Clooney zingt niet zelf (itt de andere twee), nog een minpuntjequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef El_Matador het volgende:
...
O Brother, Where Art Thou?
Grappig, origineel en heel vermakelijk. Toprol van Clooney die ook nog eens heel goed kan zingen. Een klassieker die ik nog niet had gezien. Af en toe een beetje te langzaam, enige minpuntje.
8.1/10
Nee, had de Criterion versies aangeschaft en de UK versie van Letter from an unknown womanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:05 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ophuls - box ergens aangeschaft?
Echt een goede film. Met verrassend eindequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:52 schreef GuitarJJ het volgende:
The Boy in the Striped Pyjamas
Duitsland 1943. De achtjarige Bruno, het zoontje van een Nazi-commandant, verhuist met zijn familie naar een plek die ver weg is, waar niets te doen is en waar niemand is om mee te spelen. Tot hij op ontdekkingstocht gaat en het nabij gelegen concentratiekamp ontdekt. Er ontstaat een verboden vriendschap tussen Bruno en de Joodse Shmuel die gevangen zit in een het kamp. De twee zijn fysiek van elkaar gescheiden door een hek van prikkeldraad, maar hun vriendschap groeit en blijft niet zonder gevolgen.
Wat een mooie, maar aangrijpende film! Gewoon indrukwekkend om te zien! Ze hadden de film trouwens wel in het Duits moeten opnemen i.p.v. Engels![]()
Een dikke 8
[ afbeelding ]
Rook er een kaasje bij en dat soort films worden ineens meesterlijk grappig.quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Get Him to the Greek
Doe maar een 5. Blijkbaar is "humor" à la Pineapple Express, Zach and Miri en al die Seth Rogen, Jonah Hill en Michael Cera casting-vehikels niet aan mij besteed. Sorry.
Het zijn een Koreaan en een Indiër. In India zijn niet zoveel woestijnen dus waarom je er zand bij moet halen... Misschien wil je iets met islam suggereren maar het is ook nog een Hindoe. Oordeel qua film ben ik het wel mee eens trouwens. Deel 1 was nog een krappe 6 mits dronken/stoned maar dit was niet veel soeps.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:44 schreef Schenkstroop het volgende:
...
Harold & Kumar escape from Guantanamo Bay
Harold and Kumar, resp 1 chinees en een gekke indiase zand****r leven samen. De keurige chiness (how lame) neemt zijn vrije dagen op om een reis te maken naar Amsterdam. Alwaar hij zijn droomvriendin gaat ontmoeten. Als de indaas meegaat en op het vliegtuig Marihuana rookt. Worden ze beiden opgepakt en onder beschuldiging van terrorisme in Guantanamo Bay gegooid. Dan ontsnappen de twee en.. daarna heb ik het evrhaal niet erg gevolgd.
oordeel: leuke scenes met schaars geklede en naakte dames. om het verhaal en de rest was het niet te doen.
5.5
Da's ook zoiets: ik ben totaal niet onder de indruk van wiet en zijn effecten. En ik heb flink mijn best gedaan om iets te voelenquote:Op zondag 17 oktober 2010 09:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rook er een kaasje bij en dat soort films worden ineens meesterlijk grappig.
Amnesia Haze does the job here. Elke avond een film, een blokje kaas als toetje en na een klein half uur liggen we te seksen. En daarna de film afkijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Da's ook zoiets: ik ben totaal niet onder de indruk van wiet en zijn effecten. En ik heb flink mijn best gedaan om iets te voelen
Helemaal niet eens met dit! Vond Get Him To The Greek juist weer een leuke comedy! Ook erg leuk dat het van dezelfde regisseur is van Forgetting About Sarah Marshall. De hints naar de vorige film waren erg leuk verwerkt. Zeer leuke grappen ook en heb een aantal keer echt hard op moeten lachen wat ik niet vaak heb! Alleen het einde was een beetje voorspelbaar maar voor mij krijgt de film zeker een 7!quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Get Him to the Greek
Gisteren gekeken, heb welgeteld één keer gelachen (toen ze die dildo in zijn mond propte). Vond er werkelijk geen ruk aan. Hele flauwe nep-rocknummers ("By posie I mean asshole") en dan zinnen als "Do you feel my dick fucking your mind?". Nou, droge humor man. Echt visueel denkend topwerk om een uitdrukking letterlijk uit te werken. Gieren. Het idee van klappende mensen bij "The Clap" was ook zoiets. Het trio schijnt ook heel grappig gevonden te worden maar dat heb ik ook uitgezeten met het idee dat ik misschien iets bij te drinken moest hebben.
Aldous Snow had wel een grappig hoofd van zichzelf en een aparte motoriek, maar er zijn veel betere uitwerkingen van strontvervelende sterren gemaakt.
Doe maar een 5. Blijkbaar is "humor" à la Pineapple Express, Zach and Miri en al die Seth Rogen, Jonah Hill en Michael Cera casting-vehikels niet aan mij besteed. Sorry.
Ja ik weet het, daarom zeg ik aan het eind ook dat het denk ik aan mijn smaak ligt. Ken toch? Ik wil nog wel tegen een heilig huisje aanschoppen hoor, ik heb bijvoorbeeld The Fight Club nooit af kunnen kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:03 schreef IJST het volgende:
[..]
Helemaal niet eens met dit! Vond Get Him To The Greek juist weer een leuke comedy! Ook erg leuk dat het van dezelfde regisseur is van Forgetting About Sarah Marshall. De hints naar de vorige film waren erg leuk verwerkt. Zeer leuke grappen ook en heb een aantal keer echt hard op moeten lachen wat ik niet vaak heb! Alleen het einde was een beetje voorspelbaar maar voor mij krijgt de film zeker een 7!
WTF... wat doe je hier, ga eens kantklossen!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja ik weet het, daarom zeg ik aan het eind ook dat het denk ik aan mijn smaak ligt. Ken toch? Ik wil nog wel tegen een heilig huisje aanschoppen hoor, ik heb bijvoorbeeld The Fight Club nooit af kunnen kijken
Ja maar als ik Oldboy fantastisch vind ben ik toch incrowdquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:56 schreef JDx het volgende:
[..]
WTF... wat doe je hier, ga eens kantklossen!
Maar serieus!
Wat een baggerfilm vond ik dat zeg. Veel te hoog gerate op IMDB naar mijn smaak. Inception en Donnie Darko, zelfde verhaal.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar als ik Oldboy fantastisch vind ben ik toch incrowd
ok, maar om nou te gaan blowen omdat anders de film niet leuk isquote:Op zondag 17 oktober 2010 09:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Amnesia Haze does the job here. Elke avond een film, een blokje kaas als toetje en na een klein half uur liggen we te seksen. En daarna de film afkijken.
Gaat nooit vervelen.
Het is andersom bij mij. Ik kijk dat soort films alleen als ik blow.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:23 schreef Prego het volgende:
[..]
ok, maar om nou te gaan blowen omdat anders de film niet leuk is
Inception nog niet gezien, maar bij Donnie Darko zat ik ook aan het eind vanquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een baggerfilm vond ik dat zeg. Veel te hoog gerate op IMDB naar mijn smaak. Inception en Donnie Darko, zelfde verhaal.
Waarom voelde je je bekocht? Vind dit een ijzersterke film, om maar te zwijgen over het acteerwerk van Javier Bardem.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb nog wel een waslijst aan films die de hemel in geprezen zijn waarvan ik me ernstig bekocht voelde qua eraan bestede tijd (No Country for Old Men...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |