abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:49:22 #251
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_87719062
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:45 schreef El_Matador het volgende:

Zo vond ik 2001 - A Space Oddysey een waardeloze film. :r
Daar ben ik het helemaal mee eens. Misschien heb je er een joint bij nodig om er van te kunnen genieten, maar tot nu toe vond ik het een taaie en lange zit. Met moeite uitgekeken.
Overal verstand van.
pi_87719240
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef macondo het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Misschien heb je er een joint bij nodig om er van te kunnen genieten, maar tot nu toe vond ik het een taaie en lange zit. Met moeite uitgekeken.
Ik kijk tegenwoordig de meeste films stoned, maar dan juist vind ik hem veeeeel te sloom, er gebeurt nauwelijks iets, megasaai, vaag, etc. en de beelden zijn zo verouderd... Toen vast baanbrekend, maar nu sterk gedateerd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_87724676
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wij dachten ook dat het als grapje bedoeld was.
Dacht ik ook, maar stiekem hoop ik dat ze toch echt komen :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_87725750
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:45 schreef El_Matador het volgende:
Zo vond ik 2001 - A Space Oddysey een waardeloze film. :r
Wat vond je er waardeloos aan?
pi_87726554
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:41 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Hij bedoel zeker 2001: A Space Travesty ;)
pi_87727248
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:41 schreef Robby87 het volgende:

[..]

vind [ik] hem veeeeel te sloom, er gebeurt nauwelijks iets, megasaai, vaag, etc. en de beelden zijn zo verouderd... Toen vast baanbrekend, maar nu sterk gedateerd.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_87728788
Ben ik het mee eens ja, en dat heb ik niet al te vaak.
pi_87729031
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:51 schreef Smeich het volgende:
Ben ik het mee eens ja, en dat heb ik niet al te vaak.
Dat wij het eens zijn of dat een "topfilm" tegenvalt? ;)

pi_87729055
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

vind [ik] hem veeeeel te sloom, er gebeurt nauwelijks iets, megasaai, vaag, etc. en de beelden zijn zo verouderd... Toen vast baanbrekend, maar nu sterk gedateerd.
Vond je hem toen ook waardeloos, of zet je hem nu af tegen de huidige generaties films? Appels met peren vergelijken lijkt me dan.
pi_87729059
Laatst Festen weer eens gezien. Briljant hoor.
pi_87729247
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:58 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Vond je hem toen ook waardeloos, of zet je hem nu af tegen de huidige generaties films? Appels met peren vergelijken lijkt me dan.
Dr. Strangelove (ook Kubrick) en One Flew (lang geleden gezien) vond ik veeeeel beter. Maar idd ben ik meer van de nieuwere films, al was en is Easy Rider een pareltje. O+

pi_87729639
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De spanning is ongeëvenaard imo, de paranoia van al die lui die elkaar langzamerhand steeds meer gaan verdenken dat diegene ‘’de alien’’ is etc.

Ook de special effects waren voor die tijd heel erg goed.

Er is naar mijn mening nooit meer een betere horrorfilm gemaakt, en er zijn met mij velen die dat vinden. :)

Maar uiteindelijk valt over smaak niet te twisten natuurlijk.
Maar ik zit bij jou in het kamp qua smaak dan!. De special effects zijn nog steeds best eng, maar het best aan de film is de sfeer en het gevoel van isolatie. De scène met de stoelen en de bloedtest is echt één van mijn alltime favorites _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door Mwanatabu op 19-10-2010 21:20:19 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_87729718
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vind ik ook, het is dat je weer dat hij destijds baanbrekend was en je moet hem gewoon een keertje gezien hebben, maar ik lees liever het boek.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:28:35 #264
9859 crew  Karina
Woman
pi_87733423
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:19 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Was dat niet een grap van de film? Wij moesten er iig aardig om lachen, zo slecht dat die namen zijn :D .
Daarom zeg ik ook, als het waar is ;) Zou wel leuk zijn!

Vanavond gekeken:
The Hole
Horror

Vrouw met twee kinderen verhuist naar een nieuw huis. De jongens vinden in de kelder een gat met een luik, het gat lijkt geen bodem te hebben.

Uit het gat komt een eng meisje, een enge pop en er gebeuren nog wat griezelige dingen.

Volgens mij is dit een horrorfilm voor kinderen, wat de filmposter ook doet vermoeden, want echt eng wordt het nooit. Heel slecht geacteerd ook.

Niet veel aan.

[ Bericht 36% gewijzigd door Karina op 19-10-2010 22:34:06 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87734039
Ik ben ooit begonnen aan Clockwork Orange, kwam niet verder dan de helft ofzo, daarna heb ik eigenlijk al dat soort films aan de kant laten liggen. Dat was echt bagger, dikke onvoldoende.
pi_87734174
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat wij het eens zijn of dat een "topfilm" tegenvalt? ;)
Sorry :) Dat die tegenvalt ja. Ik ben het dan wel weer eens met de pro-The Thing posters hier, TOPfilm! 8-) Die moet ik binnenkort weer eens in de dvd-speler plaatsen
pi_87736941
Machete
Ik snap niet hoe deze film een 7.4 op IMDb kan krijgen. Hij is opzich wel 'oké' om te kijken, maar daar blijft het ook bij. Bruut geweld, maar verder een slappe film.

Ik geef hem een 6+
pi_87737440
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

JUIST! Ook mijn nummer 1 film met een 10. Onbegrijpelijk laag gewaardeerd op IMDB?! -O-
Snap ik ook helemaal niets van. Het blijft een kwestie van smaak, maar toch.. The Fountain is duidelijk een geniale film. Zeker wel meer waard dan een 7.4. Had toch wel gemiddeld een 8 verwacht. Misschien vinden mensen 'm te artistiek of begrijpen ze het verhaal niet.

En dan krijgt een Inception een 9.0.. Toffe film, daar niet van, maar echt geen 9. Zelfde geld imho ook voor The Shawshank Redemption. Waarom staat die film op #1? Beyond me.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87737720
The Fountain is gewoon erg hate it or love it imo. Ontzettend artsy fartsy om het even oneerbiedig te zeggen en ik vind het wel logisch dat zoiets niet bij een groot publiek aanslaat..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87737888
Dat zal het wel zijn, ja. :Y

Nou van mij mag Black Swan van Aronofsky snel uitkomen en krijgt ie daar wat meer respect voor. Ongetwijfeld wordt dat ook weer een goede film.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  woensdag 20 oktober 2010 @ 01:02:42 #271
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_87738611
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Machete
Ik snap niet hoe deze film een 7.4 op IMDb kan krijgen. Hij is opzich wel 'oké' om te kijken, maar daar blijft het ook bij. Bruut geweld, maar verder een slappe film.

Ik geef hem een 6+
Machete oké vinden ;( Ik vond hem geniaal zoals elke gezonde gast :D

Van the asylum. Slappe humor, lelijke milfs. Niet goed.

Te traag en vond hem absoluut niet spannend. Vergelijkbaar net Funny Games alleen lang niet zo goed. En het einde vond ik maar een beetje slap en abrupt.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:29:45 #272
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_87744076
The Darjeeling Limited
Drie van elkaar vervreemde broers (Owen Wilson, Jason Schwartzman en Adrien Brody) zien elkaar voor het sinds de begrafenis van hun vader, een jaar geleden, weer. Ze zijn samen gekomen voor een treinreis in India om op zoek te gaan naar hun moeder, de grote afwezige op die begrafenis.
Na Bottle Rocket was dit opnieuw een erg fijne film van Wes Anderson. Voor het grootste deel voert de komische toon de film aan maar wanneer Anderson uit het niets er een drama maakt komt dat totaal niet geforceerd en zorgt het voor het beste gedeelte van de film.
Hoewel Owen Wilson de hoofdrol voor zich opeist is het toch Adrien Brody die hier het beste acteert. Een leuke,mooie en genuanceerde rol.

IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer:8,0/10
pi_87744167
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Vanavond gekeken:
The Hole
Na 20 minuten uitgezet, echt heel slecht, die clownspop ook he. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_87744217
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:02 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Machete oké vinden ;( Ik vond hem geniaal zoals elke gezonde gast :D

[ afbeelding ]

Van the asylum. Slappe humor, lelijke milfs. Niet goed.

[ afbeelding ]

Te traag en vond hem absoluut niet spannend. Vergelijkbaar net Funny Games alleen lang niet zo goed. En het einde vond ik maar een beetje slap en abrupt.
Ieder zijn eigen mening ;)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:48:52 #275
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87744678
Flickan som lekte med elden
(The Girl Who Played With Fire)

Deel 2 van de Millenniumreeks. Noomi Rapace zet op zich weer een prima rol neer als de eigenzinnige Lisbeth Salander. Zoals het echter nagenoeg altijd gaat met boekverfilmingen, is er ook nu een hoop van de dynamiek van het boek weggeknipt om het verhaal bevatbaar te houden en niet nodeloos ingewikkeld te maken. Helaas verdwijnt daardoor de sfeer die het boek zo goed maakte. Wat overblijft is een niet meer dan redelijke film die het net niet haalt.

Een 6,5.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')