En laten we zeker niet de serie Treme van HBO vergeten. Misschien is ie al voorbij gekomen in dit topic. Het is een serie van de makers van The Wire en speelt zich af in het New Orleans post Katrina. Tegen de achtergrond van de ramp zie je hoe iedereen zijn leven weer probeert op te pakken. Centraal in de serie staat de muziek, de New Orleans blues en soul, en hoe die het leven van de mensen beinvloedt. Vooral dat laatste maakt de serie erg goed. Ik kan hem iedereen aanraden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:28 schreef JDx het volgende:
Hoezo stil rond HBO, Entourage was geweldig vermaak, het laatste seizoen was wat vaag, maar goed.
Net The Hole gezien, af en toe is het wat kinderlijk ja, zoals N-E-R-D zei, maar om het nou een kinder horror te noemen... als ik dit had gezien toen ik klein was, nou dan sliep ik 2 weken niet hoor.
Was best wel vermakelijk! 7.
Omg, deze film heb ik in '87 op een kinderfeestje gezien en sindsdien nooit meer. Was er helemaal weg van toenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
...
The Monster Squad
Een bende kinderen is fan van monsters en noemt zichzelf The Monster Squad. Ze kunnen hun kennis meteen in praktijk brengen wanneer Dracula hun dorpje binnenvalt en meteen ook het monster van Frankenstein (hier Frank genoemd), een mummie, een weerwolf en een swamp thing-achtig wezen meebrengt. Wat volgt is een avonturenfilm voor het jongere publiek die ik waarschijnlijk beter 20 jaar geleden had gezien. Hij doet trouwens denken aan een andere film. Welke? Wel, de Monster Squad bestaat uit onze jonge held, zijn beste vriend met een grote bek, een dikkerd die overal over klaagt, een iets oudere jongen die de "coole" is, het obligate meisje en na een tijdje zelfs één van de monsters (Frank is een lelijke, doch brave sul). Ze hadden alleen nog een aziaat met gadgets nodig om The Goonies te zijn. Zo leuk als die film wordt deze nooit, maar hij komt toch redelijk goed in de buurt.
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shutter Island
Helaas had ik het plot van het begin af aan door, deed toch af aan de ervaring. Dan zijn er natuurlijk nog Ben Kingsley en Max von Sydow om dan in ieder geval van degelijk acteerwerk te genieten maar overall vond ik hem minder dan verwacht.
Een 7,5.
Nothing but the truth
Op aanraden van dit topic gekeken. Geen topfilm maar meer dan onderhoudend. Zag ook niet aankomen wie het nou bleek te zijn, dat verklaarde de houding van de hoofdpersoon goed. Leuke bijrol van David Schwimmer, not quite de goedzak zoals we m kennen zullen we maar zeggen. Vraag met trouwens af waarom Matt Dillon hiervoor gecast werd, voegde niet echt iets toe.
Dikke 7.
It's bad for ya
George Carlin in zijn laatste show. Hoe ouder hoe scherper en soms lekker vies. Zijn motoriek en timing zijn daarnaast geweldig.
Een 9If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Hoewel je hem van het begin al door had, kon je toch de verschillende lagen van de film waarderen, of kon je je alleen focussen op de lijn van de ontknoping?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Helaas had ik het plot van het begin af aan door, deed toch af aan de ervaring. Dan zijn er natuurlijk nog Ben Kingsley en Max von Sydow om dan in ieder geval van degelijk acteerwerk te genieten maar overall vond ik hem minder dan verwacht.
Een 7,5.
Ik zat eerlijk gezegd een beetje op details te letten en krampachtig te hopen dat er toch nog een twist in zat waardoor ik fout zou zitten. Misschien geen slecht idee om nog eens te kijken anders.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoewel je hem van het begin al door had, kon je toch de verschillende lagen van de film waarderen, of kon je je alleen focussen op de lijn van de ontknoping?
Als je me dan ook vertelt waarom... Welke nieuwe HBO series van de schaal/formaat van The Sopranos en Rome zijn er na het einde van The Sopranos uitgekomen? Boardwalk Empire is daar de eerste van.quote:
Is die al uit? de trailer zag er interessant uit, wist niet dat het al te zien wasquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En laten we zeker niet de serie Treme van HBO vergeten. Misschien is ie al voorbij gekomen in dit topic. Het is een serie van de makers van The Wire en speelt zich af in het New Orleans post Katrina. Tegen de achtergrond van de ramp zie je hoe iedereen zijn leven weer probeert op te pakken. Centraal in de serie staat de muziek, de New Orleans blues en soul, en hoe die het leven van de mensen beinvloedt. Vooral dat laatste maakt de serie erg goed. Ik kan hem iedereen aanraden.
Een 9.
True Blood, Treme, How to make it in America, Eastbound & Down. Allemaal topseries wat mij betreftquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je me dan ook vertelt waarom... Welke nieuwe HBO series van de schaal/formaat van The Sopranos en Rome zijn er na het einde van The Sopranos uitgekomen? Boardwalk Empire is daar de eerste van.
[..]
Is die al uit? de trailer zag er interessant uit, wist niet dat het al te zien was
Seizoen 1 van Treme is al een tijdje afgelopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je me dan ook vertelt waarom... Welke nieuwe HBO series van de schaal/formaat van The Sopranos en Rome zijn er na het einde van The Sopranos uitgekomen? Boardwalk Empire is daar de eerste van.
[..]
Is die al uit? de trailer zag er interessant uit, wist niet dat het al te zien was
Het zijn wellicht wel allemaal top series maar dat is niet wat ik bedoelde te zeggen. Ik bedoelde dat er na afloop van The Sopranos niet meer (waarbij ik dan Treme was vergeten..., How to make it in America ken ik dan weer niet) van die "epic scale" series a la Rome en The Sopranos (met dure sets, groots kostuum design etc. etc. etc.) zijn verschenen bij HBO, iets waar ze een paar jaar geleden toch om bekend stonden (Rome, Carnivale, The Sopranos) etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
True Blood, Treme, How to make it in America, Eastbound & Down. Allemaal topseries wat mij betreft
Net gezien in de sneak en vond het een hele goeie film! Vind hem beter dan Affleck zijn vorige film Gone Baby Gone. Zeker een aanrader!quote:Elk jaar worden in Boston meer dan 300 bankovervallen gepleegd. En de meeste daders wonen in Charlestown, een buurt met een oppervlakte van 1,5 vierkante kilometer. Eén van hen is Doug MacCray (Ben Affleck). Hij heeft wel kans op succes gehad, een kans om niet in de criminele voetsporen van zijn vader te treden. Toch werd hij lid van een bende meedogenloze bankovervallers die er trots op is dat ze alles kunnen stelen wat ze willen en er zonder kleerscheuren vanaf komen. De enige familie die Doug heeft zijn zijn criminele vrienden. Jem (Jeremy Renner) is ondanks zijn gevaarlijke en snel ontvlambare karakter als een broer voor Doug. Alles verandert echter tijdens een klus van de bende, wanneer Jem voor korte tijd een gijzelaar neemt: bankmanager Claire Keesey (Rebecca Hall). Wanneer ze ontdekken dat ze in Charlestown woont, wordt Jem nerveus en wil hij erachter komen wat ze heeft gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Gelukkig is dat een mening en niet een feit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:26 schreef haakon het volgende:
The Sopranos boven alle andere series, van wie dan ook
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:15 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Net gezien in de sneak en vond het een hele goeie film! Vind hem beter dan Affleck zijn vorige film Gone Baby Gone. Zeker een aanrader!damn lijkt me vette film, waar heb je em gezien??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de sneak in pathe de kuip.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:42 schreef casper019 het volgende:
[..]
damn lijkt me vette film, waar heb je em gezien??
Carlin!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
It's bad for ya
George Carlin in zijn laatste show. Hoe ouder hoe scherper en soms lekker vies. Zijn motoriek en timing zijn daarnaast geweldig.
Een 9
Doet me meteen denken aan die film met Ben of Casey? Met die kerstmannen... had toen 2 films gekocht, Boiler Room en ehhh.... ojah Raindeer Games volgens mij. Echt wel vet was die.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:42 schreef casper019 het volgende:
[..]
damn lijkt me vette film, waar heb je em gezien??
Want ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:54 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Gelukkig is dat een mening en niet een feit.
Misschien kan je eerst je eigen mening uitleggen, eer je dat verwacht van een ander..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |