Daar ben ik het helemaal mee eens. Misschien heb je er een joint bij nodig om er van te kunnen genieten, maar tot nu toe vond ik het een taaie en lange zit. Met moeite uitgekeken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:45 schreef El_Matador het volgende:
Zo vond ik 2001 - A Space Oddysey een waardeloze film.
Ik kijk tegenwoordig de meeste films stoned, maar dan juist vind ik hem veeeeel te sloom, er gebeurt nauwelijks iets, megasaai, vaag, etc. en de beelden zijn zo verouderd... Toen vast baanbrekend, maar nu sterk gedateerd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Misschien heb je er een joint bij nodig om er van te kunnen genieten, maar tot nu toe vond ik het een taaie en lange zit. Met moeite uitgekeken.
Dacht ik ook, maar stiekem hoop ik dat ze toch echt komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wij dachten ook dat het als grapje bedoeld was.
Wat vond je er waardeloos aan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:45 schreef El_Matador het volgende:
Zo vond ik 2001 - A Space Oddysey een waardeloze film.
vind [ik] hem veeeeel te sloom, er gebeurt nauwelijks iets, megasaai, vaag, etc. en de beelden zijn zo verouderd... Toen vast baanbrekend, maar nu sterk gedateerd.quote:
Dat wij het eens zijn of dat een "topfilm" tegenvalt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:51 schreef Smeich het volgende:
Ben ik het mee eens ja, en dat heb ik niet al te vaak.
Vond je hem toen ook waardeloos, of zet je hem nu af tegen de huidige generaties films? Appels met peren vergelijken lijkt me dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
vind [ik] hem veeeeel te sloom, er gebeurt nauwelijks iets, megasaai, vaag, etc. en de beelden zijn zo verouderd... Toen vast baanbrekend, maar nu sterk gedateerd.
Dr. Strangelove (ook Kubrick) en One Flew (lang geleden gezien) vond ik veeeeel beter. Maar idd ben ik meer van de nieuwere films, al was en is Easy Rider een pareltje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vond je hem toen ook waardeloos, of zet je hem nu af tegen de huidige generaties films? Appels met peren vergelijken lijkt me dan.
Maar ik zit bij jou in het kamp qua smaak dan!. De special effects zijn nog steeds best eng, maar het best aan de film is de sfeer en het gevoel van isolatie. De scène met de stoelen en de bloedtest is echt één van mijn alltime favoritesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De spanning is ongeëvenaard imo, de paranoia van al die lui die elkaar langzamerhand steeds meer gaan verdenken dat diegene ‘’de alien’’ is etc.
Ook de special effects waren voor die tijd heel erg goed.
Er is naar mijn mening nooit meer een betere horrorfilm gemaakt, en er zijn met mij velen die dat vinden.
Maar uiteindelijk valt over smaak niet te twisten natuurlijk.
Vind ik ook, het is dat je weer dat hij destijds baanbrekend was en je moet hem gewoon een keertje gezien hebben, maar ik lees liever het boek.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
vind [ik] hem veeeeel te sloom, er gebeurt nauwelijks iets, megasaai, vaag, etc. en de beelden zijn zo verouderd... Toen vast baanbrekend, maar nu sterk gedateerd.
Daarom zeg ik ook, als het waar isquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:19 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Was dat niet een grap van de film? Wij moesten er iig aardig om lachen, zo slecht dat die namen zijn.
Sorryquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wij het eens zijn of dat een "topfilm" tegenvalt?
Snap ik ook helemaal niets van. Het blijft een kwestie van smaak, maar toch.. The Fountain is duidelijk een geniale film. Zeker wel meer waard dan een 7.4. Had toch wel gemiddeld een 8 verwacht. Misschien vinden mensen 'm te artistiek of begrijpen ze het verhaal niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
JUIST! Ook mijn nummer 1 film met een 10. Onbegrijpelijk laag gewaardeerd op IMDB?!
Machete oké vindenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Machete
Ik snap niet hoe deze film een 7.4 op IMDb kan krijgen. Hij is opzich wel 'oké' om te kijken, maar daar blijft het ook bij. Bruut geweld, maar verder een slappe film.
Ik geef hem een 6+
Na 20 minuten uitgezet, echt heel slecht, die clownspop ook he.quote:
Ieder zijn eigen meningquote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:02 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Machete oké vindenIk vond hem geniaal zoals elke gezonde gast
[ afbeelding ]
Van the asylum. Slappe humor, lelijke milfs. Niet goed.
[ afbeelding ]
Te traag en vond hem absoluut niet spannend. Vergelijkbaar net Funny Games alleen lang niet zo goed. En het einde vond ik maar een beetje slap en abrupt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |