de users die je nog nooit in het echt hebben gezien. Dan denken ze: hey, alles leuk en aardig, maar wat de fuk doet die Michiel (ik noem maar wat) hier?
Nee dat komt wel goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dat is kei verwarrend voor de users die je nog nooit in het echt hebben gezien. Dan denken ze: hey, alles leuk en aardig, maar wat de fuk doet die Michiel (ik noem maar wat) hier?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Vreselijk, en dan mocht ik er niks van zeggen van mijn ex-man die was nogal slecht in dat soort dingen![]()
OMG wat een muts, heb toen we weggingen wel gezegd dat het voor iedereen beter is als ze gewoon Sesamstraat zou volgen, dat zou ze dan nog net snappen
daar kom je toch ook niet tussen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
Door Bert Vis moet je sowieso niet praten, al ben je de koningin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |